31 травня 2022 р.

Тема. Майстра славить його творчість. Зірка Мензатюк «Квіти з Петриківки» (с. 151-152)

1.

30 травня 2022 р.

Тема. Мова – душа народу.Галина Павлишин «Економія слів» (с. 149-150)

1. Прочитай казку Галини Павлишин «Економія слів» на с. 149-150.
2. Якими словами починається твір?
3. З яким деревом познайомила тебе авторка? Що саме вона розповіла про нього? Прочитай.
4. Прочитай, що повідомила Бабка.
5. Що хотів сказати Бук? А що сказав?
6. Чи зрозумів він, чому образилася Бабка? А ти образився б (образилася б)?
7. Чи заспокоїв Бук Білченя? Чому йому це не вдалося?
8. Чи зрозумів Бук свою помилку? Прочитай, що він вирішив. Чи погоджуєшся ти з його думкою?
9. Якими словами можна висловити головну думку твору?

27 травня 2022 р.

Тема. Хто мови рідної цурається, з тим і друг не знається. За Миколою Магерою «Чубчик» (с.146-148).

1. Прочитай казку Миколи Магери "Чубчик" на с. 146-148
2. Назви всіх дійових осіб одним словом.
3. Хто головний герой твору? Знайди в тексті пояснення, чому його так назвали.
4. Упродовж якого часу тривали події, описані в казці?
5. Як ставився молоденький шпачок до рідної пісні?
6. Яку проблему порушено в казці?
7. Поділи казку на частини. Склади план. Підготуйся і перекажи за ним казку.

25 травня 2022 р.

Тема. Урок позакласного читання №16. Саша Кочубей «Володарка лісу» (Хрестоматія сучасної української дитячої літератури 3-4 класи) (с. 140-143)

1. Пригадай події Чорнобильської трагедії.
Чорно́биль — це місто в Україні, де в 1986 році сталася екологічна катастрофа. Там і досі не можна мешкати людям.
Радіа́ція — випромінювання; виділення особливої енергії, яка у великій кількості дуже шкідлива для всього живого.
2. Прослухай оповідання Саші Кочубей «Володарка лісу» за посиланням https://youtu.be/yasTl0WxaNc
3. Чому бабуня повернулася додому?
4. Хто були сусідами бабуні?
5. Як ти розумієш вислів «Твоє коріння там, де ти народилася»?

23-24 травня 2022 р.

Тема. Кожному мила своя сторона. Єлизавета Гуменко «Наша країна – Україна» (с.143-145).

1. Прочитай вголос розповідь Єлизавети Гуменко «Наша країна – Україна» на с. 143-145
2. Хто головний герой розповіді?
3. Розглянь карту Європи на с. 143.
4. Знайди на карті Україну. Які країни межують з Україною?
5. Знайди Чорне море на карті.
6. Яка річка України найбільша?
7. Що є справжнім багатством України? А головною її цінністю?
8. Чому дідусь назвав землю годувальницею?

20 травня 2022 р.

Тема. Рідний край-земний рай. Вступ до розділу.Мар’яна Савка «Україна» (с.142). Діагностична робота №8. Читання вголос.

Урок проведено офлайн на індивідуальній консультації в школі.

18 травня 2022 р.

Тема. Діагностична робота №7.Читання мовчки.

1. Перейди за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/diagnostuvalna-robota-navichka-chitannya-movchki-1527739.html
2. Знайди та натисни позначку «Тестування». Введи своє ім’я та пройди тестування.
3. Зроби скріншот екрану та пришли результат (скільки балів набрано). Або просто напиши результат.

17 травня 2022 р.

Тема. Підсумок за розділом. Презентація проєктів. Підготовка учнів/учениць до виконання проєктів.

1. Проведи дослідження: хто із сучасних українських авторів та авторок пише оповідання для дітей.
2. Склади перелік оповідань, які ти радиш прочитати своїм однокласникам (однокласницям). Поясни, чому саме ці твори ти вважаєш найцікавішими.

16 травня 2022 р.

Тема. Знаєш, як битися, навчись, як миритися. Дженніфер Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти» (с.139).

1. Прочитай оповідання Дженніфер Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти» на с.139.
2. Хто дійові особи оповідання?
3. Чим брати схожі? Чим різняться? Знайди і прочитай опис зовнішності братів.
4. Чому Мак не пішов відразу із братом до парку?
5. Що сталося в парку з Маком? Чому?
6. Кому з героїв твору ти співчував (співчувала)? Коли саме?
7. Яку проблему порушено в оповіданні?
8. Підготуйся і стисло розкажи оповідання.

