31.05.2022

Семестровий контроль навичок письма

Перейдіть за посиланням та виконайте контрольну роботу для перевірки граматичних навичок письма, пригадайте слова за рік, правило вживання пасивного стану:

https://vseosvita.ua/test/start/vac105

Підготуйтеся до контрольної роботи з говоріння, оберіть одну з тем вивчених за рік, та приготуйтеся до її розповіді.

30.05.2022

Семестрова контрольна робота

1. Сьогодні вас чекають дві семестрові контрольні, для перщої з читання уважно читаєте текст та виконуєте завдання

2. Для другої, уважно слухаєте речення, а потім лише відповідаєте на запитання

Семестровий контроль навичок читання

https://vseosvita.ua/test/start/syq345

Семестровий контроль навичок аудіювання

https://vseosvita.ua/test/start/pyh835

25 травня 2022

Узагальнення знань. Пасивний стан дієслова

Перейдіть за посиланням та перегляньте відео про утворення пасивного стану в англійській мові, після цього виконайте тестове завдання та встановіть, де є пасивний стан, а де ні. Не забувайте, що в пасивному стані іменник не виконує дії.

https://youtu.be/YqnvtEQ2Hw8

https://vseosvita.ua/test/start/gkw589

24 травня 2022

Проектна робота «Країни світу»

Test

Завдання 1. Напишіть столиці наступних країн

1.England-

2.Scotland-

3.Wales-

4.The Northern Ireland-

5.Greece-

6.Italy-

7.France-

8.Spain-

9.Germany-

10.The USA-

11.Australia -

Завдання 2. Fill in «THE» where necessary.

1)__Geneva is 2)__second biggest city in 3)__Switzerland. It is located next to 4)__Lake Geneva and near 5)__Rhone River. 6)__Alps and 7)__Jura mountain ranges are on either side of it. In 8)__winter it is very cold and temperatures may reach -10 C with lots of frost and ice in 9)__mornings but in 10)__summer it is hot and humid.

Завдання 3. Складіть речення із дієсловами у дужках. Використовуйте

Present Perfect Passive.

Приклад виконання Our house has finally been renovated

The old roof ______________________ . (repair)

Some inner walls ______________________ . (move)

All the windows ______________________. . (replace)

All the inner doors ______________________ . (repaint)

A new exterior door ______________________ . (buy)

A new bathroom ______________________ . (build)

Central heating ______________________ . (install)

Exterior walls ______________________ . (insulate)

New plumbing systems ______________________ . (use)

New floors ______________________. (lay)

23 травня 2022

Урок домашнього читання

Прочитайте уважно текст, та виконайте тестове завдання, після цього напишіть стислий переказ тексту українською мовою

https://vseosvita.ua/test/start/hlz604

18 травня 2022

Українські страви

Сьогодні у вас дуже смачна тема, вона стосується української кухні, перегляньте відео, запишіть топ 10 українських страв з їх коротким описом

https://youtu.be/l40NbEIzN0w

Напишіть коротенький текст про свої улюблені страви з української традиційної кухні, та про ті, що ви вмієте готувати . Запишіть голосовим повідомленням ваш текст про страви. Готуємось до контрольної роботи з говоріння.

  • 11:30
  • 17 травня 2022
  • Досягнення українців у світовому просторі
  • https://www.thefamouspeople.com/ukraine.php - перейдіть за посиланням та ознайомтеся з топом найвідоміших людей України в світі, коло кожної особистості написаний вид діяльності, вашим завданням буде, скласти табличку в зошит і написати –
  • The most famous Ukrainian:
  • Actors –
  • Musicians –
  • Singers –
  • Politicians –
  • Writers and poets –
  • Sportsman –
  • scientists-
  • doctors –
  • artists –
  • Зробіть топ 5 найвідоміших українок в світі, та топ 5 – найвідоміших українця, на вашу думку.
  • Напишіть кілька речень про українця – українку, які для вас є взірцем для наслідування і чому.

16.05.2022

Музичні смаки українців

http://ekmair.ukma.edu.ua/bitstream/handle/123456789/12219/Domashchenko_Struktura_ukrainskoho_muzychnoho.pdf?sequence=1&isAllowed=y - перейдіть за посиланням , та опрацюйте статтю про музичні смаки українців, це наукове дослідження, на сторінці 3, є зведена таблиця зі смаками в музиці українців, за потреби і кращого розуміння, частини тексту можна копіювати і перекладати в Google translator.

https://youtu.be/-P0A5AWvOzk – так як наші музичні смаки, часто сходяться, то їх відправляють на Євробачення, перегляньте відео, з усіма нашими виступами з 2003-2021 роки, також перегляньте нинішній виступ 2022 року.

