09.12.2021 Вплив ідей гуманізму на життя людини Нового часу

Написати реферат на задану тему,використовуючи інтернет-ресурси.

Роботи надсилати на вайбер за номером 067 199 32 72

Гарного дня! Бережіть себе та своїх рідних!

16.12.2021

Оцінювання навчальних досягнень з теми " Високе Відродження. Реформація в Західній Європі"

Завдання

І рівень (завдання оцінюють в 1бал)

1. Із наведеного переліку країн випишіть ті, в яких перемогла Контрреформація.

Англія. Північна Німеччина. Польща. Швеція. Італія. Данія. Південна Німеччина. Швейцарія.

2. Автор картини «Сикстинська мадонна»:

А) Мікеланджело; Б) Леонардо да Вінчі; В) Рубенс; Г) Рафаель.

3. Італійський вчений, винахідник телескопа:

А) Міколай Коперник; Б) Галілео Галілей; В) Джордано Бруно; Г) Йоганн Кеплер.

ІІ рівень (завдання оцінюють у 1,5 бала)

4. Поясніть значення понять й термінів: протестантизм, бароко.

5. Встановіть відповідність.

А) Еразм Роттердамський 1) вождь Селянської війни в Німеччині

Б) Мартін Лютер 2) реформатор церкви в Німеччині

В) Томас Мюнцер 3) засновник ордену єзуїтів

Г) Жан Кальвін 4) реформатор церкви в Швейцарії

Д) Ігнатій Лойола 5) письменник, мислитель.

ІІІ рівень (завдання оцінюють у 3 бали)

6. Вставте пропущене.

Німецький професор богослов’я виступив у році з документом під назвою , що стало початком процесу, який отримав назву .

Які наслідки мав цей виступ для країн Європи?

ІV рівень (завдання оцінюють у 3 бали)

7. Складіть таблицю «Шедеври культури Відродження».

В ЖИВОПИСІ

В ЛІТЕРАТУРІ

Роботи надсилати на вайбер за номером 067 199 32 72

Гарного дня! Бережіть себе та своїх рідних!

10.02.2022

Тема. Оцінювання навчальних досягнень з теми " Держави Західної Європи в 16-17 ст."

Тематична контрольна робота № 3

за темою: Держави Західної Європи в XVI-XVIIстолітті

ВАРІАНТ 1

І рівень (0,5б)

1. Знищення гугенотів у Парижі 24 серпня 1572 р. дістало назву:

А Варварівська ніч

Б Гугенотська ніч

В Варфоломіївська ніч

Г Протестантська ніч

2. Повстання у якій країні стало початком Тридцятилітньої війни?

А у Чехії

Б у Німеччині

В у Франції Г в Іспанії

3. Похід «Непереможної армади» завершився перемогою:

А іспанців

Б французів

В англійців

Г голландців

4. Укажіть, про кого йдеться.

«Він був мореплавцем та піратом. Із нечисленною ескадрою пройшов через Магелланову протоку та пограбував порти, де зберігалося золото для відправлення в Іспанію. Переплив через Тихий та Індійський океани. Королева Англії висвятила його в рицарі. Через кілька років став адміралом. Очолив флот, який розгромив «Непереможну армаду». Помер під час чергової подорожі та був похований у морі».

А Генрі Морган

Б Френсіс Дрейк

В Томас Мор

Г Олівер Кромвель

5. Англійські «пуритани», французькі «гугеноти» були послідовниками

А лютеранства Б англіканства

В кальвінізму Г католицизму

6. Абсолютизм - це

А. Необмежена влада дворян Б. Необмежена влада

В. Необмежена влада монарха Г. Обмежена влада монарха

7. Кардинал Рішельє ввійшов в історію Франції як

А. державний діяч, який керував Францією 18 років та зміцнив її економічно і політично та створив сприятливий грунт для розвитку абсолютизму

Б. король Франції, який перетворив її в найпотужнішу державу

В. військовий діяч Англії , який встановив протекторат

8. Період в історії Англії який отримав назву "золотий вік" пов’язаний із правлінням

А. Єлизавети ІІ В. Марії І Г. Єлизавети І

9. Який період Тридцятилітньої війни був останнім?