13 травня 2022 р.

Тема. Дружби цяцьками не купиш. Аліна Туз «Новий планшет» (с. 136-137).

1. Прочитай оповідання Аліни Туз «Новий планшет» на с. 136-137.
2. Хто головний персонаж твору?
3. Як почувався Славко, коли сказав неправду і звів наклеп на сестричку?
4. Простеж за текстом, як змінювався настрій Славка протягом описаних подій. Чим це було зумовлено?
5. У яких словах оповідання висловлено його головну думку? Як ти її розумієш?
6. Що із розказаного письменницею ти вважаєш важливим для себе?

11 травня 2022 р.

Тема. Урок позакласного читання №15. Тетяна Стус (Щербаченко) «Як пасує краватка або Чому не всі поросята брудні» (Хрестоматія сучасної української дитячої літератури 3-4 класи) (с. 32-41)

1. Переглянь відеоурок, де авторка представляє свою книгу за посиланням https://youtu.be/ccxtxlPiNJ4
2. Прочитай уривок з книги Тетяни Стус (Щербаченко) «Як пасує краватка або Чому не всі поросята брудні» у хрестоматії сучасної української дитячої літератури для 3-4 класів на с. 32-41.
3. Хто головний герой?
4. Що тобі найбільше сподобалося?

10 травня 2022 р.

Тема. Всяка пташка своє гніздо любить. Василь Чухліб «Дикі каченята». (с.134-135).

1. Прочитай текст про письменника-природолюба Василя Чухліба на с. 134. Розглянь його фото.
2. Прочитай оповідання Василя Чухліба«Дикі каченята» на с.134-135.
3. Перейди за посиланням та виконай тестові завдання за змістом оповідання https://naurok.com.ua/test/vasil-chuhlib-diki-kachenyata-848294.html

09 травня 2022 р.

Тема. Нічого не руйнуй – братів менших шануй. Навчальне аудіювання: Микола Магера «Он як буває» (с.134)

1. Прослухай оповідання Миколи Мегери «Он як буває» за посиланням https://youtu.be/q7fAJSvAofI та виконай тестові завдання.
2. Подумай, як відповісти на питання до цього тексту на с. 134 у рамці біля к’юаркоду.

04-06 травня 2022 р.

Тема. Спершу треба розсудити, а тоді робити. Анатолій Григорук «Гра в шашки» (с.131-132).

1. Прочитай оповідання Анатолія Григорука «Гра в шашки» на с.131-132.
2. Подумай, як відповісти на питання після тексту на с. 132.
3. Пройди тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/anatoliy-grigoruk-gra-v-shashki-1461604.html

03 травня 2022 р.

Тема. Не знаючи броду, не лізь у воду. Вступ до розділу. Анатолій Григорук «Льодохід» (с.129-130)

1. Сьогодні ми розпочинаємо читати новий розділ "Оповідання про дітей"
2. Оповідання— це невеликий за обсягом твір, у якому розповідається про одну подію із життя персонажа (іноді кількох), що відбувається протягом нетривалого часу.
3. Прочитай розповідь про відомого українського письменника Анатолія Григорука на с. 129. Розглянь його фото.
4. Прочитай оповідання Анатолія Григорука "Льодохід" на с. 130-131
5. Де і коли відбувалася описувана подія? Як довго вона тривала?
6. Які почуття пережили хлопці? Як ти оцінюєш їхній вчинок?
7. Які почуття охоплювали тебе під час читання оповідання?
8. Як в оповіданні пояснюється, що таке льодохід? Прочитай.
9. Як ти думаєш, з якою метою автор розповів цю історію?

02 травня 2022 р.

Тема. Урок позакласного читання №14. Збірка Анатолія Костецького «Про тебе та про всіх»

1. Прочитай жартівливі вірші Анатолія Костецького про школу та школярів за посиланням
https://mala.storinka.org/жартівливі-вірші-про-школу-та-школярів-від-анатолія-костецького.html
2. Напиши у нашу групу назву вірша, який тобі сподобався найбільше.

29 квітня 2022 р.

Тема. Підсумок за розділом. Презентація проєктів. Підготовка учнів/учениць до виконання проєктів.

