Далі уроки будуть викладатися на новому шкільному сайті

Посилання на новий сайт wym-1651496352373

06.05.2022

Електронний лист. Смс-повідомленя

Електронне повідомлення має таку структуру: заголовок, тіло листа й підпис.

Заголовок електронного листа — сильна позиція, що формує реакцію адресата на отримане повідомлення. У заголовку міститься така інформація: унікальний ідентифікаційний номер повідомлення; адреса відправника повідомлення; адреса(и) одержувача(ів) повідомлення (аналог «кому»); тема повідомлення; час і дата його надсилання. Заголовок повинен містити стислий і чіткий опис суті питання та/або звернення до незнайомої людини. Недостатня інформативність заголовка може стати причиною комунікативної невдачі всього листа — адресат швидше за все знищить таке повідомлення, не читаючи.

Тіло листа містить текст самого повідомлення і є аналогом традиційного листа. Можна виділити деякі принципи складання електронного повідомлення, які будуть основою успішності електронної комунікації: ввічливість, грамотність, чіткість, стислість, небагатослів’я, координати для зворотного зв’язку. ЦІ параметри багато в чому повторюють принципи традиційного листування. Проте є й деякі особливості e-mail-спілкування. Так, прагнення до економії часу призводить до глобальної безграмотності e-mail-повідомлень. Кілька зайвих секунд перед відправленням листа врятують вас від багатьох неприємностей, адже помилки шкодять не тільки іміджу людини, але й репутації її фірми (За Л. Компанцевою).

• Складіть електронного листа своєму другові або подрузі, ураховуючи сформульовані автором рекомендації й поради.

05.05.2022

Тренувальні вправи

Виконати тести https://onlinetestpad.com/ua/test/80376-testi-z-ukrainskoi-movi-dlya-10-11-klas%D1%96v

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/zovnshn-nezalezhne-otsnyuvannya/ykranska-mova-nteraktivniyi-dovdnik-praktikym-z-testami-v-3-h-chastinah/testi-onlayin-chastina-1/25359-zanyattya-11-dslovo

03.05.2022

Правопис прислівників

Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=ij3CQJuTR-s&t=45s

Виконайте тест http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/zovnshn-nezalezhne-otsnyuvannya/ykranska-mova-nteraktivniyi-dovdnik-praktikym-z-testami-v-3-h-chastinah/testi-onlayin-chastina-1/25364-zanyattya-16-prislvnik

02.05.2022

Ступені порівняння прислівників

Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=WLQfVU5wylo

Виконайте вправи https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3322

29.04.2022

Прислівник як частина мови. Розряди прислівників за значенням

Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=4TsPUugCZwA

Виконайте тестові завдання http://www.ridnamova.kiev.ua/html_test/5.7-test.html

28.04.2022

Дієприслівник. Дієприслівники доконаного й недоконаного виду. Дієприслівниковий зворот. Творення і вживання дієприслівників

Перегляньте відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=z-WsV-Qj-x8

https://www.youtube.com/watch?v=6LlX1ghWuN0

Виконайте тест http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/zovnshn-nezalezhne-otsnyuvannya/ykranska-mova-nteraktivniyi-dovdnik-praktikym-z-testami-v-3-h-chastinah/testi-onlayin-chastina-1/25362-zanyattya-14-dprislvnik

26.04.2022

Дієприкметник. Дієслівні та прикметникові характеристики дієприкметників. Активні та пасивні дієприкметники, їх відмінювання

Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=4ck2D0JWM2s

Виконайте тест http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/zovnshn-nezalezhne-otsnyuvannya/ykranska-mova-nteraktivniyi-dovdnik-praktikym-z-testami-v-3-h-chastinah/testi-onlayin-chastina-1/25361-zanyattya-13-dprikmetnik

25.04.2022

Конспект прочитаного

Ознайомтесь із матеріалом https://www.slideshare.net/KseniaShemet/ss-30788144

Зробити конспект статті "Двомовність і культура спілкування" https://studfile.net/preview/4511081/page:6/

