27.05.2022
Урок-проект «Школа моєї мрії»\ «School of my dream»
Сьогодні у вас творча практична робота, вашим завданням буде створити проект
«Школа моєї мрії»\ «School of my dream». Для цього на альбомному листку намалюйте школу вашої мрії, потім до неї зробіть коротку розповідь 5-6 речень англійською, якою ви уявляєте школу своєї мрії, напишіть про те, якими ви уявляєте свою ідеальну школу, уроки , перерву, навчання, спортзал, їдальню і т.д.
Контрольна робота з письма
1. Допиши пропущені літери
Fis_ | _nglish |
Rel_tives | Ham_ter |
R_lax | L_zy |
Li_rary | Pa_ents |
2. Fill in the preposition in, at, of
I’m Robert. I’m not fond ____ school. I’m bad _____ Maths, but I’m very good ____ English. My hobby is fishing. Actually I’m fond ____ fishing. I’m also interested ____ sports, especially skiing. I’m not very good ____ skiing, but I’m sure I can learn.
3. Вибери правильну форму дієслова to be (am,is, are)
1) I _______ washing my hand.
2) They _______ playing tennis.
3) She _______ eating pizza.
4) You _______ cleaning your house.
4. Утвори множину іменників
Son _______
Goose _______
Uncle _______
Book _______
Child _______
Foot _______
20 травня 2022
Контрольна робота за темою «Holidays and Traditions»
Повторіть слова з останньої теми та назви уроків, пригадайте, які дії ми виконуємо на цих уроках.
Перейдіть за посиланням та виконайте контрольну тестову роботу з теми
https://vseosvita.ua/test/start/xyt011
Це тестове завдання на 10 балів, щоб отримати додаткові 2 бали, напишіть 4-5 речень про свій улюблений урок та вчителя, який цей урок проводить!
19 травня 2022
Повторення граматики
С.200-201
https://youtu.be/XRNVGhxumIE - перейдіть за посиланням та виконайте завдання
Впр.1 – с.200 – повторення граматики, для початку опрацюйте правила вживання займенників, а потім вставте пропущені займенники
Впр.2 – вставте пропущені дієслова
Впр.3, с.201 – запишіть речення в заперечній формі
Впр.6, с.201 – використовуючи слова подані нижче, напишіть про уроки англійської мови.
- 9:00
- 17 травня 2022
- Чому ми вивчаємо англійську мову
- 198- 199
- https://youtu.be/f_iEmd88OCA - Перейдіть за посиланням, виконайте завдання та запишіть в зошит:
- Впр.1, с.198 – прослухайте, повторіть, прочитайте та запишіть у словник нові слова, вивчіть їх
- Впр.3,с.198 – прочитайте текст та дізнайтеся про те, що думають діти про вивчення англійської на уроках
- Впр.5, с.199 - напишіть, використовуючи слова з таблички, продовження думки, чому уроки англійської мови є:
- Цікавими -
- Нудними -
- Складними –
- Впр.8, с.200 – дайте відповіді на запитання та запишіть в зошит.
13.05.2022
Діяльність на уроках
195-197
https://youtu.be/PO4pFduzx_o - уважно перегляньте відео та виконайте завдання за підтримки диктора, також виконайте завдання в робочому зошиті
Впр.1, с.195
Дайте відповіді на запитання, та запишіть в зошит
Впр.2 – прочитайте розповіді учнів про їхні улюблені уроки, перекладіть усно
Впр.3, - напишіть імена дітей, про яких йшла мова в реченні
Творча робота
Створіть на листку А4 – або альбомний, розклад своїх уроків англійською мовою з понеділка по п’ятницю.
- 12.05.2022
- Розклад уроків
- При можливості доєднуйтеся до відео уроку, згідно розкладу, в нашій групі.
- С.193-195
- https://youtu.be/JZsBEDutIHE уважно перегляньте відео та виконайте завдання за підтримки диктора, також виконайте завдання в робочому зошиті
- Впр.1, с.193 – прочитайте текст, та повторіть назви шкільних предметів
- Впр.2, с.193 – за зразком напишіть про свого вчителя
- Впр.3, с.193 – розгляньте розклад уроків
- Як назвати час англійською:
- Не зайвим буде також і vocabulary:
- · What time is it?/What’s the time? – Котра година?