1. Уяви себе художником (художницею). Вибери і проілюструй вірш, до якого немає малюнка.
2. Дізнайся, які відомі поети й поетеси проживали/проживають у твоєму краї.
3. Підготуй розповідь «Письменники і письменниці мого краю».

27 квітня 2022 р.

Тема. Бережливість краще за прибуток. Галина Джемула «Як Андрійко вчився заощаджувати». (с.127-128).

1. Прочитай вірш Галини Джемули «Як Андрійко вчився заощаджувати» на с.127-128.
2. Прочитай питання після вірша. Подумай, які будуть відповіді на ці питання?
3. Що таке марнотратство? Чому важливо заощаджувати?
4. Чи є у тебе мрія про якусь річ? Чи намагався (намагалася) ти збирати гроші?

26 квітня 2022 р.

Тема. У людини є все, щоб здійснити свою мрію. Анатолій Костецький «Як захочеш – буде все». (с.126).

1. Продовжуємо читати вірші Анатолія Костецького.
2. Прочитай вірш Анатолія Костецького «Як захочеш – буде все!» на с.126.
3. Прочитай питання після вірша. Подумай, які будуть відповіді на ці питання?
4. Яка головна думка вірша?

25 квітня 2022 р.

Тема. Не хвалися силою, а хвалися вмінням. Анатолій Костецький «Новенька». (с.124-125).

1. Знайомимося з новим поетом – Анатолій Костецький.
2. Прочитай розповідь про Анатолія Костецького на с. 124. Розглянь його фотопортрет.
3. Прочитай вірш Анатолія Костецького «Новенька» на с.125.
4. Прочитай питання після вірша. Подумай, які будуть відповіді на ці питання?
5. Як ти розумієш прислів’я «Не хвалися силою, а хвалися вмінням»

22 квітня 2022 р.

Тема. Калейдоскоп загадок. Загадки. Акровірші. Леонід Глібов «Хто вона?», «Хто баба?». (с.123-124).

1. Пригадай, що ти вже знаєш про загадки.
2. Прочитай загадку Валентини Кириленко. Відгадав?
3. Сьогодні будемо читати акровірші. Акровірш— це вірш, у якому перші літери кожного рядка, які прочитуються згори вниз, утворюють слово або речення.
4. Прочитай акровірші на с. 123-124 та розглянь їх будову. Де можна прочитати відгадку?

20 квітня 2022 р.

Тема. Дітям і зорі всміхаються. Сашко Дерманський «Кого беруть у космонавти» (с.122).

1. Прочитай вірш Cашка Дерманського«Кого беруть у космонавти» на с.122.
2. Про кого вірш? Як ти вважаєш, цей вірш серйозний чи жартівливий? Поясни чому.
3. Які епізоди вірша видались тобі найбільш смішними? Що саме розвеселило?
4. Чому не кожен може бути космонавтом, на думку героїв вірша? А насправді?

19 квітня 2022 р.

Тема. Моя мрія. Олександр Подоляк «Мій зореліт». Навчальне аудіювання «Планети Сонячної системи» (с. 120-121).

1. Прочитай вірш Олександра Подоляка«Мій зореліт» на с.120-121.
2. Про що мріє хлопчик? Яким ти уявляєш цього мрійника? А які в тебе мрії?
3. Чи хотів би (хотіла б) ти мати зореліт? Яку планету ти хотів би (хотіла б) відкрити, якби у тебе був зореліт?
4. Вибери одне із запропонованих завдань і виконай його.
- Уяви, що ти потрапив (потрапила) на планету роботів. Як змінилося б твоє життя?
- Уяви, що ти відкрив (відкрила) нову планету, придатну для життя. Як людство скористалось би твоїм відкриттям?
5. Перегляньте відео і здійсніть уявну подорож на зорельоті у відкритий космос. https://youtu.be/ITub7NYgY2Y

18 квітня 2022 р.

Тема. Веселинки розважають і життя навчають. Грицько Бойко «Провалився по коліна», «Бабуся і внук», «Булка з маслом», «Де Іванко?» (с.119-120).

1. Прочитай розповідь про відомого українського поета Грицька Бойка на с. 119. Розглянь його фотопортрет.
2. Прочитай вірші Грицька бойка «Провалився по коліна», «Бабуся і внук», «Булка з маслом», «Де Іванко?».
3. Вибери вірш, який тобі найбільше сподобався. Вивчи його напам'ять.

15 квітня 2022 р.

