08.12.2021р.

Тема. Контрольна робота №2. "Світ української поезії"

Завдання відправлено в месенджер

09.12.2021р.

Тема. Розмаїття сучасної лірики. В.Герасим"юк "Чоловічий танець", І. Павлюк "Дівчинка", "Вертатись пізно", "Асоціації".

1. Опрацювати навчальний матеріал підручника, ст.75-77; ст.81-82.
2. Навчитись виразно читати та аналізувати поезію.
3. Давати відповіді на запитання до ліричних творів (усно).

15.12.2021р.

Тема. Глибоке бачення поетами-сучасниками проблем української мови, національної культури. Г. Кирпа "Мій ангел такий маленький...", "Коли до вас темної ночі..."

1. Прочитати навчальний матеріал, ст.82-83.
2. Навчитися виразно читати вірші.
3. Давати відповіді на запитання ст.83 (усно).

16.12.2021р.

Тема. І.Малкович "Із янголом на плечі", "З нічних молитов". Прагнення зазирнути у світ душі звичайної людини, осмислити її призначення та сенс життя

1. Прочитати навчальний матеріал, ст.77-79.
2. Навчитися виразно читати поезії.
3. Виконати тестові завдання, ст.79.
4. Вивчити вірш "Із янголом на плечі" напам'ять.

09.02.2022

Тема. М.Коцюбинський " Дорогою ціною". Час і вічність, символічні образи у повісті.

1. Дочитати повість " Дорогою ціною", визначити символічні образи твору.
2. Усно описати ілюстрацію до твору, ст.125.
3. Дати відповіді на запитання до тексту, ст.128, 133.
4. Виконати тестові завдання, ст.133.

10.02.2022

Тема. Розвиток мовлення 3. Усний твір-роздум на тему: "Чи потрібна воля ціною життя?"( за повістю " Дорогою ціною").

1.Повторити теоретичні відомості про сюжетні елементи повісті.
2. Визначити практично елементи сюжету твору (усно).
3. Доберіть заголовок до кожної частини повісті.
4. Дайте відповідь на запитання " Чи потрібна воля ціною життя?"(усно).
5. Пояснити назву твору " Дорогою ціною".

24.02.2022

Тема. Контрольна робота №4. Національна драма. З української прози.

І.Карпенко-Карий, М. Коцюбинський, О.Довженко (тести).

Завдання прийдуть в месенджер.

******

16.03.2022

Тема. Ніна Бічуя " Шпага Славка Беркути" - повість про школу й проблеми дорослішання.

1. Опрацювати відомості про письменницю, ст.142.
2. Прочитати уривок із повісті " Шпага Славка Беркути", ст. 142-154.
3. Визначити основні проблеми твору (усно).
4. Опрацювати й дати усно відповіді на запитання 11, 12, на ст.154.

17.03.2022

Тема. " Шпага Славка Беркути". Роль батьків у вихованні дітей.

1. Охарактеризувати стосунки батьків та дітей у повісті "Шпага Славка Беркути", опираючись на епізоди твору.
2. Дати письмово відповіді на тестові завдання на ст.153.
3. Дайте усно відповіді на запитання до твору, 4-9 на ст.154.

23.03.2022

Тема. Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк.

1. Перегляньте відеоурок " Ніна Бічуя " Шпага Славка Беркути".
2. Прочитайте твір, ст.154-165.
3. Охарактеризуйте головних героїв твору, використовуючи цитати із тексту.

24.03.2022

Тема. " Максимальне навантаження" як вияв моральності та відповідальності в житті.

1. Подумайте і дайте пояснення висловлюванню " Максимальне навантаження", опираючись на текст.
2. Прочитайте виразно за ролями розмову між Славком, Юльком і Лілі в спортзалі перед двобоєм. Охарактеризуйте даних персонажів.
3. Дайте усно відповідь на запитання: " Чи можна Славка Беркуту вважати слабкодухим?".

30.03.2022

Тема. Ніна Бічуя " Шпага Славка Беркути". Проблема особистості в сучасному світі.

1. Дочитайте повість " Шпага Славка Беркути".
2. Прокоментуйте назву повісті .
3. Прослідкуйте, як автор вирішує проблему особистості у творі на образі Славка Беркути.

31.03.2022

Тема. Особливості композиції повісті " Шпага Славка Беркути".

1. Доведіть, що даний твір є повістю.
2. Пригадайте відомості з теорії літератури. Сюжет і композиція.
3. Назвіть складові композиції даного художнього твору. Охарактеризуйте особливості повісті " Шпага Славка Беркути".

06.04.2022

Тема. Позакласне читання №3. Оксана Думанська " Школярка з передмістя".