22.04.2022

Поділ дієслів на дієвідміни. Словозміна дієслів І та ІІ дієвідміни

Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=PNDUlF88xDQ

Виконайте завдання https://learningapps.org/1173454

https://naurok.com.ua/test/dievidmini-diesliv-81625.html

21.04.2022

Вид дієслова. Час дієслова. Спосіб дієслова. Творення способових форм

Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=rh3Llc2xS9Y

https://www.youtube.com/watch?v=vF13eRt8FKI

https://www.youtube.com/watch?v=kB5RzVCkZlI

Виконайте завдання https://learning.ua/mova/somyi-klas/vybyraiemo-diieslova-u-rechenni-vyznachaiemo-vyd-i-chas-kozhnoho

https://learning.ua/mova/somyi-klas/vyznachaiemo-osobu-chyslo-vyd-chas-diiesliv

https://learning.ua/mova/somyi-klas/vyznachaiemo-chas-diiesliv

19.04.2022

Дієслово як частина мови

Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=DovwtRffOM0

Виконайте завдання http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/zovnshn-nezalezhne-otsnyuvannya/ykranska-mova-nteraktivniyi-dovdnik-praktikym-z-testami-v-3-h-chastinah/testi-onlayin-chastina-1/25359-zanyattya-11-dslovo

18.04.2022

Контрольна робота №6. "Іменник. Прикметник. Числівник. Займенник"

Виконайте контрольну роботу https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-imennik-prikmetnik-chislivnik-zaymennik-82684.html

14.04.2022-15.04.2022

Відгук про твір мистецтва

Перегляньте відео про Архипа Куїнджі https://www.youtube.com/watch?v=__YhpkVYSkI

Напишіть відгук про картину "Місячна ніч на Дніпрі"

12.04.2022

Написання заперечних неозначених займенників

Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=sdAePXjBib0

Виконайте тест http://www.ridnamova.kiev.ua/html_test/5.5-test.html

11.04.2022

Відмінювання займенників

Опрацювати матеріал https://subject.com.ua/ukrmova/full/78.html

Виконати завдання, записати в зошит http://andrjanik.blogspot.com/p/1_69.html

08.04.2022

Своєрідність займенника як частини мови. Розряди займенників за значенням

Переглянути пояснення https://www.youtube.com/watch?v=LWGcoQIX1OY

Виконати завдання http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/zovnshn-nezalezhne-otsnyuvannya/ykranska-mova-nteraktivniyi-dovdnik-praktikym-z-testami-v-3-h-chastinah/testi-onlayin-chastina-1/25357-zanyattya-9-zayimennik

07.04.2022

Уживання числівників на позначення часу

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Vd_la7tOfrg

Виконати завдання https://promovu.in.ua/time/

05.04.2022

Особливості вживання іменників із числівниками

Опрацювати інформацію wym-1616230136558

Опрацювати урок wym-1616230229853

04.04.2022

Тренувальні вправи.

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=bsAHrpgW0jY

Виконати завдання https://learningapps.org/view6311103

01.04.2022

Відмінювання числівників

Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=8SZSdXl7UOI

Виконайте завдання http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/zovnshn-nezalezhne-otsnyuvannya/ykranska-mova-nteraktivniyi-dovdnik-praktikym-z-testami-m-ltvnova-s-g-bytko-yu-o-garyunova-z-r-tishcenko/zanyattya-7-chislvnik/zanyattya-7-chislvnik

31.03.2022

Числівник як частина мови

Перегляньте відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=QGQRjUp814k

Виконайте тестування

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/zovnshn-nezalezhne-otsnyuvannya/ykranska-mova-nteraktivniyi-dovdnik-praktikym-z-testami-v-3-h-chastinah/testi-onlayin-chastina-1/25354-zanyattya-8-chislvnik

29.03.2022

Розмовний стиль мовлення. Бесіда як форма спілкування. Складання діалогів

Опрацюйте матеріал wym-1615799686716

Складіть діалог:

1) ви хочете звернутися до вчителя з проханням порадити довідкову літературу, якою варто скористатися у процесі самостійної підготовки до написання творчої роботи; 2) вам треба підготувати реферат з історії, але ви не встигаєте взяти в бібліотеці необхідну літературу, та й Інтернету дома не маєте. На перерві підходите до однокласника й просите його допомогти.