Після того, як ви ознайомитесь з видами музики, напишіть , чи сходяться ваші смаки відповідно таблиці, відео. Напишіть своїх фаворитів. Та кілька речень відповідно про свої музичні смаки.

Текст можете виконати в довільному вигляді, але не менше 10 речень.

  • 11.05.2022
  • Культура і традиції українців
  • Уважно перегляньте відео про історію , культуру українців, вмикайте українські субтитри, після перегляду, напишіть, або запишіть голосовим повідомленням короткий переказ тексту українською
  • https://youtu.be/ryu6eBv3mp8
  • https://youtu.be/zJvz3Ai9Ppw
  • Після перегляду відео створіть проект, творчу роботу – яскраву, насичену, гарну , про культуру , традиції українців, можете писати про свята, про їжу, про традиційний одяг та ін..
  • 10.05.2022
  • Урок домашнього читання
  • Harry Potter and the Sorcerer’s Stone
  • (after Joanne K. Rowling)
  • Chapter Twelve. THE MIRROR OF ERISED
  • 1. It was nearly Christmas. Harry, Ron and Hermione came to the Great Hall to see Christmas decorations. The hall looked fantastic. No less than twelve gigantic Christmas trees stood around the room, some sparkling with tiny icicles, some glittering with hundreds of candles.
  • “How many days you got left until your holidays?” Hagrid asked.
  • “Just one,” said Hermione. “And that reminds me — Harry, Ron, we’ve got half an hour before lunch. We should be in the library.”
  • “The library?” said Hagrid following them out of the hall. “Just beforethe holidays? A bit too keen, aren’ t you?”
  • “Oh, we are not working,” Harry told him brightly. “Ever since you mentioned Nicholas Flarnel, we’ve been trying to find out who he is.”
  • “You what?” Hagrid looked shocked. “Listen here — I ’ve told you — drop it. It ’s nothing to you what that dog’s guarding.”
  • “We just want to know who Nicolas Flamel is, that’s all,” said Hermione.
  • “Unless you’d like to tell us and save us the trouble,” Harry added. “We must have been through hundreds of books already and we can’t find him anywhere — just give us a hint — I know I ’ve read his name somewhere.”
  • “Fin saying nothing,” said Hagrid categorically.
  • “Just have to find out for ourselves, then,” said Ron and they left Hagrid looking displeased arid hurried off to the library. They had indeed been searching books for Flamel’s name ever since Hagrid had mentioned it, because how else were they going to find out what Snape was trying to steal? The trouble was, it was very hard to know where to begin, not knowing what Flamel might have done to get himself into a book. He wasn’t in The Great Wizards of the Twentieth Century, or Notable Magical Names of Our Time; he was missing, too, from Important Modern Magical Discoveries and A Study of Recent Development of Wizardry. And then, of course, there was the size of the library; tens of thousands of books; thousands of shelves; hundreds of narrow rows.
  • 2. Hermione took out a list of subjects and titles she had decided to search while Ron walked off down a row of books and started pulling them off the shelves without any definite plan. Harry wandered over to the Restricted Section. He had been wondering for a while if Flamel wasn’t somewhere in there. Unfortunately, you needed a specially signed note from one of the teachers to look in any of the restricted books, and he knew he’d never get one. These were the books containing powerful Dark Magic never taught at Hogwarts.
  • “What are you looking for, boy?”
  • “Nothing,” said Harry.
  • Madam Pince, the librarian, pointed a feather duster at him.
  • “You’d better get out then. Go on — out!”
  • Harry left the library. He, Ron and Hermione had already agreed they’d better not ask Madam Pince where they could find Flamel. They were sure she’d be able to tell them, but they couldn’t risk Snape hearing what they were up to. Harry waited outside in the corridor to see if the other two had found anything, but he wasn’t very hopeful. They had been looking for two weeks, after all, but as they only had rare moments between lessons it wasn’ t surprising they’d found nothing. What they really needed was a nice long search without Madam Pince breathing down their necks. Five minutes later Ron and Hermione joined him, shaking their heads. They went off to lunch.
  • “You will keep looking while I ’m away, wont you?” said Hermione. “And send me an owl if you find anything.”
  • * * *
  • Once the holiday had started, Harry and Ron were having too a good time to think much about Flamel. They had the dormitory to themselves and the common room was far emptier than usual, so they were able to get the good armchairs by the fire. They sat for hours eating anything they could find and thinking of ways to get Malfoy expelled . It was fun to talk about even if it wouldn’t work.
  • Ron also started teaching Harry wizard chess. This was exactly like Muggle chess except that the figures were alive, which made it a lot like directing soldiers in battle. Ron’s set was very old. It had once belonged to his grandfather. However old chessmen weren’ t a disadvantage at all. Ron knew them so well he never had problems getting them to do what he wanted.
  • Після того, як прочитали текст, дайте відповіді на запитання:
  1. - What about this chapter?
  2. - Who is the main character of this Book?
  3. - Who are the best friends of Harry?
  4. - Who was not friend for Harry?
  5. - How many days Hermione got left until her holidays?
  6. - What holiday were the students waiting for?
  7. What secret person were friends looking for?
  8. What place for spending free time Hermione loved the most?
  9. What game did Ron teach Harry to play?
  • Напишіть стислий переказ тексту українською мовою
  • 09.05.2022
  • Народи України
  • С.147-148
  • С.147 – опрацювати текст люди в Україні, прочитайте, перекладіть, невідомі слова запишіть у словник
  • С.148, Впр.3 – оберіть, які з тверджень правдиві, а які – ні
  • Впр.5, с.148 – напишіть запитання
  • Впр.6, доповніть речення правильними частинками
  • 04.05.2022
  • Україна
  • https://youtu.be/OJ2B4Fb7xQQ - перегляньте відео, перекладіть на українську мову, постарайтеся адаптувати до гарного пісенного перекладу, перший стовпчик та приспів. Сухий переклад з гугл перекладача не прийму, попрацюйте творчо