1. Прослухайте онлайн твір О.Думанської " Школярка з передмістя".
2. Експрес-опитування за твором:
- у якій формі написаний твір? ( у формі сповіді, щоденника, розповіді).
-від якої особи ведеться розповідь?
-назвіть ім'я головної героїні.

07.04.2022

Тема. Володимр Дрозд " Білий кінь Шептало". Проблема свободи і неволі, дійсності та мрії.

1. Перегляньте відеоурок за даною темою.
2. Опрацюйте відомості про В. Дрозда, автора твору, ст.177.
3. Прочитайте оповідання " Білий кінь Шептало", ст.177-185.

13.04-14.04.2022

Тема. Володимр Дрозд " Білий кінь Шептало". Людина в суспільстві, її знеособлення.

1. Перегляньте відео урок " Білий кінь Шептало".

wym-1649590976474

2. Письмово виконайте тестові завдання до твору.
3. Визначте ідею твору, прослідкуйте як вона розкривається в оповіданні.
4. Пригадайте, що таке алегоричний образ.

20.04.2022

Тема. Юрій Винничук "Місце для дракона"- повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть "драконячі закони".

1. Перегляньте відеоурок Ю.Винничук "Місце для дракона".

wym-1650125796599

2. Опрацювати відомості про письменника, ст.187.
3. Прочитати повість-казку, ст.187-195.
4. Дайте усно відповіді на запитання, ст.195.

21.04.2022

Тема. Парадокс: дракон Грицько-поет і християнин.

1. Прочитайте повість-казку, ст.195-200.
2. Пригадайте, що таке алегорія.
3. Розкрийте алегоричне значення образу дракона Грицька, підібравши усно цитати.

27.04.2022

Тема. Алегоричність образів дракона Грицька, пустельника та князя.

1. Дочитати повість-казку Ю.Винничука "Місце для дракона".
2. Повторити відомості про алегорію.
3. Розкрийте алегоричне значення образів пустельника й князя.

28.04.2022

Тема. Юрій Винничук "Місце для дракона". Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.

1. Перегляньте буктрейлер до повісті-казки

wym-1650631379811

2. Виконайте тестові завдання, ст.206-207.
Відповіді перешліть в месенджер.

02.05-04.05.2022

Тема. Розвиток мовлення №4. Складання характеристики головних героїв твору " Місце для дракона".

1. Скласти письмову характеристику одного із героїв твору "Місце для дракона", використовуючи цитатний матеріал. ( надіслати в месенджер)

05.05.2022

Тема. Література рідного краю №4. Віктор Близнець "Женька і Синько".

1. Пригадайте відомості про життєвий і творчий шлях В.Близнеця.
2. Прочитайте або прослухайте твір "Женька і Синько".wym-1651256895718
3. Охарактеризуйте усно головних героїв твору.

09.05-11.05.2022

Тема. Контрольна робота №5 "З української прози".

1. Напишіть твір-роздум на тему: "Проблеми особистості та людяності у творі В.Дрозда "Білий кінь Шептало".

12.05.2022

Тема. Валентин Чемерис "Вітька + Галя, або Повість про перше кохання". Гумористична повість про життя і пригоди школярів.

1. Перегляньте відеоурок за посиланням wym-1651931665147.
2. Прочитайте твір "Вітька+Галя...", ст.208-220.
3. Випишіть у робочий зошит портретні характеристики Вітьки Горобця, Федька Котигорошка й Галі Козачок.

18.05.2022

Тема. Валентин Чемерис "Вітька + Галя". Образи Вітьки Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок.

1. Дочитати твір В.Чемериса "Вітька + Галя".
2. Охарактеризуйте образи героїв твору, підібравши цитати з тексту.
3. Перекажіть епізод, що переданий ілюстрацією, ст.241.

19.05-25.05.2022

Тема. Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.

1. Перегляньте відеоурок за посиланням wym-1652537730211.
2. Дайте письмово відповідь на запитаня "Якому герою твору ви найбільше симпатизуєте? Чому?"
відповіді надішліть в месенджер.

26.05.2022

Тема. Контрольна робота №6 із теми "Український гумор" тестування.

1. Виконайте тестові завдання за посиланням wym-1653222163357.
Відповіді перешліть у месенджер.

02.06-09.06.2022

Тема. Урок-підсумок. Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року.

1. Пригадайте твори, які вивчалися на протязі навчального року і викликали найбільшу зацікавленість.
2. Напишіть твір "Мій улюблений літературний герой" або "Літературний твір, який мені найбільше запам'ятався".
Кiлькiсть переглядiв: 165

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930