- · It’s two o’clock. – Друга година. – 2:00
- · It’s five past two./It’s two oh-five. – П’ять хвилин по другій. – 2:05
- · It’s quarter past two. /It’s two fifteen. - П'ятнадцять хвилин по другій. – 2:15
- · It’s half past two./ It’s two thirty. – Пів на третю. – 2:30
- · It’s quarter to three. / It’s two fourty five. – За п'ятнадцять хвилин третя. – 2:45
- · It’s ten to three. / It’s two fifty. – За десять хвилин третя. - 2:50
- Впр.5, с.194 – вставте пропущені слова, та запишіть в зошит
- 10.05.2022
- Мій улюблений предмет \ урок
- 190-192
- https://youtu.be/EiCSV72J20w уважно перегляньте відео та виконайте завдання за підтримки диктора
- Впр.1, с.190 – перегляньте та пригадайте назви шкільних предметів
- Спробуйте написати запитання для вашого друга?
- Впр.2, с.190 – ознайомтеся зі словами в табличках, в одній є види активностей, а в іншій – дієслова, дайте відповіді на запитання
- Впр.3, с.191-192 – вставте і запишіть лише пропущені слова в теперішньому простому часі
- 06.05.2022
- Слава Україні!
- Тема. Моя країна – Україна
- Записати у робочі зошити
- Friday, the sixth of May
- Classwork
- Exercise 1
- Завдання 1. Записати слова у словник та перекласти
- Easter, Easter cake, Ukraine, God, church, paska, family, songs, eggs, big dinner, hello, music
- Завдання 2. Написати лист, заповнивши пропуски словами, які ви щойно записали у словник та переклали.
- Dear David,
- (1)… is a great holiday in (2)… . On Easter Sunday people usually go to (3)…, give thanks to (4)…, sing (5)…, listen to (6)… . In Ukraine we make (7)… … . An Easter cake is called (8)… . We paint (9)…, too. Families have a (10)… … . Say (11)… to your (12)….
- Yours, Taras
- 05.05.2022
- На уроці
- С.184-186
- https://youtu.be/oh7vmxNS_2g перегляньте відео та виконайте завдання
- Впр.1, с.184 – прочитайте нові слова, обиріть , які треба брати в школу, а які не треба
- Невідомі слова запишіть в словники
- Впр.2, с.184 – назвіть шкільні предмети
- Впр.4, с.185 – вставте пропущені слова та запишіть
- Для закріплення та перевірки знань виконайте тестове завдання
- https://vseosvita.ua/test/start/nnq605
03.05.2022
С.180-182
Домашнє читання. День святого Валентина у Місіс Беа\ Ведмедиці
https://youtu.be/e9nSCqUxTaU - перегляньте відео та виконайте завдання
с.180 , Впр.1 – дайте відповіді на запитання
с.180, Впр.2 – прочитайте текст та скажіть, як Містер Ведмідь привітав місіс Ведмідь
Впр.3, с.181 – назвіть та напишіть, хто які дії виконував
Впр.4, с.182 – доповніть та запишіть речення
- 29.04.2022
- Повторення граматики
- Прийменники on\ in\ at
- Найчастіше
- on - вживаємо в значенні - на
- \ in -вживаємо в заченні - у
- \ at - вживаємо часто у значенні - біля
- але є багато вийнятків, про них ви дізнаєтеся з відео
- https://youtu.be/6JvCxsjwI_o - перегляньте відео з правилами вживання on\ in\ at
- виконайте граматичний тест, але тільки після перегляду відео
- https://vseosvita.ua/test/start/gvs195
- 28.04.2022
- Домашнє читання
- Travelling
- Перейдіть за посиланням та виконайте тестове завдання на контроль навичок читання, перед початком роботи, зайдіть в тест, уважно прочитайте текст та починайте виконувати роботу
- https://vseosvita.ua/test/start/jvh606
- 26.04.2022
- Українські традиції
- С.177-178
- https://youtu.be/Bp08sQtonrQ перегляньте відео урок та виконайте завдання
- Впр.1, с.177 – дайте відповіді на запитання та запишіть
- Впр.2, с.177 – прочитайте та перекладіть текст
- Впр.3, с.177-178 – запишіть правильні речення
- Впр.6, с.178 – дайте відповіді на запитання та напишіть про свої улюблені свята
- 22.04.2022
- Святкові страви
- 174-176
- https://youtu.be/krAgPeg_LuQ перегляньте відео урок та виконайте завдання
- Впр.1, с.174 – в табличках прочитайте слова – назви свят та страв, пригадайте їх, які не пам’ятаєте запишіть в словники з перекладом
