• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сухомлиністика: традиції та інновації

/Files/images/сух.jpg

"Що найголовніше в моєму житті? Без роздумів відповідаю: Любов до дітей." В. О. Сухомлинський

Педагогічний колектив закладу працює над реалізацією науково-методичної проблеми

"Розвиток життєвих компетентностей учнів на основі впровадження педагогічних ідей В. О. Сухомлинського

Гуманізація навчально-виховного процесу в школі на основі педагогічних ідей В. О. Сухомлинського

Суть принципу гуманізації навчально-виховного процесу Педагогічні ідеї В.О.Сухомлинського
1. Знати дитину «Щоб бути гуманним, потрібно знати душу дитини». «Знати здоров’я дитини, знати індивідуальні риси, її мислення, знати сильні і слабі сторони її розумового розвитку». «Вихователеві треба бути знавцем душі людини, яка формується». «Якомога глибше знати духовний світ дитини».
2. Любити дитину «Мудра любов до дітей – вершина нашої педагогічної культури, думки й почуття».
3. Поважати дитину «Справжня гуманість означає передусім справедливість як поєднання поваги з вимогливістю». «Поважати в кожному учневі людину , виявляти до нього гуманне ставлення».
4. Розуміти дитину «Вчителеві треба розуміти світ Дитинства». «… розуміти її (дитини) думки, переживання», «джерела дитячих страждань, дитячого збентеження, озлоблення, байдужості».
5. Вірити в дитину «Головне – віра в людину, вміння бачити хороше в ній». «Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина – неповторна».
6. Забезпечити розвиток дитини. «В основу системи навчання треба покласти яскраву думку, живе слово і творчість дитини». «Справжня школа – це царство діяльної думки». «Ми не лише бачимо учня таким, яким він є, але й проектуємо розвиток його інтелекту, моральності, естетичної і емоційної культури».
7. Розвивати почуття власної гідності. «У школі має панувати дух поваги до людської гідності». «Треба збудити людську гідність». «Я не вірю в успіх покарання, в якому є хоч крапля приниження людської гідності».
8. Зберегти здоров’я дитини. «Зміцнити здоров’я людини в дитинстві, не допустити, щоб дитина вступала в юність кволою і млявою – це означає дати їй «всю повноту життєвих радощів». «… вся навчально-виховна робота пройнята турботою про здоров’я». «… запобігти розвиткові хвороби, зміцнити захисні сили організму». «Режим фізичної і розумової праці та відпочинку – дуже важлива умова міцного здоров’я».
9. Стати другом дитини. «Учитель повинне стати другом дитини, пройнятися її інтересами, переживати її радощі і тривоги».
10. Захистити дитину. «Школа святе місце гуманності, добра і правди». «Захистити дитину від духовної самотності». «Щоб захистити дитину від зла, подолати його і утвердити добро, треба бачити й розуміти минуле і уявляти майбутнє дитини, виразно накреслити перед собою ідеал виховання».

/Files/images/viewimg.jpgВіртуальна виставка "Назустріч 100-річчю з дня народження В. О. Сухомлинського"

Більш детально можна дізнатися перейшовши за посиланням:wym-1519164224311

/Files/images/22197884_375834066179769_1131794751_o.jpgМатеріали методичного Тижня В. О. Сухомлинського (2017-2018 н.р.)

З 25 до 30 вересня 2017 року в Нечаївській ЗШ І-ІІІ ступенів ім. Ю. І. Яновського проведено Тиждень, присвячений відзначенню 100-річчя з дня народження В.О. Сухомлинського.

Більш детально про проведені заходи можна дізнатися перейшовши за посиланням: wym-1519163185441

/Files/images/bmk9rkgua9kmtog7dwyrswyfxmd7kip.jpg/Files/images/DSCN3897.JPG

Виховання громадянина-патріота в системі ціннісних орієнтацій науково-педагогічної спадщини Василя Сухомлинського

Національно-патріотичне виховання: Проект "Волонтерська допомога воїнам АТО"

Кiлькiсть переглядiв: 136

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Липень 2018 Наступна
ПВСЧПСН
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031