28 березня 2022 р.

Тема. Діагностична робота №6.

1. Перейди за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/diagnostuvalna-robota-z-perevirki-sformovanosti-navichki-usnih-obchislen-usne-mnozhennya-i-dilennya-v-mezhah-1000-1365021.html
2. Знайди та натисни позначку «Тестування». Введи своє ім’я та пройди тестування.
3. Зроби скріншот екрану та пришли результат (скільки балів набрано). Або просто напиши результат.

24 березня 2022 р.

Тема. Множення виду 320 · 3. Розв’язування задач. (№367-376)

1. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Усний рахунок. Розв’яжи приклади №367 на с. 61 усно.
3. Розглянь спосіб множення 320 · 3 у вправі №368 на с. 61.
4. Переглянь відео підказку цього способу множення
https://youtu.be/iEIj1odDAB0
5. Розв’яжи письмово в зошиті приклади №369, використовуючи цей спосіб множення.
6 Розв’яжи письмово в зошиті задачу №370 на с. 62. Використай, як підказку малюнок до задачі.
7. Розв’яжи письмово в зошиті нерівності №371.
8. Розв’яжи письмово в зошиті приклади №372.
9. Розв’яжи письмово в зошиті задачу №374. (Підказка: спочатку поділи 90 на всіх трьох сестер порівну)
10. Розв’яжи письмово в зошиті приклади №375.

23 березня 2022 р.

Тема. Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних. Розв'язання задач (№348-357)

1. Пригадай, як помножити або поділити круглі числа в межах 1000, використовуючи звичайну таблицю множення. Перейди за посиланням і переглянь відео підказку
https://youtu.be/flKvXLqKXrY
2. Тепер проведемо усний рахунок в межах 1000 за посиланням
https://youtu.be/sMvdtI_Oi8w
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Склади і розв’яжи письмово в зошиті приклади №348 на с. 59 за зразком (буде два стовпчики – один на множення, другий на ділення):
15 х 3 =
18 х 3 =
5. Розв’яжи задачу №349 усно.
6. Розв’яжи задачу №350 письмово в зошиті.
7. Розв’яжи задачу №350 письмово в зошиті
8. Розв’яжи письмово в зошиті приклади №351
Пригадай, що:
1год = 60 хв
1дм = 10 см
9. Розв’яжи приклади №355 та №357 письмово в зошиті
10. Розв’яжи задачу №356 усно.

22 березня 2022 р.

Тема. Множення різниці на число. Розв’язування задач. Порівняння виразів (№337-347)

1. Прочитай задачу №337 на с. 58, розглянь спосіб її розв’язання.
2. Розглянь спосіб множення різниці на число. Прочитай синє правило.
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
4.Застосуй це правило та постав знаки у виразах №340 на с. 58 письмово у зошиті, не виконуючи дій.
5. Розв’яжи задачу №343 письмово в зошиті.
6. Розв’яжи задачу №344 письмово в зошиті за малюнком. Пригадай, що периметр трикутника – це сума всіх трьох сторін трикутника.
7. Розв’яжи приклади №347 письмово в зошиті.

21 березня 2022 р.

Тема. Множення одноцифрового числа на двоцифрове число. Розв’язування задач (№327-336)

1. Виконай усно завдання №327 на с. 56.
2. Переглянь відео урок за посиланням та пригадай, як помножити двоцифрове число на одноцифрове:
https://youtu.be/X3pR1OHrYEI
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Пригадай переставний закон множення. Він дозволяє переставляти місцями числа при множенні і результат від цього не змінюється.
5. Розглянь спосіб множення одноцифрового числа на двоцифрове число за № 328 на с.56 (завдання 1). Прочитай синє правило.
6. Виконай письмово у зошиті приклади №328 (завдання 2) використовуючи це правило.
7. Виконай усно обчислення №329.
8. Розв’яжи задачу №330 письмово в зошиті за малюнком та таблицею.
9. Розв’яжи задачу №332 письмово в зошиті.
10. Розв’яжи усно задачу №333.
11. Розв’яжи приклади №334 письмово в зошиті. Відповіді до прикладів перевір за таблицею.

