28 березня 2022 р.

Тема. Розпізнавання граматичної форми прикметника за родовим закінченням, поставленим питанням, займенником, з яким він зв’язаний (с. 132-133)

1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи два пустих рядки і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Виконай вправу 6 на с. 132 письмово у зошиті.
3. Виконай вправу 7 на с. 132 письмово у зошиті.
4. Виконай вправу 9 на с. 133 письмово у зошиті.

23 березня 2022 р.

Тема. Визначення роду і числа прикметників за іменниками (с.131)

1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи два пустих рядки і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Відкрий с. 131 у підручнику та прочитай правило від розумної книжки перед вправою 4.
Запам’ятай, рід і число прикметників визначаються за формами роду і числа іменників, з якими зв’язані ці прикметники.
3. Виконай вправу 4 на с. 131 письмово у зошиті за зразком:
Висока стеля – ж. р., однина.
4. Прочитай жовте правило на с. 131.
5. Виконай вправу 5 на с. 131 письмово у зошиті.

21 березня 2022 р.

Тема. Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників (с.130-131)

1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи два пустих рядки і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Відкрий с. 130 у підручнику та виконай усно вправу 1. Розглянь таблицю. Зроби висновок про змінювання прикметників за родами (в однині).
3. Вивчи оранжеве правило на с. 130. Обов’язково запам’ятай закінчення прикметників.
4. Виконай вправу 2 на с. 130 письмово у зошиті.
5. Виконай вправу 3 на с. 131 письмово у зошиті. Склади і запиши п’ять-шість речень про свою кімнату.

18 березня 2022 р.

Тема. Узгодження прикметника з іменником у різних формах (с.128-129)

1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи два пустих рядки і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Відкрий с. 128 у підручнику та виконай вправу 1 за зразком.
Запам’ятай! Прикметник завжди узгоджується з іменником у різних формах.
3. Виконай вправу 2 на с. 128-129 письмово у зошиті.
4. Виконай вправу 3 на с. 129 письмово у зошиті.
5. Виконай вправу 4 на с. 129 письмово у зошиті.

16 березня 2022 р.

Тема. Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками (с.126-127)

1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи два пустих рядки і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Відкрий с. 126 у підручнику, уважно прочитай сполучення слів у вправі 1 та порівняй їх.
3. Прочитай та вивчи оранжеве правило на с. 126.
4. Виконай усно вправу 2 на с. 126.
5. Виконай вправу 3 на с. 126 письмово у зошиті.
6. Виконай усно за малюнками вправу 4 на с. 127.
7. Виконай вправу 5 на с. 127 письмово у зошиті за зразком:
Березень (який?) пустотливий.
Вітер (який?) теплий.
Гіллям (яким?) голим.
Саду (якому?) шкільному.

14 березня 2022 р.

Тема. Зв’язок прикметників з іменниками. Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками (с. 124-125)

1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи два пустих рядки і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Відкрий с. 122 у підручнику та пригадай оранжеве правило про прикметник.
3. Виконай усно вправу 1 на с. 124. Прочитай правило від розумної книжки на цій же сторінці.
4. Виконай вправу 3 на с. 124 письмово у зошиті.
5. виконай вправу 5 на с. 125 письмово у зошиті. Склади і запиши текст-опис про свого друга або подругу: Починай так:
Мій друг
Мого друга звати … . У нього ….
6. Виконай вправу 6 на с. 125 письмово у зошиті.

11 лютого 2022 р.

Тема. Прийменники і закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні. Роль іменників у реченні. (с. 118-119)

1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи два пустих рядочки і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Відкрий підручник на с. 118. Прочитай заховані слова і назви засоби зв’язку слів у реченні.
3. Переглянь слова та запитання на с. 118. Досліди, як поєднують іменники з іншими словами, щоб утворилося речення.

Запам'ятай!

Іменники зв’язуються з іншими словами в реченні за допомогою закінчень та прийменників:

Зима без снігу— весна з дощами.

4. Виконай вправу 1 на с. 118 письмово в зошиті.
5. Виконай вправу 2 на с. 119 письмово в зошиті.
6. Виконай вправу 3 на с. 119 письмово в зошиті.

09 лютого 2022 р.

Тема. Спостереження за іменниками, які вживаються тільки в однині або тільки у множині. (с.116 – 117)

1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи два пустих рядочки і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Переглянь слова та алгоритм визначення числа іменників за матеріалом вправи 6 на с. 116. Досліди за схемою, чи всі іменники можуть мати форму однини і множини.
3. Пригадай правило на с. 114.
4. Виконай вправу 7 на с. 116 письмово в зошиті.
5. Виконай вправу 8 на с. 117 письмово в зошиті.
6. Виконай вправу 9 на с. 117 письмово в зошиті.