03.05.2022

Карта України

С.144-146

https://youtu.be/9PFMCXTdgHQ - перегляньте відео та виконайте завдання

для підтримки можете використовувати відео урок, а можете самостійно робити за підручником

У відео для початку прослухайте, а потім запишіть нові слова до словників

Впр.1,с.144 – дайте відповіді на запитання

Впр.2, с.144 - Прочитайте текст про географічне положення України, підберіть заголовки, перекладіть текст усно

Впр.3, с.145 – сполучіть слова з їх визначеннями

Впр.4, с.145 – виконайте тестове завдання

  • 27.04.2022
  • Сім чудес України
  • С.140-142
  • https://youtu.be/_hhV1cvfVGA перегляньте відеоурок та виконайте завдання
  • ознайомтеся з новими словами в відео, запишіть їх в словник
  • на с.141-142 – розгляньте тексти, картинки, прослухайте відео з допомогою диктора прочитайте, перекладіть Впр.4
  • У впр.5, с.142 – за зразком напишіть текст про наше місто\ село, вставте інформацію в пропуски
  • У впр.6, с.142 – напишіть інформацію до інтернет блогу, про якесь із 7 чудес світу, скинете посилання в інстаграм, фейсбук
  • 26.04.2022
  • Узагальнення та систематизація вивченого
  • Повторіть вживання артиклів з географічними назвами та виконайте тестове завдання з граматики
  • https://vseosvita.ua/test/start/gjg563
  • Повторіть лексичний матеріал з теми Велика Британія та виконайте тестове завдання
  • https://vseosvita.ua/test/start/mjv562
  • 25.04.2022
  • Проектна робота
  • «Місце в Великобританії, яке я хочу відвідати»
  • https://youtu.be/B_SjBmNLk_M - перегляньте відео про топ красивих місць в Великій Британії, підготуйте проектну роботу
  • « Place in The UK Which I want to visit».
  • Проект може бути у вигляді презентації, есе, реферату, майнд – меп, відео зроблене вами.
  • Тип і вид роботи обираєте самостійно
  • 20.04.2022
  • Урок домашнього читання
  • Сьогодні у вас урок домашнього читання, нижче буде подано тест, в якому є розповідь під назвою Sad Story, уважно читаєте та виконуєте тестові завдання
  • https://vseosvita.ua/test/start/fsd446
  • Після виконання тесту, напишіть одним реченням – чому ж історія була сумною.