18 березня 2022 р.

Тема. Повторення та закріплення вивченого. Множення суми на число. (№292-296)

1. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Розв’яжи письмово в зошиті приклади №318 на с. 54.
3. Розв’яжи письмово в зошиті задачу №319 на с. 54.
4. Розв’яжи письмово в зошиті задачу №320 на с. 55.
5. Розв’яжи письмово в зошиті приклади №326 на с. 55.

17 березня 2022 р.

Тема. Множення числа на суму.

1. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Розглянь способи множення та ділення круглих чисел у вправі №298 на с. 51.
3. Розв’яжи письмово в зошиті приклади №299, використовуючи ці способи множення та ділення.
4. Розв’яжи усно приклади №306 на с. 53.
5. Розглянь два способи розв’язання задачі №307 на с. 53.
6. Розглянь як помножили число на суму у вправі №308 на с. 53. Прочитай синє правило.
7. Використовуючи це правило, розв’яжи письмово в зошиті приклади №309 та №310 на с. 53.
8. Розв’яжи письмово в зошиті задачу №313 на с. 53. Використай, як підказку малюнок до задачі.

16 березня 2022 р.

Тема. Повторення та закріплення вивченого. Множення суми на число. (№292-296)

1. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Розв’яжи письмово в зошиті приклади №293 на с. 51 за зразком:
(3+7) × 4= 10 × 4 = 40
(3+7) × 4= 3 × 4 + 7 × 4= 12+28 = 40
3.Розглянь спосіб множення 24 × 3 за №294, завдання 1. Розв’яжи письмово завдання 2, використовуючи цей спосіб множення.
4. Розв’яжи письмово в зошиті приклади №295 на с. 51.
Пригадай, що:
1м = 100 см
1дм = 10 см
1т = 10ц
1 доба = 24 год
5. Розв’яжи задачу №296 письмово в зошиті.

15 березня 2022 р.

Тема. Множення суми на число. (№284-291)

1. Виконай завдання № 284 на с. 49 усно.
2. Прочитай задачу №285, розглянь два способи її розв’язання.
3. Розглянь два способи множення суми на число за №286. Прочитай синє правило.
4. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
5. Застосуй це правило та розв’яжи письмово у зошиті приклади №287 на с. 50. Не забувай про порядок дій у прикладах без дужок!
6. Розв’яжи задачу №288 письмово в зошиті за малюнком.
7. Розв’яжи задачу №289 письмово в зошиті. Зверни увагу, що ця задача із зірочкою. Але нічого. Дізнайся, скільки коштує один набір кольорового паперу (40-20=?) і потім стане легко.

14 березня 2022 р.

Тема. Ділення числа на добуток. Спосіб послідовного ділення. Розв’язування задач (№263-273)

1. Виконай завдання № 263 на с. 46 усно.
2. Розглянь різні способи ділення числа на добуток за № 264 на с.46. Прочитай синє правило.
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Виконай письмово у зошиті приклади №265 та приклади №266 на с. 46.
5. Виконай письмово у зошиті приклади №267 за зразком.
6. Розв’яжи усно задачу №268 на с. 46 за схемою.
7. Розв’яжи задачу №269 письмово в зошиті.
8. Розв’яжи приклади №273 письмово в зошиті.

11 лютого 2022 р.

Тема. Діагностична робота №5.

1. Сьогодні проведемо діагностичну роботу онлайн.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, діагностична робота №5.
3. Перейди за посиланням і иконуй всі завдання в зошиті. Для того, щоб був час записати розв'язання, став відео на паузу.
https://youtu.be/s_M_z2kzee0
4. Виконані завдання сфотографуй і перешли вчителеві для перевірки.

10 лютого 2022 р.

Тема. Повторення вивченого матеріалу.

1. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Розв’яжи рівняння №185 у зошиті письмово.
3. Розв’яжи приклади №186, записуючи їх у стовпчик у зошиті письмово.
4. Розв’яжи задачу №187 у зошиті письмово.
5. Розв’яжи задачу №189 у зошиті письмово.
6. Розв’яжи приклади №190, записуючи їх у стовпчик у зошиті письмово.

09 лютого 2022 р.

Тема. Закріплення знань з додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач вивчених видів. Рівняння. (№191-200)

1. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Прочитай задачі з буквеними даними №191. Склади і запиши до них вирази.
3. Розв’яжи за малюнком та схемою задачу №192 у зошиті письмово.
4. Розв’яжи задачу №193 у зошиті письмово.
5. Розв’яжи задачу №194 у зошиті письмово.
6. Розв’яжи приклади №195, записуючи їх у стовпчик у зошиті письмово.
7. Розв’яжи рівняння №198 у зошиті письмово.

08 лютого 2022 р.

Тема. Закріплення знань з додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач вивчених видів. (№180-190)

1. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Пригадай таблиці множення і ділення на 7 та 8. Відкрий с. 32 у підручнику і виконай усно завдання №180.
3. Розв’яжи приклади з іменованими числами №181 у зошиті письмово.
4. Розв’яжи задачу №182 усно.
5. Розв’яжи задачу №183 у зошиті письмово.
6. Склади і розв'яжи задачу за таблицею №184 у зошиті письмово.
7. Розв’яжи приклади №186, записуючи їх у стовпчик у зошиті письмово.

07 лютого 2022 р.

Тема. Віднімання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач, що містять буквені дані. (№170-179)

1. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Відкрий с. 30 у підручнику і виконай усно завдання №170.
3. Прочитай пояснення віднімання трицифрових чисел способом округлення на с. 30 за завданням №171.
4. Виконай завдання №172 за зразком у зошиті письмово.
5. Розв’яжи задачу №173 усно.
6. Розв’яжи задачу №174 у зошиті письмово.
7. Розв’яжи задачу з буквеними даними №176 у зошиті письмово.
8. Віднови і запиши рівності №178.

04 лютого 2022 р.

Тема. Додавання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач. (№160-169)

1. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Відкрий с. 28 у підручнику і виконай усно завдання № 160 та 161.
3. Прочитай пояснення додавання трицифрових чисел способом округлення на с. 28 за завданням №162.
4. Виконай завдання №163 за зразком у зошиті письмово.
5. Розв’яжи задачу №165 у зошиті письмово.
6. Розв’яжи рівняння №166 у зошиті письмово.
7. Розв’яжи приклади №166, записуючи їх у стовпчик у зошиті письмово.

15 грудня 2021 р.

Тема. Додавання і віднімання круглих сотень, десятків з переходом через розряд. (№567-577)

1. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Відкрий с. 99 і виконай письмово за зразком завдання № 567.
3. Прочитай пояснення способів додавання та віднімання круглих чисел на с. 99 завдання №568.
4. Виконай завдання № 569 у зошиті письмово.
5. Виконай завдання № 570 у зошиті письмово.
6. Виконай завдання № 571 у зошиті письмово.
7. Розв’яжи задачі №573 та №574 усно.

14 грудня 2021 р.

Тема. Повторення вивченого матеріалу.

1. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Порівняй іменовані числа:

3 м 4 см ... 34 см

1 год ... 90 хв

1 км ... 790 м

2 дм ... 25 см

750 г ... 1 кг

25 ц ... 2 т

3. Розв’яжи задачу письмово в зошиті.

Задача

Восени фермер зібрав з поля 36 тон зерна. 12 тон зерна він продав, 5 тон відвіз до млина, а решту – залишив на зберігання. Скільки тон зерна фермер залишив на зберігання?

4. Розв’яжи рівняння.

Х – 45 = 29

34 + Х = 71

5. Розв’яжи приклади.