25.03.2022

Особливості відмінювання прикметників. Повні та короткі форми, стягнені й нестягнені форми прикметників

Переглянути відеоурок wym-1648126537811, wym-1648126655454

Виконайте тести wym-1648126744855. wym-1648126823773

24.03.2022

Прикметник як частина мови. Лексико-граматичні розряди прикметників

Перегляньте відео wym-1647953522243

Виконайте тести wym-1647953627025

22.03.2022

Аналіз творчих робіт. Тренувальні вправи

Спишіть прислів’я, розкриваючи дужки. Доведіть можливість варіантів.

1. Аби руки (і, й) охота, буде зроблена робота. 2. Бджола мала, а (і, й) та працює. 3. (В, у)пертість (і, й) труд (в, у)се перетруть. 4. (В, у)се (в, у) роботі, як віл (у, в) ярмі. 5. (І, й) ночі не має, (у, в)се робить (і, й) робить. 6. Риба (у, в) воді, а людина (в, у) труді. 7. Хто не працює (в, у) будні, тому (і, й) вихідного нема. 8. Щастя (і, й) труд поруч живуть.

Спишіть слова, вставляючи пропущені букви. Позначте орфограми. Поясніть вибір написання.

Допом..гати, розпл..тати, відм..рати, підб..рати, вит..кати, вим.. гати, вх..пити, ск..чити, зач..пати, вим..сти, застр..лити, відб..ріть, підп..рати.

Розподіліть слова у дві колонки: 1) слова, у яких відбувається чергування голосних; 2) чергування приголосних. З однією парою складіть речення. Назвіть частини мови, якими виражені члени речення. Поставте до них запитання.

Пекти — випікати; крига — крижина; котити — катати; берег — узбережжя; нести — носити; клонити — кланятись; свекруха — свекрушин; мести — замітати; вечоріє — вечір; брести — бродити; гонити — ганяти; деру — задирати; воля — вільний; жінка — жінчин; нога — нозі; рух — у русі.

21.03.2022

Контрольний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим продовженням

Прослухайте текст переказу wym-1647764904279. Складіть план тексту.

Напишіть переказ за планом. Виконайте творче завдання.

18.03.2022

Відмінювання іменників ІІІ і ІV відмін

Відео на повторення з 6 класу wym-1647508643501

Завдання №1. Записати із іменників тільки ті, що належать до ІІІ і ІV відмін.

Скласти 3—4 речення з поданими іменниками. Два іменники розібрати як частину мови.

Зима, Петро, мати, дівча, дівчина, плем’я, полум’я, сім’я, Микола, вітер, тиша, ніч, тінь, ведмежа, яблуко, сіль, життя, мета, ягня, подорож, вогнище, сирота, радість.

Завдання №2. Поставити іменники ІІІ відміни у формі орудного відмінка однини. Пояснити правопис іменників.

Височінь, галузь, загибель, вись, мідь, міць, сіль, міль, ніч, кров, любов, матір, вість, якість, жовч.

З’ясувати лексичне значення виділених слів. Скласти з ними речення.

16.03.2022

Відмінювання іменників ІІ відміни. Родовий відмінок іменників ІІ відміни

Опрацюйте відео і виконайте завдання wym-1647425709339

Опрацюйте теорію wym-1647425832132

Завдання №1. Розподільчий диктант. Подані іменники поставте в родовому відмінку однини і запишіть їх у дві колонки: із закінченням -а; із закінченням -у.

Гадяч, лікар, сніг, народ, тракторист, ранок, Херсон, вікно, гравій, гай, стіл, Париж, герой, сад, метр, ґрунт, вітер, Крим, пісок, кит, відмінок, ніс, героїзм, гарбуз, місце, рис, комп’ютер, Амур, січень, робітник, змагання, місце, сон, Дніпро, настрій, прізвище, жаль, горох, дощ.

Завдання №2. У поданих реченнях розкрийте дужки, поставивши слова в потрібному відмінку однини чи множини. Зверніть увагу на закінчення.

1. Сонце світило на їх з-за Росі й пронизувало зелені (верба), (кущ) високої (осока) коло самого (камінь) в (вода), високий кущ (очерет) з кудлатими китицями, що закривав їх од (млин) (І. Нечуй-Левицький). 2. Нам треба (мир), як води й (повітря), як (хліб) й (сонце),— (мир) треба нам (М. Рильський). 3. Понад ставом вітер віє, встає хмара з-за (лиман) (Т. Шевченко). 4. Йшли вони крізь грози, йшли вони без (край) од (Дніпро) і Волги, (Дон) і (Дунай) (В. Сосюра). 5. Світ який — мереживо казкове! Світ який — ні (край), ні (кінець) (В. Симоненко). 6. Люблю життя, де повно сонця й грюку, і ця любов моя на сто (століття)! (Д. Павличко). 7. Баштан у нього великий, славний — людей повно раз у раз — і (городяни) і (селяни) (Марко Вовчок).