19.04.2022

Різні країни, різні традиції

137-139

Впр.2. с.137 – прочитайте діалоги дівчат про традиції в Шотландії, слова виділені синім – запишіть в словнички вживання неозначених займенників

На с.138 – опрацюйте правила на вживання займенників

https://youtu.be/tVHzPJidqN4 - правило на

Та вставте правильні неозначені займенники в речення подані нижче.

  1. Would you like _______to eat?
  2. It was really dark and I couldn't see _______.
  3. Does ________live in that house?
  4. It doesn't matter where we go. We can go _____ we want to.
  5. This is boring. There's_______to do. (ні хто, жоден)
  6. The shop is closed. ________ has gone home.
  7. Have ________ done their homework?
  8. The guidebook says there's a good hotel ________ near here.

Впр.5, с.139 – виразіть свої думки до тверджень , та запишіть

18.04.2022

Життя в Британії

Повторіть матеріал попередніх уроків з теми Великобританія та виконайте тестові завдання,

Перший тест на знання символіки

Другий тест на знання основної інформації про Британію

https://vseosvita.ua/test/start/ghg529

https://vseosvita.ua/test/start/vqq505

13.04.2022

Життя в Британії

С.136

С.133 – опрацюйте вживання артиклю the з географічними назвами

Перечитайте текст про символи Британії на с.135

У впр. 3, с.135 – вставте пропущені назви країн

У впр.4, с.136 – придумайте запитання , які б ви задали жителю Британії - 8 запитань

  • 12.04.2022
  • Життя в Великобританії
  • https://youtu.be/wuluLd1U7ZI - відео про Великобританію, про те з яких частин утворена
  • с.134-136
  • Впр.1, с.134 – опрацюйте матеріал про символи Великої Британії, запишіть у словники з перекладом
  • Впр.2, с.134-135 – прочитайте речення та вставте пропущені речення у великий тест, порядок речень запишіть у зошит, прочитайте текст, перекладіть, стисло перекажіть текст англійською мовою в голосове повідомлення
  • 11.04.2022
  • Земля Великобританії
  • https://youtu.be/wSHXd-K-jIk - перегляньте відео про найвідоміші місця Великої Британії, напишіть повідомлення, про місця які ви побачили, які з них вам найбільш цікаві і чому, які б хотіли відвідати, також подумайте і напишіть на які відомі місця в Україні вони схожі.
  1. Впр.1, с.126 – дайте відповіді на запитання
  2. Впр.2, с.126 - розподіліть слова на дві колонки – хороша погода\ несприятлива погода
  3. https://youtu.be/59Q5081uf6Q - перегляньте відео про погоду у Великобританії, при потребі увімкніть субтитри українською, напишіть 1-2 речення, які міфи про погоду Великобританії ви чули раніше
  4. Впр.6, с.127 – напишіть кілька речень про свою улюблену погоду

05.04.2022

Клімат Великобританії

https://youtu.be/6ip2wC5aMC4?t=13 – перегляньте коротеньке відео про клімат Великої Британії, запишіть невідомі слова в словник

123-125

Впр.1 с.123 –прочитати діалоги, нові слова запишіть в словник

Впр.2, с.124 – прочитайте текст та порівняйте клімат та погоду, яка між ними різниця

Впр.3, с.125 – доповніть та запишіть речення

  • 04.04.2022
  • Дозвілля підлітків
  • С.120-123
  • https://youtu.be/7r3mRDDRFrM - перегляньте відео про життя старшокласників в 50-ті, 60-ті, 70-ті, 80-ті та нинішні роки. Співставте та порівняйте, що різного, а що схоже, на вашу думку, запитайте ваших батьків про навчання в старших класах, якщо можливо перегляньте їх шкільні альбоми. Напишіть кілька речень про навчання в наш час та в минулі часи.
  • Впр.2 с.119-120 – прочитайте подані речення, прочитайте текст, розставте по порядку пропущені речення

30.03.2022

Мої друзі

С.118 – урок письма

За зразком впр.5, с.118 , розкажіть про себе за пунктами, а потім складіть і запишіть інформацію про свого друга