200 + 300 =

467 – 60 =

700 – 200 =

800 + 21 =

607 + 1 =

400 + 60 =

458 – 1 =

270 – 70 =

6. Виконай завдання 562 на с. 89 на побудову. Кресли під лінійку олівцем.

13 грудня 2021 р.

Тема. Розв’язування задач та рівнянь. Обчислення виразів зі змінною. Порівняння складених іменованих чисел. (№556-566)

1. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Відкрий сторінку 97 у підручнику, знайди завдання 556. Виконай це завдання усно.
3. Розв’яжи письмово в зошиті задачу 558.
4. Розв’яжи задачу 559 усно.
5. З №560 вибери і розв'яжи письмово в зошиті 4 рівняння.
6. Розв’яжи письмово в зошиті завдання 561.
7. Розв’яжи письмово в зошиті завдання 562 складанням математичних речень:

Якщо а = 8, то 24 – 3 × 3 = …

Якщо b= 4, то 36 : 4 × 6 = …

Якщо а = 8, b= 4, то 48 : 8 × 4 = …

Якщо а = 8, b= 4, то (24 + 8) : 4 = …

8. Розв’яжи письмово в зошиті завдання 565 та завдання 566.

10 грудня 2021 р.

Тема. Міри маси. Грам. Тонна. Розв’язування задач з мірами маси. Порівняння іменованих чисел. (№544-555)

1. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Математичний диктант. Виконай письмово завдання №544.
3. Прочитай пояснення про міри довжини на с. 94 завдання №545 (1-2). Виконай завдання 3-4 письмово в зошиті.
4. Розв’яжи задачу № 546 усно.
5. Розв’яжи задачу № 548 у зошиті за підказкою:

Задача 548

1) 24 : __=  (кг)

2) __ + 3 =  (кг)

3) __× 4 =  (кг)

Відповідь: __ кг маса 4 коробок зефіру.

6. Виконай завдання № 549 у зошиті письмово.
7. Виконай завдання № 552 усно за малюнком.
8. Виконай домашні завдання № 554 та №555 у зошиті письмово.

09 грудня 2021 р.

Тема. Кілометр. Порівняння мір довжини. Розв’язування задач (№531-543)

1. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Виконай завдання 531 на перетворення одиниць вимірювання довжини за зразком:

5 дм = 500 мм

4 дм 5 см = 450 мм

300 мм = 30 см …….

Запам’ятай, що

1 см = 10 мм

1 дм = 10 см = 100 мм

1 м = 100 см

1 км = 1000 м

3. Виконай завдання 532 за зразком, що є у підручнику.
4. Прочитай пояснення про кілометр (№533)
5. Розв’яжи задачу 534 письмово у зошиті.
6. Розв’яжи задачі 535-536 усно.
7. Виконай завдання 537 і розшифруй назву річки. Записувати приклади в зошит не потрібно.
8. Розв’яжи задачі 538 усно та обери правильні вирази з кольоровими буквами. Запиши в зошит ці вирази:

Задача 1 - ……

Задача 2 - ……

9. Виконай домашні завдання 542 та 543 у зошиті письмово.

08 грудня 2021 р.

Тема. Міри довжини. Міліметр. Співвідношення між мірами довжини. Розв’язування задач із мірами довжини. (№520-530)

1. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Відкрий с. 90 і виконай усно завдання № 520 та № 521.
2. Переглянь відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/8JxYcw44vkU
3. Прочитай пояснення на с. 90 завдання №522.
4. Підготуй лінійку та виконай завдання № 523 за зразком на с. 91.
5. Виконай завдання № 525 у зошиті. Кресли дуже точно.
6. Виконай завдання № 527 у зошиті письмово.
6. Розв’яжи завдання № 528, №529, № 530 на повторення вже раніше вивченого матеріалу самостійно в зошиті. Пам’ятаєш, такі завдання допомагають готуватися до контрольної роботи.
Кiлькiсть переглядiв: 149

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930