Тема. Найтепліше людині – в дитинстві. Олександр Олесь «Степ» (с. 117-118).

1. Прочитай розповідь про відомого українського поета Олександра Олеся на с. 117. Розглянь його фотопортрет.
2. Прочитай вірш Олександра Олеся«Степ» на с.117-118.
3. Скільки картин природи змальовує поет? Прочитай, як він описує степ у кожну пору року.
4. Розглянь ілюстрації до вірша на с. 117-118. Чи вдалося художниці передати захоплення поета красою степу в різні пори року?
5. Поміркуй, чому автор весняний степ порівнює з килимом, літній степ — із морем, осінній — із пустелею, зимовий — із периною.
6. Потренуйся читати вірш виразно вголос.

13 квітня 2022 р.

Тема. Урок позакласного читання №13. Леся Українка «Лелія» (аудіоказка)

1. Послухай казку Лесі Українки «Лелія» https://youtu.be/xfNOLWbaxeo
2. Яка головна думка казки?

12 квітня 2022 р.

Тема. Найвідоміша у світі збірка Тараса Шевченка «Кобзар».

1. Познайомся зі збіркою віршів Тараса Шевченка «Дитячий Кобзар» за посиланням https://youtu.be/NtWmSMtlmPM
2. Прослухай вірші з цієї збірки та розглянь малюнки з аудіокниги.

11 квітня 2022 р.

Тема. Українська душа промовляє з «Кобзаря». Тарас Шевченко «Тече вода з-під явора…» (с. 116).

1. Прочитай вірш Тараса Шевченка «Тече вода з-під явора…» на с.116.
2. Дай відповіді на питання після вірша.
5. Вивчи цей вірш напам’ять.

08 квітня 2022 р.

Тема. Шевченків заповіт облетів увесь світ. Тарас Шевченко «Зацвіла в долині…» (с.115).

1. Розпочинаємо читати вірші Тараса Шевченка.
2. Прочитай розповідь про Тараса Шевченка на с. 115. Розглянь його автопортрет 1840 року.
3. Прочитай уривок з вірша Тараса Шевченка «Зацвіла в долині…» на с.115.
4. Дай відповіді на питання після вірша.
5. Пригадай пісню на ці слова https://youtu.be/lU9RuyHkv3Q

06 квітня 2022 р.

Тема. Леся Українка «Як дитиною, бувало…», «Вишеньки» (с.113-114)

1. Розпочинаємо читати новий розділ про поезію та поетів.
2. Прочитай розповідь про видатну українську поетесу Лесю Українку на с. 113. Розглянь фото.
3. Прочитай вірші Лесі Українки «Як дитиною, бувало…», «Вишеньки» на с.113-114.

05 квітня 2022 р.

Тема. Урок позакласного читання №12. Історія книги.

1. Переглянь відео урок за посиланням https://youtu.be/FlTnz6J_Tv0

04 квітня 2022 р.

Тема. Підсумок за розділом. Презентація проєктів. Підготовка учнів/учениць до виконання проєктів.

1. Складіть розповідь (есе) про власні почуття, які викликає у вас весняне пробудження природи.
2. Оформи есе на альбомному листку, доповни малюнками.

01 квітня 2022 р.

Тема. Травень літо в гості чекає. Олександр Копиленко «Найвеселіший місіць» (с. 111-112).

1. Прочитай оповідання Олександра Копиленка «Найвеселіший місіць» на с.111-112
2.Дай відповіді на питання після тексту:
- Про який період весни розповідає автор?
- Голоси яких птахів він почув?
- У кого із птахів найгучніший голос?
- Голоси яких птахів ти вже чув (чула) цієї весни?
- Прочитай абзац, у якому розповідається про кульбабку.
- Знайди і прочитай речення з порівняннями.
- Чому автор називає травень найвеселішим місяцем?
3. Розпізнати перелітних птахів та послухати, як вони співають у природі, тобі допоможе відео
https://youtu.be/9rzmKyMj66U
4. Вивчи напам'ять уривок про опис кульбабки (4 абзац)

30 березня 2022 р.

Тема. Збережи первоцвіт – хай красивим буде світ. Наталія Козленко «Не зривайте первоцвіти» (с. 110).

1. Прочитай вірш Наталія Козленко «Не зривайте первоцвіти» на с.110.
2. Про що турбується авторка?
3. Розглянь фото квітів, знайди спочатку підсніжники, потім проліски, крокуси.
4. Прочитай текст «А ти знаєш?» на с. 111. Про що ти дізнався?