- Впр.2, с.174 – прочитайте текст, перекладіть та запишіть в зошит перші 5 речень тексту українською
- Впр.3, с.175 – прочитайте та доповніть речення
- Виготуйте та відправте фото листівки до Великодня
21.04.2022
Свята в Британії
172-173
https://youtu.be/SQgI6JO67vs - перегляньте відео урок та виконайте завдання
Впр.1, с.172 – прочитайте та перекладіть тексти про свята в Британії
Saturday, the 21-st of April
Distance learning
Exercise _, page _
У впр.2, с.173 - виберіть правильні твердження
У впр.3,с.173 – прочитайте та доповніть речення
- 19.04.2022
- Свята в Україні
- 169-171
- https://youtu.be/gxmSUz_0Cqk перегляньте відео урок, виконайте завдання за підтримки диктора
- Впр.1, с.169, вставте пропущені слова, та доберіть картинки
- Впр.2,с.169 – доберіть тексти до картинок, назвіть, про які свята йдеться мова. Прочитайте текст
- Запишіть український переклад третього абзацу в зошити
- Впр.3, с.169 – дайте письмову відповідь на запитання
14.04.2022
Контрольна робота
Перейдіть за посиланням та виконайте контрольну тестову роботу
https://vseosvita.ua/test/start/ddj622
- 08.04.2022
- Музеї та виставки
- Ст. 156-157
- https://youtu.be/QeLerc42M10 - перегляньте відео урок за підтримки диктора
- Впр.1, с. 156 нові слова запишіть у словник
- Впр.2,с.156 – вставте пропущені слова, запишіть тільки ті слова, які вставили слова у минулому неозначеному часі
- Напишіть коротенький текст про музей нашого села.
07.04.2022
Вправи на розвиток читання
Переглядаючи відео, обов’язково всі слова та звуки повторюйте за диктором
https://youtu.be/-EUW8GcWQhc - англійський алфавіт з правилами читання
https://youtu.be/p9eMyG1nWEo?t=49 – транскрипції англійського алфавіту для розвитку навичок читання
Тренуємося на читанні першого тексту, записуємо в голосове повідомлення
An apple
It is not an egg. It is not a doll. It is not a bell. It is not a top.
It is an apple. It is not little. It is big.
Is it a doll? Is it a pond?
Is it a pin? Is it an apple?
Is it little? Is it big?
Прочитайте другий текст, запишіть відповіді на запитання
Meet my family!
Look at this photo. You can see my family. It is big and happy. My mum is very beautiful woman and my dad is very strong man. My grandmother is kind and patient person. My grandfather is kind and clever.
You can see me. I am Tom. I am nine. I have got a pat. It is a puppy, a cat and a rabbit. They are funny. I love my family.
Are these sentences True or False?
1. You can see my friends.
2. My dad is very strong man.
3. I have grandparents.
4. My grandmother is very kind.
5. My grandfather is not clever.
6. He is Ben.
05.04.2022
Визначні місця твого регіону
152-153
https://youtu.be/AQ6Y_t6lx9c - користуючись відеоуроком та підтримкою диктора виконайте завдання в зошиті та підручнику
Впр.1, с.152 – дайте відповіді на запитання
Записати каліграфічно в зошит
Tuesday, the 5-th of April
Distance learning
Та запишіть речення в зошит.
Впр.2 – прочитайте, перекладіть, вставте пропущені речення
Впр.3, с.153 – запишіть і знайдені в тексті речення
- Парки відпочинку
- С.149-151
- https://youtu.be/X6CZEBD6vZs - перегляньте відео урок та виконайте завдання за підтримки диктора та виконайте завдання в зошиті
- Впр.1 – усно за малюнками розказати , що бачите
- Впр.2 – прочитайте, перекладіть текст, вставте пропущені частини
- Впр. 3 – запишіть у зошит, правда чи ні
- Впр.4 – дати відповіді на запитання
31.03.2022
Обласний центр
https://youtu.be/Xa3vOSyYPDY перегляньте відео урок та виконайте завдання за підтримки диктора та виконайте завдання в зошиті с.147-149
Впр.1 с.147 – письмово
Впр.2, с.148 – усно
https://en.wikipedia.org/wiki/Kropyvnytskyi - перегляньте та ознайомтеся з історією свого рідного міста
Напишіть кілька речень про місто Кропивницький.