07 лютого 2022 р.

Тема. Змінювання іменників за числами. (с.114 – 115)

1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи два пустих рядочки і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Переглянь слова та схеми на с. 114. Пригадай, як визначають число іменників: однина чи множина?
3. Прочитай правило на с. 114. Вивчи його напам'ять.
4. Виконай вправу 1 на с. 114 письмово в зошиті.
5. Виконай вправу 2 на с. 115 письмово в зошиті.
5. Виконай вправу 3 на с. 115 усно за малюнками.
6. Виконай вправу 4 на с. 115 письмово в зошиті.

04 лютого 2022 р.

Тема. Визначення роду іменників. Спостереження за родовими закінченнями іменників. (с.112 – 113)

1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи два пустих рядочки і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Переглянь слова та схеми на с. 112. Пригадай правило, як визначають рід іменників.
3. Виконай вправу 6 на с. 112 письмово в зошиті.
4. Виконай вправу 7 на с. 112 письмово в зошиті.
5. Виконай вправу 8 на с. 113 письмово в зошиті.
6. Виконай вправу 9 на с. 113 письмово в зошиті.

15 грудня 2021 р.

Тема. Префікс як значуща частина слова. Словотворчі вправляння за допомогою префіксів. (с. 84-85)

1. Пригадай, з яких частин складається слово.
2. Що таке префікс? Як він позначається?

/Files/images/Будова-слова.jpg

3. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
5. Відкрий с. 84 та виконай вправу 1 усно. Зроби висновки за схемою. Вивчи рожеве правило напам’ять.
6. Виконай вправу 2 (завдання 2) письмово в зошиті.
7. Виконай вправу 3 усно.
8. Виконай вправу 5 письмово в зошиті. Добери і запиши по два слова з кожним префіксом.

14 грудня 2021 р.

Тема. Засвоєння правила вимови дзвінких приголосних у кінці слів і складів. (с. 82-83)

1. Переглянь відео урок за посиланням https://youtu.be/xVJnpqC839A
2. Відкрий сторінку 82 у підручнику. Розглянь перше завдання. Прочитай правильно слова з дзвінкими приголосними звуками. Вивчи рожеве правило напам’ять.
3. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
4.Виконай вправу 1 письмово в зошиті.
5. Виконай вправу 2 письмово в зошиті.
6. Виконай вправу 3 письмово в зошиті.
7. Виконай вправу 5 письмово в зошиті. (Для перевірки: Жабка, зміг, бабка, зуб)

13 грудня 2021 р.

Тема. Урок розвитку зв’язного мовлення №7. Твір-міркування «Кого я вважаю своїм другом/своєю подругою?» (с. 54-55 у зошиті з друкованою основою)

1. Відкрий робочий зошит з української мови з друкованою основою на с. 54
2. Пригадай, з яких частин складається текст-міркування.
3. Виконай завдання 1. Склади схему за лініями.
4. Прочитай текст у завданні 2 та виконай завдання до цього тексту.
5. З’єднай лініями прислів’я у завданні 3.
6. Виконай завдання 4 усно.
7. Напиши на пустих рядках на с. 55 твір-міркування «Кого я вважаю своїм другом/своєю подругою?».
8. Виконай завдання 6.

10 грудня 2021 р.

Тема. Вимова і написання слів зі звуками [ґ], [дж], [дз], [дз´]. (с.80-81)

1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Переглянь слова та схеми слів вправи 1 на с. 80.
3. Прочитай правило на с. 80
4. Виконай вправу 2 на с. 80 письмово в зошиті.
5. Виконай вправу 4 на с. 81 письмово в зошиті.
6. Виконай вправу 5 на с. 81 письмово в зошиті.

08 грудня 2021 р.

Тема. Алфавіт. Розташування слів за алфавітом.

1. Повтори алфавіт за малюнком./Files/images/482988_1.jpeg
2. Розкажи напам’ять алфавіт.
3. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
5. Запиши за алфавітом імена усіх дітей свого класу.
6. Запиши за алфавітом назви міст України:

Одеса, Кропивницький, Київ, Миколаїв, Полтава, Черкаси, Вінниця, Житомир, Львів, Ужгород, Тернопіль, Харків.

7. Запиши за алфавітом слова, написання яких тобі потрібно запам’ятати:

Метро, директор, сантиметр, театр, електрика, тривога, депутат, очерет, фермер, вокзал, айстра, абрикос.

Кiлькiсть переглядiв: 144

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930