29 березня 2022 р.

Тема. Квітень землю квітчає, з вирію пташок стрічає. Вадим Скомаровський «Місяць – квітникар». (с.109).

1.Переглянь відео про те, як розквітає природа навесні. Дуже гарно, правда ж?
https://youtu.be/d4F8IevsENY
2. Прочитай вірш Вадима Скомаровського «Місяць – квітникар». Розглянь фото до вірша. Як називається ця квіточка?
3. Які назви квітів є у вірші? Чи бачив ти ці квіти насправді у природі? Які ростуть в тебе вдома?
4. Якщо хочеш дізнатися назви весняних квітів та дізнатися назву квітки, яка біля вірша на фото у підручнику, подивися наступне відео https://youtu.be/P0uyQ0U5ZYE

28 березня 2022 р.

Тема. Зацвіла верба – настала весна. Ліна Костенко «Вербові сережки», «Берізки по коліна у воді» (с. 107-108)

1. Прочитай текст про видатну українську поетесу Ліну Костенко та розглянь її фотографію на с. 107.
2. Прочитай вірш Ліни Костенко «Вербові сережки».
3. Прочитай вірш Ліни Костенко «Берізки по коліна у воді».
4. Які почуття викликає у тебе описані у віршах картини? Чи бачив ти коли-небудь повінь? Що це? Розпитай у дорослих.
5. Розглянь картину на с. 108.
6. Потренуйся читати виразно вірші вголос.

23 березня 2022 р.

Тема. Весна днем красна. Степан Мацюцький «У гостях у весни» (с. 105-106).

1. Прочитай текст Степана Мацюцького «У гостях у весни» на с.105-106.
2. Про які ознаки весни ти прочитав (прочитала) в оповіданні?
3. Кого він побачив у лісі? А кого почув?
4. Кого автор називає барвистою квіткою?

22 березня 2022 р.

Тема. Буває, що й березень морозом хвалиться. Вступ до розділу. Спиридон Черкасенко «Зима і весна» (с.104-105).

1. Прочитай вступ до розділу «Квітує радісно весна» на с. 104. Ми будемо вчити твори про весну.
2. Прочитай вірш Спиридона Черкасенка «Зима і весна». Розглянь малюнок до вірша.
3. Послухай текст Антоніни Назаренко «Який це місяць?»
https://youtu.be/TgoYsKjiZCM
4. Подумай, які відповіді можна дати на ці запитання:
- Про які зміни в природі розповідає Антоніна Назаренко?
- З чого зрозуміло, що це рання весна?
- Як же називається цей весняний місяць?

21 березня 2022 р.

Тема. Діагностична робота №6. Робота з літературним твором. Тестування.

1. Перейди за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/diagnostuvalna-robota-navichki-chitannya-movchki-pismovo-1334738.html
2. Знайди та натисни позначку «Тестування». Введи своє ім’я та пройди тестування.
3. Зроби скріншот екрану та пришли результат (скільки балів набрано). Або просто напиши результат.

18 березня 2022 р.

Тема. Урок позакласного читання. Байки Леоніда Глібова для дітей.

Послухай байки Леоніда Глібова та спробуй визначити мораль байки (чого вчить ця байка):
1. Байка «Вовк і Лисиця»https://youtu.be/ILdf6IX8Q2E
2. Байка «Лев та Миша» https://youtu.be/8HZ78gcruss
3. Байка «Синиця» https://youtu.be/DLeHyltcA4U

16 березня 2022 р.

Тема. Не копай іншому ями, бо сам упадеш. Павло Глазовий «Жолудь» (с. 102-103).

1. Прочитай текст про Павла Глазового на с. 102.
2. Прочитай байку Павла Глазового «Жолудь».
3. Подумай, яка мораль цієї байки (чого вчить байка)?

15 березня 2022 р.

Тема. У хаті гульки, а на городі – ні цибульки. Леонід Глібов «Коник-стрибунець» (вивчити напам’ять) (с.100-101).

1. Прочитай байку Леоніда Глібова «Коник-стрибунець».
2. Подумай, хто головні герої байки? Хто сподобався тобі більше?
3. Цю байку пропоную вивчити напам’ять. ЇЇ знають всі. Вона, хоч і велика, але дуже легко запам’ятовується. Спробуй!

14 березня 2022 р.