- 29.03.2022
- Визначні площі
- https://youtu.be/btTrIfRV41I - перегляньте відео та виконайте завдання в підручнику та зошиті під керівництвом диктора
- Впр.1 – прочитати, перекласти текст, виконати завдання усно
- Впр.2 – сполучіть слова, та їх визначення (письмово)
- Впр.3 – підберіть до речень відповідне слово
- Впр.6 – напишіть 6 речень про своє село, які місця в ньому можна відвідати
- 25.03.2022
- https://youtu.be/MhdZtIUJ5FE - Зворот THERE IS/THERE ARE. Стверджувальна форма. Перегляньте уважно правило про вживання звороту.
- Напишіть 6 своїх речень, використовуючи зворот THERE IS/THERE ARE
- https://youtu.be/OoMrc0KmMC4 сьогодні ви починаєте вивчати нову тему, що стосується місця де ви живете, слухаємо відео урок та виконуєте завдання в зошиті
- Впр.1 Невідомі слова запишіть в словник
- С.141 – уважно прослухайте правило вживання артиклів
- С.141 впр.4 – вставте артиклі та запишіть в зошит
- Всі інші завдання усно
- 22.03.2022
- Узагальнення та перевірка знань
- https://youtu.be/zQPDkeyL5M0 перевірте правило про вживання артиклів в англійській мові
- https://youtu.be/V9AkU39QeWQ - відеоурок про вживання артиклю the перед географічними назвами, згадуйте ми це вчили на уроці
- https://vseosvita.ua/test/start/hzz802
- пройдіть тест на знання вживання артиклю the. Не забувайте вписати своє прізвище та ім’я
- https://youtu.be/FKsUCYo3REk перегляньте відео урок за підтримкою диктора
- Впр.1,усно 2 (читати), 3 – усно
- Впр. 4 – напишіть, який одяг ви одягли б в похід, користуйтеся словничками, тему одяг ми вчили раніше
- За прочитаним текстом Впр.2 намалюйте картинку гір, за її описом в тексті.
- 17.03.2022
- https://youtu.be/yIftZkHvLP8 відео на повторення звуків для читання
- https://youtu.be/KDiQwCIK2vw?t=609 – продовжуєте працювати над закріпленням граматичних знань, відео з 10:09 хвилини, роботу починаєте з Впр.4 - записати три речення за зразком та картинками
- нижче поданий зразок, як написати дату в зошит
- Thursday, the 17-th of March
- Homework
- Впр.5 – усно
- Впр.6 – письмово
- 25.02.22
- Україна – європейська держава
- С.133-134
- https://youtu.be/XFfG03xWgwI - за посиланням переглядаємо і повторюємо вживання артиклю THE в англійській мові
- https://youtu.be/R8Hr3cZqJtY - переходимо за посиланням на відео урок, слухаємо диктора, повторюємо слова, виконуємо завдання та записуємо в зошити.
24 лютого
Національні символи Британії та України
переглядаємо відео - Сторінки 131-132 виконуємо завдання під керівництвом диктора
wym-1645702135333
- 11\02
- https://youtu.be/YafyDKfDcvw переглядаємо відео-урок,обов’язково уважно слухаємо правило про вживання артиклю
- уважно слухаємо правило про вживання артиклю the на сторінці 128 опрацьовуємо лише сторінки 126-127, вправи:
- 1 (усно),
- 2( усно),
- 3 (нові слова записуємо в словничок та вчимо),
- 4.(вставляємо пропущені частини тексту)
- https://youtu.be/JdsMT4tAXUAпереглядаємо відео-урок, читаємо та повторюємо за диктором невідомі слова, якщо неуважно опрацювали і прочитали їх минулого уроку, зверніть на них увагу
- після перегляду відео виконайте Впр. 5 с.125,
- та Впр.6, с.125
- https://youtu.be/uJ1mg6vikvs
- с.122- впр.1 після перегляду відео перечитайте та назвіть кожен із регіонів
- с.123 – впр.3 прочитайте та перекладіть текст
- с.124 впр.4 дайте відповіді на запитання за текстом та запишіть в зошит
04\02
Урок домашнього читання « Вітер, Сонце та Саймон»Сторінки 118-120Прочитайте текст Впр.3, с. 118-119після того, як прочитали текст, виконайте завданняВпр.4 - прочитайте та доповніть речення за текстомВпр.6 – запишіть слова в алфавітному порядкуВпр.8 – напишіть текст про день, коли ви ходили на цікаву ярмарку ( типу «АгроЕкспо» за схемою:-коли ви там були,- з ким ви ходили, - яка погода була в той день,- що ви там робили.
