Посилання на новий сайт wym-1651496352373
Електронне повідомлення має таку структуру: заголовок, тіло листа й підпис.
Заголовок електронного листа — сильна позиція, що формує реакцію адресата на отримане повідомлення. У заголовку міститься така інформація: унікальний ідентифікаційний номер повідомлення; адреса відправника повідомлення; адреса(и) одержувача(ів) повідомлення (аналог «кому»); тема повідомлення; час і дата його надсилання. Заголовок повинен містити стислий і чіткий опис суті питання та/або звернення до незнайомої людини. Недостатня інформативність заголовка може стати причиною комунікативної невдачі всього листа — адресат швидше за все знищить таке повідомлення, не читаючи.
Тіло листа містить текст самого повідомлення і є аналогом традиційного листа. Можна виділити деякі принципи складання електронного повідомлення, які будуть основою успішності електронної комунікації: ввічливість, грамотність, чіткість, стислість, небагатослів’я, координати для зворотного зв’язку. ЦІ параметри багато в чому повторюють принципи традиційного листування. Проте є й деякі особливості e-mail-спілкування. Так, прагнення до економії часу призводить до глобальної безграмотності e-mail-повідомлень. Кілька зайвих секунд перед відправленням листа врятують вас від багатьох неприємностей, адже помилки шкодять не тільки іміджу людини, але й репутації її фірми (За Л. Компанцевою).
• Складіть електронного листа своєму другові або подрузі, ураховуючи сформульовані автором рекомендації й поради.
Виконати тести https://onlinetestpad.com/ua/test/80376-testi-z-ukrainskoi-movi-dlya-10-11-klas%D1%96v
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=ij3CQJuTR-s&t=45s
Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=WLQfVU5wylo
Виконайте вправи https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3322
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=4TsPUugCZwA
Виконайте тестові завдання http://www.ridnamova.kiev.ua/html_test/5.7-test.html
Перегляньте відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=z-WsV-Qj-x8
https://www.youtube.com/watch?v=6LlX1ghWuN0
Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=4ck2D0JWM2s
Ознайомтесь із матеріалом https://www.slideshare.net/KseniaShemet/ss-30788144
Зробити конспект статті "Двомовність і культура спілкування" https://studfile.net/preview/4511081/page:6/
Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=PNDUlF88xDQ
Виконайте завдання https://learningapps.org/1173454
https://naurok.com.ua/test/dievidmini-diesliv-81625.html
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=rh3Llc2xS9Y
https://www.youtube.com/watch?v=vF13eRt8FKI
https://www.youtube.com/watch?v=kB5RzVCkZlI
Виконайте завдання https://learning.ua/mova/somyi-klas/vybyraiemo-diieslova-u-rechenni-vyznachaiemo-vyd-i-chas-kozhnoho
https://learning.ua/mova/somyi-klas/vyznachaiemo-osobu-chyslo-vyd-chas-diiesliv
https://learning.ua/mova/somyi-klas/vyznachaiemo-chas-diiesliv
Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=DovwtRffOM0
Виконайте контрольну роботу https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-imennik-prikmetnik-chislivnik-zaymennik-82684.html
Перегляньте відео про Архипа Куїнджі https://www.youtube.com/watch?v=__YhpkVYSkI
Напишіть відгук про картину "Місячна ніч на Дніпрі"
Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=sdAePXjBib0
Виконайте тест http://www.ridnamova.kiev.ua/html_test/5.5-test.html
Опрацювати матеріал https://subject.com.ua/ukrmova/full/78.html
Виконати завдання, записати в зошит http://andrjanik.blogspot.com/p/1_69.html
Переглянути пояснення https://www.youtube.com/watch?v=LWGcoQIX1OY
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Vd_la7tOfrg
Виконати завдання https://promovu.in.ua/time/
Опрацювати інформацію wym-1616230136558
Опрацювати урок wym-1616230229853
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=bsAHrpgW0jY
Виконати завдання https://learningapps.org/view6311103
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=8SZSdXl7UOI
Перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=QGQRjUp814k
Виконайте тестування
Опрацюйте матеріал wym-1615799686716
Складіть діалог:
1) ви хочете звернутися до вчителя з проханням порадити довідкову літературу, якою варто скористатися у процесі самостійної підготовки до написання творчої роботи; 2) вам треба підготувати реферат з історії, але ви не встигаєте взяти в бібліотеці необхідну літературу, та й Інтернету дома не маєте. На перерві підходите до однокласника й просите його допомогти.
Переглянути відеоурок wym-1648126537811, wym-1648126655454
Виконайте тести wym-1648126744855. wym-1648126823773
Перегляньте відео wym-1647953522243
Виконайте тести wym-1647953627025
Спишіть прислів’я, розкриваючи дужки. Доведіть можливість варіантів.
1. Аби руки (і, й) охота, буде зроблена робота. 2. Бджола мала, а (і, й) та працює. 3. (В, у)пертість (і, й) труд (в, у)се перетруть. 4. (В, у)се (в, у) роботі, як віл (у, в) ярмі. 5. (І, й) ночі не має, (у, в)се робить (і, й) робить. 6. Риба (у, в) воді, а людина (в, у) труді. 7. Хто не працює (в, у) будні, тому (і, й) вихідного нема. 8. Щастя (і, й) труд поруч живуть.
