Посилання на новий сайт wym-1651496352373
Ознайомтесь із біографією М.Рильського https://www.youtube.com/watch?v=UzX08Ii3aSo
Прослухайте запис вірша "Дощ" https://www.youtube.com/watch?v=OF4iMwqJHas
Виконайте тест https://vseosvita.ua/test/maksym-rylskyi-doshch-osin-maliar-16909.html
Вивчіть напам*ять вірш М.Рильського "Дощ"
Прочитати оповідання wym-1651415086312
Виконайте тести wym-1651415178225
Напишіть твір на дану тему обсягом 0.5 сторінки
Прочитайте приклади шкільних творів wym-1650862043544 wym-1650862082997
Складіть власний твір. Запишіть його спочатку на чернетці, потім перепишіть у зошит.
Опрацювати матеріал http://ukrlitra.com/tvory/tvory-ukrainskoiu/629-kharakterystyka-obraziv-los-yevhen-hutsalo
Створити таблицю "Характеристика образів твору"
Брати-підберезники | Дядько Шпичак | |
Портрети | ||
Вчинки | ||
Риси характеру |
Опрацювати біографію письменника за підручником.
Прочитати оповідання Євгена Гуцала "Лось"
Переглянути буктрейлер до оповідання https://www.youtube.com/watch?v=CJz-jvc6shQ
Виконати завдання https://learningapps.org/display?v=p7q2muahn18
wym-1649785051869 Опрацюйте матеріал .
Перегляньте приклад етюду wym-1649785126393
Складіть свій етюд.
Прочитати вірші Павла Тичини "Гаї шумлять", "Блакить мою душу обвіяла"
Прослухати аудіозапис віршів: https://www.youtube.com/watch?v=6aeU_FlblcQ https://www.youtube.com/watch?v=heFoQ-FOgbo
Знайти художні засоби у віршах.
Вивчити напам*ять одну поезію (на вибір)
Перегляньте презентацію https://naurok.com.ua/pavlo-tichina-korotko-pro-poeta-i-kray-de-vin-narodivsya-melodiynist-virshiv-pavla-tichini-poeziya-ne-buvav-ti-u-nashih-krayah-83732.html
Прочитати поезію "Не бував ти у наших краях!",
переглянути відеоряд https://www.youtube.com/watch?v=fAEyCcCUGYU
Знайти художні засоби.
Народився 1936 року у місті Кам'янське (Дніпродзержинськ). Але так склалося, що його дитячі та юнацькі роки минули на Кіровоградщині, а з 1964 року він постійно проживає у м. Кіровограді.
Анатолій Черниш – член Національної спілки письменників України. Він давно і добре знаний серед кіровоградців не лише як поет, що пише для дітей, а й як гуморист, сатирик, а останнім часом – ще і як дослідник фольклору.
Проте на першому місці у його доробку багато віршів, казок, приказок, загадок, скоромовок для дітей, які виходили в друк у різних поетичних збірках автора, а саме: «Сонячний зайчик», «Рідних звуків голоси», «Зачекалися весни», «Як умивається кіт», «Казка про зиму та її дітей» тощо. Київське видавництво «Слово» випустило у 2011 році навчальний посібник для філологічних та педагогічних факультетів «Дитяча література». Він упорядкований доцентом Київського університету імені Б. Грінченка Н. Богданець-Білоскаленко.
До цієї хрестоматії ввійшли твори таких уславлених авторів другої половини XX – початку XI століття, як: М. Стельмах, Д. Павличко, В. Симоненко, Л. Костенко, В. Крищенко та інші. Нам, кіровоградцям, дуже приємно, що в книзі є твори і нашого земляка – Анатолія Черниша, з чийого доробку в книгу ввійшло понад три десятки віршів.
Творчі зустрічі з письменником постійно проходять в дитячих садочках, школах і бібліотеках нашої області і завжди викликають щирі дитячі посмішки та позитивні емоції, яких так не вистачає у сучасному світі. Він – давній друг і нашої Кіровоградської обласної бібліотеки для дітей.
Прочитати казку wym-1648993790812
Перегляньте відео wym-1648466650760
Пам’ятка «Як навчитися виразно читати віршові твори».
1. Вдумливо прочитай вірш.
2. З’ясуй лексичне значення не зрозумілих тобі слів.
3. За змістом та ідеєю твору визнач настрій, з яким читатимеш твір.
4. У кожному рядку визнач (підкресли олівцем) слово, на яке падає логічний наголос (слово, яке слід інтонаційно голосом виокремити, бо воно найвагоміше в рядку чи реченні).
5. Познач олівцем паузи:
а) кома — ледь помітна пауза (позначка — /);
б) двокрапка й тире — помітна пауза (позначка — //).
в) крапка — явна пауза із інтонацією завершеності (позначка — ///).
6. Ліворуч від кожного рядка постав стрілку, що передає тон читання:
а) підвищення тону — стрілка вгору (↑);
б) зниження тону — стрілка вниз (↓);
в) рівний тон — горизонтальна стрілка (→).
7. Прочитай кілька разів вірш з дотриманням вимог усіх позначок.
8. Читаючи вірш, уявляй картини, які виникають, і запам’ятовуй їх послідовність.
9. Вивчивши вірш напам’ять, виразно прочитай його своїм близьким і з’ясуй, що б вони побажали тобі для кращого прочитання твору. Врахуй їхні побажання.
Прослухайте поезію wym-1648397169065
Тема вірша: показ гармонії української природи і щасливого родинного життя.
Ідея: уславлення чарівності природи рідного краю, уславлення людей праці.
Основна думка: мрія про щасливе життя українського народу.
Жанр: пейзажна лірика. Вірш написано у народному стилі, він став народною піснею, покладений на музику Я. Степовим.
Сюжет: вірш містить опис мальовничої краси весняного вечора в Україні. Тихі сутінки віддзеркалюють гармонію почуттів, спокійну радість буття простої селянської родини.
Поезію вивчити напам'ять.
Перегляньте урок wym-1648038628236
Уважно прочитайте поезію.
Опрацюйте теорію:
Метафора (з грецьк. «перенесення» ) — слово чи словосполучення, яке переносить ознаки одного предмета або явища на інші на основі подібності чи протиставлення.
Персоніфікація — зображення предметів чи явищ природи як живих істот.
Ліричний твір — написаний віршованою мовою твір, у якому не розгортаються події, а виражаються думки, почуття, переживання людини в певних обставинах, під впливом певних подій.
Випишіть із вірша метафори й порівняння.
Поезію вивчити напам'ять.
Записати план повісті "В бур'янах". Скласти розповідь про дитинство Т.Шевченка за планом.
І. Легендарний поет казкового краю.
ІІ. Однорічна дитинка наодинці.
ІІІ. Дитяче бурлакування Тараса.
Переглянути відеоурок wym-1647353749876
Прочитати повість "В бур'янах". Аудіокнига wym-1647353887279
Виконайте контрольну роботу онлайн wym-1647170943502.
Зробіть скріншот результату. надішліть мені у Месенджер.
Переглянути відео wym-1645776766852
Прочитати оповідання wym-1645776832280
Виконати тести wym-1645776921373.
Про письменницю wym-1644395769512
Анонс повісті wym-1644395907075
Аудіокнига wym-1644395997536 (І-ІІ частини)
Прослухайте аудіокнигу wym-1644062934886
Виконайте тестові завдання із підручника.
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |