2. Знайди та натисни позначку «Тестування». Введи своє ім’я та пройди тестування.
3. Зроби скріншот екрану та пришли результат (скільки балів набрано). Або просто напиши результат.
17 травня 2022 р.
Тема. Підсумок за розділом. Презентація проєктів. Підготовка учнів/учениць до виконання проєктів.
1. Проведи дослідження: хто із сучасних українських авторів та авторок пише оповідання для дітей.
2. Склади перелік оповідань, які ти радиш прочитати своїм однокласникам (однокласницям). Поясни, чому саме ці твори ти вважаєш найцікавішими.
16 травня 2022 р.
Тема. Знаєш, як битися, навчись, як миритися. Дженніфер Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти» (с.139).
1. Прочитай оповідання Дженніфер Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти» на с.139.
2. Хто дійові особи оповідання?
3. Чим брати схожі? Чим різняться? Знайди і прочитай опис зовнішності братів.
4. Чому Мак не пішов відразу із братом до парку?
5. Що сталося в парку з Маком? Чому?
6. Кому з героїв твору ти співчував (співчувала)? Коли саме?
7. Яку проблему порушено в оповіданні?
8. Підготуйся і стисло розкажи оповідання.
13 травня 2022 р.
Тема. Дружби цяцьками не купиш. Аліна Туз «Новий планшет» (с. 136-137).
1. Прочитай оповідання Аліни Туз «Новий планшет» на с. 136-137.
2. Хто головний персонаж твору?
3. Як почувався Славко, коли сказав неправду і звів наклеп на сестричку?
4. Простеж за текстом, як змінювався настрій Славка протягом описаних подій. Чим це було зумовлено?
5. У яких словах оповідання висловлено його головну думку? Як ти її розумієш?
6. Що із розказаного письменницею ти вважаєш важливим для себе?
11 травня 2022 р.
Тема. Урок позакласного читання №15. Тетяна Стус (Щербаченко) «Як пасує краватка або Чому не всі поросята брудні»(Хрестоматіясучасної української дитячої літератури 3-4 класи) (с.32-41)
2. Прочитай уривок з книги Тетяни Стус (Щербаченко) «Як пасує краватка або Чому не всі поросята брудні» у хрестоматії сучасної української дитячої літератури для 3-4 класів на с. 32-41.
3. Хто головний герой?
4. Що тобі найбільше сподобалося?
10 травня 2022 р.
Тема. Всяка пташка своє гніздо любить. Василь Чухліб «Дикі каченята». (с.134-135).
1. Прочитай текст про письменника-природолюба Василя Чухліба на с. 134. Розглянь його фото.
2. Прочитай оповідання Василя Чухліба«Дикі каченята» на с.134-135.
Тема. Не знаючи броду, не лізь у воду. Вступ до розділу.Анатолій Григорук «Льодохід» (с.129-130)
1. Сьогодні ми розпочинаємо читати новий розділ "Оповідання про дітей"
2. Оповідання— це невеликий за обсягом твір, у якому розповідається про одну подію із життя персонажа (іноді кількох), що відбувається протягом нетривалого часу.
3. Прочитай розповідь про відомого українського письменника Анатолія Григорука на с. 129. Розглянь його фото.
4. Прочитай оповідання Анатолія Григорука "Льодохід" на с. 130-131
5. Де і коли відбувалася описувана подія? Як довго вона тривала?
6. Які почуття пережили хлопці? Як ти оцінюєш їхній вчинок?
7. Які почуття охоплювали тебе під час читання оповідання?
8. Як в оповіданні пояснюється, що таке льодохід? Прочитай.
9. Як ти думаєш, з якою метою автор розповів цю історію?
02 травня 2022 р.
Тема. Урок позакласного читання №14. Збірка Анатолія Костецького «Про тебе та про всіх»
1. Прочитай жартівливі вірші Анатолія Костецького про школу та школярів за посиланням
2. Прочитай вірш Вадима Скомаровського «Місяць – квітникар». Розглянь фото до вірша. Як називається ця квіточка?
3. Які назви квітів є у вірші? Чи бачив ти ці квіти насправді у природі? Які ростуть в тебе вдома?
4. Якщо хочеш дізнатися назви весняних квітів та дізнатися назву квітки, яка біля вірша на фото у підручнику, подивися наступне відео https://youtu.be/P0uyQ0U5ZYE
28 березня 2022 р.
Тема. Зацвіла верба – настала весна. Ліна Костенко «Вербові сережки», «Берізки по коліна у воді» (с. 107-108)
1. Прочитай текст про видатну українську поетесу Ліну Костенко та розглянь її фотографію на с. 107.
2. Прочитай вірш Ліни Костенко «Вербові сережки».
3. Прочитай вірш Ліни Костенко «Берізки по коліна у воді».
4. Які почуття викликає у тебе описані у віршах картини? Чи бачив ти коли-небудь повінь? Що це? Розпитай у дорослих.
5. Розглянь картину на с. 108.
6. Потренуйся читати виразно вірші вголос.
23 березня 2022 р.
Тема. Весна днем красна. Степан Мацюцький «У гостях у весни» (с. 105-106).
1. Прочитай текст Степана Мацюцького «У гостях у весни» на с.105-106.
2. Про які ознаки весни ти прочитав (прочитала) в оповіданні?
3. Кого він побачив у лісі? А кого почув?
4. Кого автор називає барвистою квіткою?
22 березня 2022 р.
Тема. Буває, що й березень морозом хвалиться. Вступ до розділу. Спиридон Черкасенко «Зима і весна» (с.104-105).
1. Прочитай вступ до розділу «Квітує радісно весна» на с. 104. Ми будемо вчити твори про весну.
2. Прочитай вірш Спиридона Черкасенка «Зима і весна». Розглянь малюнок до вірша.
3. Послухай текст Антоніни Назаренко «Який це місяць?»
Тема. Урок позакласного читання №9. Читаємо зимові вірші. Організація тематичної виставки книг.
1. Знайди та прочитай вірші про зиму з тих книг та журналів, які в тебе є в домашній бібліотечці.
2. Створи з цих книг тематичну виставку "Читаємо про зиму"
09 лютого 2022 р.
Тема. Підсумок за розділом. Презентація проєктів. Підготовка учнів/учениць до виконання проєктів. (Зимовий пейзаж. Чарівна зимова казка.) (с. 89).
1. Переглянь всі прочитані твори у розділі.
2. Який тобі найбільше сподобався?. Подумай, чому?
3. Вибери собі одне із проєктних завдань на с. 89 та виконай його.
08 лютого 2022 р.
Тема. Людяність дорожча за багатство. І. Жиленко "Снігова баба" (с. 87-89)
1. Прочитай вголос вірш І. Жиленко "Снігова баба" на с. 87-89
2. Коли відбуваються описані події? За кого ти хвилювався, коли читав?
3. Як ти вважаєш, чому снігова баба ожила?
4. Над чим змусив замислитися прочитаний вірш?
5. Чиї вчинки ти засуджуєш, а чиї - схвалюєш?
07 лютого 2022 р.
Тема. Снігові скульптури. В. Мельник "Крижаний кіт" (с. 84-86)
1. Прочитай вголос оповідання В. Мельника "Крижаний кіт" на с. 84-86.
2. Хто головні герої оповідання?
3. Що ти дізнався про професію скульптора?
4. Розглянь і порівняй фото після тексту на с. 86.
04 лютого 2022 р.
Тема. Якщо вірити в диво, то життя стане казкою. О. Комова "Новий рік у шафі" (с. 81-84)
1. Прочитай оповідання О. Комової "Новий рік у шафі" на с. 81-84
2. Поділи умовно текст оповідання на частини.
3. Склади і запиши план оповідання.
4. Перекажи оповідання за планом.
15 грудня 2021 р.
Тема. Руки малі, та до роботи вдалі. Марина Павленко «Хатка для Нехайка».(с. 49-51)
1. Прочитай казку Марини Павленко «Хатка для Нехайка» на с. 49-51.
2. Поміркуй, чому ця розповідь – це казка? Що тут казкового?
3.Хто головний герой казки?
4. Яка була дівчинка?
5. Знайди опис Нехайка. Прочитай. Який він був спочатку? А потім як змінився?
6. Чого вчить ця казка?
13 грудня 2021 р.
Тема. Спершу треба розсудити, а тоді робити. Українська народна казка «Круглячок», мультфільм за мотивами української народної казки «Круглячок». (с. 41-44)
1. Повтори вже прочитану казку "Круглячок"
2. Перекажи казку близько до тексту.
3. Подивися мультфільм "Круглячок" та порівняй казку і мультфільм. Що було не так?
Тема. Що таке аудіоказка? Українська народна казка «ОХ»(слухання)
1. Казки не завжди можна читати. Їх можна також слухати з будь-якого гаджету: телефону, планшету, комп’ютера, телевізора та ін. Можна використовувати навушники. Це зручно і цікаво. Такі казки називаються аудіоказки. Бувають навіть цілі книги, які можна слухати довгий час – аудіокниги.
4. Подумай, Ох персонаж позитивний чи негативний? Чому?
5. Чого вчить ця казка?
08 грудня 2021 р.
Тема. Урок позакласного читання. Збірка «Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3-4 класах». Сашко Дерманський «Мрія Маляки» (с.96-99)
1. Прочитай оповідання Сашка Дерманського «Мрія Маляки» на с. 96-99.