Впр.6 с.118 – вставте додаткові дієслова

  • 29.03.2022
  • С.116-117
  • Велика Британія
  • https://youtu.be/vW4HGMECA0s - перегляньте відео та виконайте завдання в підручнику та зошиті під керівництвом диктора
  • Впр.1, с.116 – прочитайте перекладіть діалоги
  • С.117 – опрацювання граматики
  • Впр.3,4 – узагальнення граматичних правил , практичне завдання
  • 28.03.2022
  • Узагальнення знань за темою.
  • Підготуйтеся до короткої розповіді про музику, музичні стилі. Представте проектні роботи
  • Виконайте тестову контрольну роботи з теми
  1. https://vseosvita.ua/test/start/hfd700
  2. https://vseosvita.ua/test/start/wdh905
  • 23.03.2022
  • Мій улюблений музичний персонаж
  • Сьогодні у вас творче завдання, його виконання та оцінка буде залежати тільки від вас, і так, створіть проектну роботу на тему «Мій улюблений музичний персонаж», презентація, есе, реферат, відео, що завгодно про вашого улюбленого співака, чи групу, чи композитора. При бажанні можете використати https://www.canva.com/ або якісь інші програми. Також попрошу всіх, хто ще не здав роботи та тести, підготувати все до понеділка.
  • 22.03.2022
  • Урок домашнього читання « У шкільному оркестрі»
  1. С.174-176 – читаєте та перекладаєте текст усно, обираєте будь який уривок тексту та записуєте голосове повідомлення цього уривку, підготуйте короткий переказ основних подій твору українською мовою
  2. На с.174 – є словничок перед текстом – запишіть їх в словник
  3. С.178 Впр.5 тест виконайте письмово
  4. С.179 Впр.7 – дайте відповідь True or False – правда чи ні письмово\ за текстом

21.03.2022

  • Уроки музики
  1. https://vseosvita.ua/test/start/tsn320 перейдіть за посиланням та виконайте тест
  2. с. 107 Впр.1 прочитайте текст, перекладіть усно
  3. Впр.2 – дайте відповіді на запитання письмово
  4. Опрацюйте правило на с.107
  5. С.108 Впр.3 письмово, використовуючи правило на с.107
  • 16.03.2022
  • Музика в моєму житті
  • https://youtu.be/waEA_cOWyFE - перегляньте відео урок, та попрактикуйтеся в читанні тексту , перекажіть коротко про що йдеться в тексті англійською мовою. Почати можна так – This topic( text) is about … Ця історія про…
  • Далі у відео прослухайте та виконайте тест, спробуйте себе в аудіюванні.
  • Напишіть коротенький текст 6-8 речень про роль музики у вашому житті. Тільки прошу, не з ГДЗ чи інтернету, мені цікава лише ваша думка і ваші смаки!
  • 15.03.2022
  • Відомі композитори
  • https://youtu.be/Ymnn9oqa0Pc перегляньте відео, запишіть нові слова до словника, попрактикуйтеся у їх вимові, повторюючи за диктором
  • https://youtu.be/QsbXkQEFHp4 - перегляньте відео урок про відомих композиторів, уважно прослухайте їх музичні твори, за потреби вмикайте українські субтитри, після перегляду напишіть свої враження про кожну почуту симфонію.
  • 14.03.2022
  • Улюблені мелодії. На концерті
  • https://youtu.be/ucXok7p57kw - переглядаємо відео урок, пригадуємо лексику та виконуємо завдання за диктором, з впр.1 до впр.4, для того, щоб знати як правильно писати огляд на концерт
  • Впр.1, с.103 – слухаємо діалог та переклад, пригадуємо знайомі слова
  • Впр.2., с. 104 – розглядаємо табличку та пригадуємо як написати огляд на концерт
  • Впр.8. с.106 – звертаєте увагу на граматику у вправі
  • Нижче будуть подані відео, на які ви пишете короткий огляд англійською:
  • https://youtu.be/hLPe_jGmxq0 Океан Ельзи
  • https://youtu.be/rV5pnn8HChU Джамала – концерт 12 березня 2022
  • https://youtu.be/e42x6z1I9t4?t=86
  • https://youtu.be/Mi2cURoOAYY
  • Glory to Ukraine!


  • 09\02
  • My favorite Character – мій улюблений книжковий персонаж
  • https://youtu.be/dRrvQ1vZxcg - перегляньте відео, для кращого розуміння увімкніть субтитри. Після перегляду запишіть назви головних персонажів, та коротко опишіть, що трапилося в цій історії. для розуміння увімкніть субтитри. Після перегляду запишіть назви головних персонажів, та коротко опишіть, що трапилося в цій історії.
  • Підготуйте проект «My favorite Character» - мій улюблений книжковий персонаж – проект може бути виконаний у різних видах – малюнок з коротким описом, відео, презентація, і тд. Головне - усно підготуйте гарну коротку розповідь про вашого улюбленого книжкового персонажа англійською мовою.