Тема. У лиху годину пізнаєш вірну людину. Езоп «Двоє приятелів і ведмідь» (с.98-100)

1. Переглянь відео урок за посиланням
https://youtu.be/q0O5-lHs4bM
2. Виконай тест на листочку та перевір.
3. Перечитай байку ще раз вголос.

11 лютого 2022 р.

Тема. Урок позакласного читання №9. Читаємо зимові вірші. Організація тематичної виставки книг.

1. Знайди та прочитай вірші про зиму з тих книг та журналів, які в тебе є в домашній бібліотечці.
2. Створи з цих книг тематичну виставку "Читаємо про зиму"

09 лютого 2022 р.

Тема. Підсумок за розділом. Презентація проєктів. Підготовка учнів/учениць до виконання проєктів. (Зимовий пейзаж. Чарівна зимова казка.) (с. 89).

1. Переглянь всі прочитані твори у розділі.
2. Який тобі найбільше сподобався?. Подумай, чому?
3. Вибери собі одне із проєктних завдань на с. 89 та виконай його.

08 лютого 2022 р.

Тема. Людяність дорожча за багатство. І. Жиленко "Снігова баба" (с. 87-89)

1. Прочитай вголос вірш І. Жиленко "Снігова баба" на с. 87-89
2. Коли відбуваються описані події? За кого ти хвилювався, коли читав?
3. Як ти вважаєш, чому снігова баба ожила?
4. Над чим змусив замислитися прочитаний вірш?
5. Чиї вчинки ти засуджуєш, а чиї - схвалюєш?

07 лютого 2022 р.

Тема. Снігові скульптури. В. Мельник "Крижаний кіт" (с. 84-86)

1. Прочитай вголос оповідання В. Мельника "Крижаний кіт" на с. 84-86.
2. Хто головні герої оповідання?
3. Що ти дізнався про професію скульптора?
4. Розглянь і порівняй фото після тексту на с. 86.

04 лютого 2022 р.

Тема. Якщо вірити в диво, то життя стане казкою. О. Комова "Новий рік у шафі" (с. 81-84)

1. Прочитай оповідання О. Комової "Новий рік у шафі" на с. 81-84
2. Поділи умовно текст оповідання на частини.
3. Склади і запиши план оповідання.
4. Перекажи оповідання за планом.

15 грудня 2021 р.

Тема. Руки малі, та до роботи вдалі. Марина Павленко «Хатка для Нехайка».(с. 49-51)

1. Прочитай казку Марини Павленко «Хатка для Нехайка» на с. 49-51.
2. Поміркуй, чому ця розповідь – це казка? Що тут казкового?
3.Хто головний герой казки?
4. Яка була дівчинка?
5. Знайди опис Нехайка. Прочитай. Який він був спочатку? А потім як змінився?
6. Чого вчить ця казка?

13 грудня 2021 р.

Тема. Спершу треба розсудити, а тоді робити. Українська народна казка «Круглячок», мультфільм за мотивами української народної казки «Круглячок». (с. 41-44)

1. Повтори вже прочитану казку "Круглячок"
2. Перекажи казку близько до тексту.
3. Подивися мультфільм "Круглячок" та порівняй казку і мультфільм. Що було не так?
https://youtu.be/t2dSE-lp2Kk

10 грудня 2021 р.

Тема. Що таке аудіоказка? Українська народна казка «ОХ»(слухання)

1. Казки не завжди можна читати. Їх можна також слухати з будь-якого гаджету: телефону, планшету, комп’ютера, телевізора та ін. Можна використовувати навушники. Це зручно і цікаво. Такі казки називаються аудіоказки. Бувають навіть цілі книги, які можна слухати довгий час – аудіокниги.
2. Спробуй і ти послухати аудіоказку використовуючи планшет, або телефон. https://youtu.be/6phX-SQIi2k
3. Хто головні герої казки?
4. Подумай, Ох персонаж позитивний чи негативний? Чому?
5. Чого вчить ця казка?

08 грудня 2021 р.

Тема. Урок позакласного читання. Збірка «Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3-4 класах». Сашко Дерманський «Мрія Маляки» (с.96-99)

1. Прочитай оповідання Сашка Дерманського «Мрія Маляки» на с. 96-99.
2. Що тобі найбільше сподобалося?
3. А чи була у тебе мрія?
4. Намалюй свою мрію.
Кiлькiсть переглядiв: 274

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930