А чеський Б французький

В данський Г шведський

10. На період правління якого французького короля припадає перебування при владі кардинала Рішельє?

А Людовіка ХIII Б Людовіка ХІV

В Людовіка XV Г Людовіка XV І

ІІ рівень (3 б)

11. Дайте визначання поняттям:

А) Політика огороджування –

Б) Абсолютна монархія –

12. Установіть відповідність між поняттями та їхніми визначеннями.

1

Парламент

А

законодавчий орган в Іспанії

2

Мануфактура

Б

дрібне товарне виробництво з використанням

3

Огороджування

ручної праці

4

Пуритани

В

станово-представницькі збори

Г

англійські кальвіністи

Д

зігнання селян з їхніх земель

ІІІ рівень (2 б)

13. Установіть хронологічну послідовність подій.

А політика придушення гугенотів кардиналом Рішельє

Б Золота доба Єлизавети І

В початок Тридцятилітньої війни

Г «королівська Реформація» Генріха VIII

ІV рівень (2 б)

14. Реформація в Англії – причини, суть, події та наслідки.

Роботи надсилати на вайбер за номером 067 199 32 72

24.02.2022

Тема. Московське царство. Правління династії Романових.

1. https://www.youtube.com/watch?v=7566_XDw9R0 переглянути відеоурок.

Гарного дня! Бережіть себе та своїх рідних!

17.03.2022

Тема. Економічний занепад та політична криза Речі Посполитої ( друга половина 16-поч.18 ст.)

1. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=GA71ym0RweI

Гарного дня! Бережіть себе та своїх рідних!

24.03.2022

Тема. Оцінювання навчальних досягнень з теми " Османська імперія. Держави Східної Європи в 17-18 ст."

1. Виконати завдання за посиланням https://vseosvita.ua/library/tematicne-ocinuvanna-osmanska-imperia-derzavi-shidnoi-evropi-v-hvii-hviii-st-188554.html

Роботи надсилати на вайбер за номером 067 199 32 72

Гарного дня! Бережіть себе та своїх рідних!

31.03.2022

Тема. Початок індустріальної революції.Просвітництво.Енциклопедисти.Масони. Класицизм.

1. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=M2UGGO_jjfs

Гарного дня! Бережіть себе та своїх рідних!

07.04.2022

Тема. Освічений абсолютизм. Володіння австрійських Габсбургів. Королівство пруссів. Фрідріх ІІ.

1. https://www.youtube.com/watch?v=xqXR5KmTuoQ переглянути відеоурок та виконати завдання до нього.

Роботи надсилати на вайбер за номером 067 199 32 72

https://www.youtube.com/watch?v=AIb7O74gBTU

21.04.2022

Тема. Міжнародні відносини. Семилітня війна.

1. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=AIb7O74g

28.04.2022

Тема. Поділ Речі Посполитої. Початок боротьби за спадщину Османської імперії.

1. Перглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=j2y52V6LDh0

05.05.2022

Тема. Колонії Великобританії в Північній Америці. Утворення США. Конституція США.

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=n0fTfvrhsNk

12.05.2022

Тема. Практичне заняття: " Порівняння ідей Просвітництва та Гуманізму"

Використовуючи Інтернет-ресурси, скласти порівняльну таблицю до заданої теми.

Роботи надсилати на вайбер за номером 067 199 32 72

Гарного дня! Бережіть себе та своїх рідних!

19.05.2022

Тема. Оцінювання навчальних досягнень з теми "Епоха Просвітництва"

1. Використовуючи Інтернет-ресурси,написати реферат на тему " Епоха Просвітництва".

Роботи надсилати на вайбер за номером 067 199 32 72

Гарного дня! Бережіть себе та своїх рідних!

26.05.2022- 02.06.2022

Тема. Східний світ у 16-18 ст

1. https://www.youtube.com/watch?v=RGoJmIRLpuY переглянути відеоурок.

Гарного дня! Бережіть себе та своїх рідних!

Кiлькiсть переглядiв: 207

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930