08\02Home reading
  • С.168-170 – повністю перечитуємо текст – обираємо уривочок з твору, читаємо англійською та відправляємо голосовим повідомленням
  • С.170 впр.6 – дайте відповіді на запитання та запишіть в зошит
  • С.171 впр. 7 – виконайте тестове завдання та запишіть
  • С.172 Впр.10 напишіть правдиве чи не правдиве твердження
  • С.172 Впр.17 Напишіть короткий лист- повідомлення для друга, чому важливо брати книги в бібліотеці
  1. 07\02
  • My favorite writers and books
  • С.168 Впр.1 Дайте відповіді на запитання
  • С.168 Reading file – Vocabulary Notes – нові слова записуємо в словник, практикуємося, за транскрипцією у їх вимові.
  • С.168-169 – Читаємо та перекладаємо перший уривок твору, переклад літературний, тобто коротко, про що ви зрозуміли з тексту, записуємо та надсилаємо голосове повідомлення з короткимпереказом прочитаного
  • Результати роботи надсилаємо в вайбер 0666070383, або на електронну пошту linaliplay@gmail.com. Або в месенджер, в інстаграм погана якість фото!!!!




15.12.21

Home readinghttps://youtu.be/MucMsnADqV0 (перегляньте відео ввімкнувши українські субтитри)pages 161-1671.Read about Roald Dahl p.161-162. answer the questions (прочитайте дайте відповіді на запитання)2.Vocabulary work p.162 (прочитайте, запишіть нові слова)3."Miss Honey" read and translate \(прочитайте та перекладіть)4. Vocabulary Ex.4. p/164 (оберіть вірні фрази з тексту)5 answer the questions Ex.6. p/165 (дайте відповіді на запитання)6.Ex.7. p/167 Choose the correct item (оберіть правильну відповідь)7. Ex.8-10 p.166 (виконайте вправи)
14.12.21
Grammar Revision pages 58-59https://youtu.be/Pl-28PGAyvE ознайомтесь з відео1. Ex.1, p.58 - ask questions (дай відповіді на запитання, запиши)2.Ex.2, p.58 - put the verbs into the correct tense form and voice (запишіть речення, вживши правильно часові форми та стани (активний чи пасивний)3.Ex.3, p.58 - write the sentences using If... Unless (записати речення вживаючи If... Unless)4. Ex.6, p.59 Write a story " The funniest day in my school life" ( написати історію про навеселіший, найсмішніший день у шкільному житті)


13.12.2021

Тема. First conditional If... Unless (page 213)

https://youtu.be/KQvFql4u1d4
https://youtu.be/KBpeMQfUhn8
1. Read about using If... Unless p.55 or p. 213 ( перечитуємо правила про вживання If... Unless)
2. Watch the video (перегляньте відео про правила вживання If... Unless)
3. Rewrite the sentences using the conjuction Unless Ex/6. p/56 (перепишіть речення вживаючи Unless, за зразком в підручнику)
4. Choose the correct item to complete the dialogues Ex/7. p/56 (вибери правильну відподповідність доповни діалоги, запишіть в зошит)
5. Write a letter to newspaper Ex/8. p/56
Present your point of view on the article (Ex/2. p/54) Answer the questions below with If... or Unless
(напишіть лист до газети, Викладіть свою точку зору, використовуючи текст на с.54, для написання використовуйте запитання подані у впр.8, с.56, для написання використовуйте If... or Unless)

08.12.2021

1. Read and translate ( прочитати та перекласти на українську) Ex.2, p.54;
2. Ex.3, p.54 write True or False (дати відповідь правдиве чи не правдиве твердження і записати в зошит)
3. Переглянути відео за посиланням та ознайомитися з правилом про вживання IF and Unless p.55
4. Ex.4, p/55 Use If to put the sentences together in two ways.
(Ознайомившись правилом вживання If, запишіть речення в зошит)
https://www.youtube.com/watch?v=KQvFql4u1d4&ab_channel=SilviaSavio 8 клас
Кiлькiсть переглядiв: 177

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930