15.03.2022

Відміни іменників. Особливості іменників І відміни

Опрацювати відеоурок wym-1647249164308

Потренуйтеся wym-1647249463553

Пройдіть тестування wym-1647249526423.

14.03.2022

Число і рід іменників

Переглянути уроки wym-1647171396334, wym-1647171441936

Виконайте тести wym-1647171708614, запишіть відповіді в зошит. Сфотографовані відповіді надішліть мені.

25.02.2022

Іменник як частина мови. Лексико-граматичні розряди іменників. Граматичні категорії іменників

Переглянути відео, опрацювати теорію, виконати тести wym-1645778534952

24.02.2022

Морфологія. Система частин мови

Переглянути відео, опрацювати теорію, виконати тести wym-1645778135601

11.02.2022

Особливості вживання спільнокореневих слів

Перегляньте відео wym-1644481060187

Корінь — це спільна частина споріднених слів.
Щоб знайти корінь, треба:
  • підібрати декілька споріднених слів;
  • визначити їх спільну частину.
Зверни увагу!
Підібрати споріднені слова можна різними способами:
  • утворити лагідну назву чи ознаку: син — синочок, білий — біленький;
  • утворити іншу частину мови: сміх — сміятися, діти — дитячий;
  • додати або змінити префікс: літати — вилетіти, закопати — викопати.

Виконайте тренувальний тест wym-1644480905920

10.02.2022

Неморфологічні способи творення слів

Опрацюйте матеріал wym-1644392336208. Короткий конспект.

Виконайте завдання wym-1644392144838

08.02.2022

Морфологічні способи творення слів

Пояснення теми wym-1644219842092

Скласти таблицю "Морфологічні способи словотвору"

Виконайте завдання wym-1644220441486

Зробіть скріншот результату. Відправте на мій Месенджер.

07.02.2022

Словотвір. Основа похідна і непохідна. Твірна основа

Перегляньте відеоурок wym-1644063255434

Виконайте тести wym-1644063378922.

04.02.2022

Офіційно-діловий стиль, його особливості. Ділові папери. Звіт про виконану роботу

Переглянути відео wym-1643881259827.

Скласти звіт про екскурсію до музею Ю.І. Яновського.

17.12.2021

Тема. Конспект як різновид стислого переказу висловлювань, що сприймаються на слух

Опрацюйте матеріал статті wym-1639579156757

Законспектуйте статтю "З історії іменотворення" (стор.182-183).

16.12.2021

Тема. Види тропів

Перегляньте відеоурок wym-1639489385469

Виконайте тренувальні тести wym-1639489567402.

14.12.2021

Тема. Багатозначні й однозначні слова. Пряме й переносне значення

Перегляньте відеоурок wym-1639160446900
Виконайте тести wym-1639160505670.

13.12.2021

Тема. Тематичні виписки як засіб запам'ятовування прочитаного і почутого

Опрацюйте теоретичний матеріал wym-1639157778931
Завдання.
Підберіть тематичні виписки до майбутніх творів чи дискусій.
"Пісня — душа народу".
"Книги — морська глибина".
"Мова роду і народу".
"Професію обирають чи пропонують".
"Вузи чекають нас".
"Цілющі властивості лікарських трав".

10.12.2021

Тема. Слово як основна одиниця мови. Слово і поняття. Системні відношення в лексиці української мови. Семасіологія як учення про значення слів і виразів

Опрацювати основні поняття уроку wym-1638977042386
Виконайте тести wym-1638977366592
Зробити скріншот відповідей, переслати на Месенджер або вайбер (0970145858).

09.12.2021

Тема. Тренувальні вправи

Виконайте тренувальні тести wym-1638976154935
Виконайте завдання wym-1638976340559
Зробити скріншот відповідей, переслати на Месенджер або вайбер (0970145858).
Кiлькiсть переглядiв: 245

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930