17.12.21
Home Reading1.Ex.1, p.94 нові слова записуємо в словнички, запам*ятовуємо2.Ex.2, p.94-95 прочитайте текст, перекладаємо3.Ex.3, p.95 дайте відповіді на запитання4.Ex.4, p.95 доповніть речення5.Ex.7, p.96 напишіть текст, мій день на кемпінгу(турпохід)
https://youtu.be/cQB2obSYEXU перегляньте відео про вживання Past Simple, воно необхідне буде для виконання граматичних завдань
16.12.21
Summer Holidays
https://youtu.be/3EUyY4JTIXw перегляньте відео підготовку до подорожей1. Ex.1, p.90 - read and write in Vocabulary - прочитайте слова, запишіть у словник2. Ex.4, p.91 Read and translate the letter - прочитайте, перекладіть лист3.Ex.5, p.92 - read and complete - прочитайте та доповніть речення за попередньою вправою4. Ex.7, p.92 - use the pictures to write a story - використовуючи картинки складіть історію про ідеальні вихідні\канікули
14.12.21 Hobby
1.Vocabulary practice ex.1, p.85-86. робота з словником, записуємо нові слова в словничок2.Reading Read and translate the text ex.2, p.86 - читаємо, перекладаємо текст3.Post reading ex.3, p.87- find out which person - випишіть з тексту ім*я дитина, про чиє хоббі йде мова в реченнях4.
https://youtu.be/X_a6yTr8hMw -переглядаємо відео про теперішній доконаний час, випишіть кілька речень з тексту ex.2, p.86 з цим часом.5. Write ex.4, p.87. Запиши вправу 4, пишемо лише цифру і have чи has. ( правило вживання have has на відео та на картинці)6. Напиши коротеньку історію про своє\свої хоббі.
10.12.2021
Тема. Is life possible without TV?
1. Ex.1, p.82. Read the TV programme on page 83, answer the questions. (Перечитай у вправі 1, ст.82-83 програму телепередач, дай відповіді на запитання та запиши в зошит)
2. Ex.2, p.83. Read and translate. Complete the text with missing parts. (прочитай та переклади текст, вставивши пропущені частини, пропущені частини записуємо в зошит лише цифру і літеру)
3. Ex.3, p.84. Answer the questions. (Дай відповідь на запитання за текстом прочитаного тексту)
4. Ex.7, p.85. Write your answers to the following questions ( дайте відповіді на запитання)
Сьогодні без завдань в інтернеті, бо не отримала фідбек чи у всіх отрималось зайти. Всім хорошого дня !
09.12.2021
Тема. TV Programmes. P.80-82
- Watch video TV programmes/ In this video you will learn new words related to TV programmes and how to pronounce them ( перегляньте відео, слухайте та повторюйте слова про види телепрограм)
- Ex.1, p.80 - vocabulary work ( запишіть слова з підручника в словнички 6 слів та виразів)
- Перейдіть по посиланню з флешкартами з Quizlet ознайомтеся в першому завданні зі словами, їх перекладом і картинками до них. До кожного виконаного завдання зробіть фото, про виконання
- Також виконуємо завдання: заучування, де ви повторююєте як перекладаються слова, а потім в кінці натискаєте на значок "динаміка" і прослуховуєте ще раз, як вони вимовляються;
- завдання Тест перевірить як добре ви засвоїли вивчений матеріал
- гра Підбір - підбираєте слова і переклади з картинками, щоб завдання зарахувалося, слово перетягуємо на переклад.
- Ex.3, p.81 Read and Translate. Прочитайте та перекладіть текст, не дослівно, достатньо перекладу на розуміння тексту.
- Ex.4, p.81 Agree or Disagree. За прочитаним текстом впр.3. Треба записати чи згодні ви , чи ні з твердженнями. Речення не переписуємо, тільки відповідь Agree(згода) or Disagree(незгода)
- Ознайомтесь з відео про Теперішній доконаний час - Present Perfect Tense
- Write a short composition about favourite TV programmes. Напишіть коротку розповідь про улюблені телепрограми. Можна використати Впр.2, с. 80, давши відповіді на запитання.
Виконані завдання можна надіслати в месенджер або в вайбер - 0666070383
Кiлькiсть переглядiв: 198