Спишіть слова, вставляючи пропущені букви. Позначте орфограми. Поясніть вибір написання.
Допом..гати, розпл..тати, відм..рати, підб..рати, вит..кати, вим.. гати, вх..пити, ск..чити, зач..пати, вим..сти, застр..лити, відб..ріть, підп..рати.
Розподіліть слова у дві колонки: 1) слова, у яких відбувається чергування голосних; 2) чергування приголосних. З однією парою складіть речення. Назвіть частини мови, якими виражені члени речення. Поставте до них запитання.
Пекти — випікати; крига — крижина; котити — катати; берег — узбережжя; нести — носити; клонити — кланятись; свекруха — свекрушин; мести — замітати; вечоріє — вечір; брести — бродити; гонити — ганяти; деру — задирати; воля — вільний; жінка — жінчин; нога — нозі; рух — у русі.
Прослухайте текст переказу wym-1647764904279. Складіть план тексту.
Напишіть переказ за планом. Виконайте творче завдання.
Відео на повторення з 6 класу wym-1647508643501
Завдання №1. Записати із іменників тільки ті, що належать до ІІІ і ІV відмін.
Скласти 3—4 речення з поданими іменниками. Два іменники розібрати як частину мови.
Зима, Петро, мати, дівча, дівчина, плем’я, полум’я, сім’я, Микола, вітер, тиша, ніч, тінь, ведмежа, яблуко, сіль, життя, мета, ягня, подорож, вогнище, сирота, радість.
Завдання №2. Поставити іменники ІІІ відміни у формі орудного відмінка однини. Пояснити правопис іменників.
Височінь, галузь, загибель, вись, мідь, міць, сіль, міль, ніч, кров, любов, матір, вість, якість, жовч.
З’ясувати лексичне значення виділених слів. Скласти з ними речення.
Опрацюйте відео і виконайте завдання wym-1647425709339
Опрацюйте теорію wym-1647425832132
Завдання №1. Розподільчий диктант. Подані іменники поставте в родовому відмінку однини і запишіть їх у дві колонки: із закінченням -а; із закінченням -у.
Гадяч, лікар, сніг, народ, тракторист, ранок, Херсон, вікно, гравій, гай, стіл, Париж, герой, сад, метр, ґрунт, вітер, Крим, пісок, кит, відмінок, ніс, героїзм, гарбуз, місце, рис, комп’ютер, Амур, січень, робітник, змагання, місце, сон, Дніпро, настрій, прізвище, жаль, горох, дощ.
Завдання №2. У поданих реченнях розкрийте дужки, поставивши слова в потрібному відмінку однини чи множини. Зверніть увагу на закінчення.
1. Сонце світило на їх з-за Росі й пронизувало зелені (верба), (кущ) високої (осока) коло самого (камінь) в (вода), високий кущ (очерет) з кудлатими китицями, що закривав їх од (млин) (І. Нечуй-Левицький). 2. Нам треба (мир), як води й (повітря), як (хліб) й (сонце),— (мир) треба нам (М. Рильський). 3. Понад ставом вітер віє, встає хмара з-за (лиман) (Т. Шевченко). 4. Йшли вони крізь грози, йшли вони без (край) од (Дніпро) і Волги, (Дон) і (Дунай) (В. Сосюра). 5. Світ який — мереживо казкове! Світ який — ні (край), ні (кінець) (В. Симоненко). 6. Люблю життя, де повно сонця й грюку, і ця любов моя на сто (століття)! (Д. Павличко). 7. Баштан у нього великий, славний — людей повно раз у раз — і (городяни) і (селяни) (Марко Вовчок).
Опрацювати відеоурок wym-1647249164308
Потренуйтеся wym-1647249463553
Пройдіть тестування wym-1647249526423.
Переглянути уроки wym-1647171396334, wym-1647171441936
Виконайте тести wym-1647171708614, запишіть відповіді в зошит. Сфотографовані відповіді надішліть мені.
Переглянути відео, опрацювати теорію, виконати тести wym-1645778534952
Переглянути відео, опрацювати теорію, виконати тести wym-1645778135601
Перегляньте відео wym-1644481060187
Виконайте тренувальний тест wym-1644480905920
Опрацюйте матеріал wym-1644392336208. Короткий конспект.
Виконайте завдання wym-1644392144838
Пояснення теми wym-1644219842092
Скласти таблицю "Морфологічні способи словотвору"
Виконайте завдання wym-1644220441486
Зробіть скріншот результату. Відправте на мій Месенджер.
Перегляньте відеоурок wym-1644063255434
Виконайте тести wym-1644063378922.
Переглянути відео wym-1643881259827.
Скласти звіт про екскурсію до музею Ю.І. Яновського.
Опрацюйте матеріал статті wym-1639579156757
Законспектуйте статтю "З історії іменотворення" (стор.182-183).
Перегляньте відеоурок wym-1639489385469
Виконайте тренувальні тести wym-1639489567402.
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |