19 квітня Навчання грамоти

Тема: Алфавіт.Опрацювання вірша Б.Заходера "Буква Я". Розігрування сценки за змістом вірша.Розумію роль звуків і букв у слові

1.Розповісти алфавіт.

2.Дати відповіді на запитання до вірша.

3.Розігрування сценки за змістом вірша.

4.Опрацювати с. 11 - 12 у зошиті з друкованою основою.

16 квітня Навчання грамоти

Тема: Алфавіт.Опрацювання вірша " Буква Я". Розрізнюю голосні і приголосні звуки

1.Розповісти напам'ть алфавіт.

2.Прочитати 5 разів другу частину вірша "Буква Я".

3. Написати у робочому зошиті окремо приголосні і голосні букви.

4. Опрацювати 9 - 10 сторінки у зошиті з друкованою основою.

14 квітня Навчання грамоти

Тема: Алфавіт. Звуки мовлення.Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати великі і малі букви українського алфавіту. Побудова і записування речень

1.Вивчити порядок розташування букв у афавіті.

2.Прочитати 5 разів алфавіт, постаратися запам'ятати.

3. Опрцювати с. 76 Букваря.

4.У робочому зошиті написати великі і малі букви алфавіту у певній послідовності.

5. Скласти і записати два речення: про маму і про школу.

13 квітня Навчання грамоти

Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання віршів " Я навчився вже читати", " Книжка". Написання буквосполучень та слів .

1.Зобрази звукові моделі слів: мавпа, школа, мир, дружба.

2. Опрацюй с. 75 Букваря, прочитай по 5 разів вірші, старайся читати вірші виразно.

3.Опрацюй с. 8 -9 у зошиті з друкованою основою.

12 квітня Навчання грамоти

Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв. Розвиток зв'язного мовлення " Вчуся знаходити схожі ознаки в різних предметах

1.Повторити вивчені букви, склади прямі і обернені.

2. Зробити звуко - буквенний анліз слів: бджола, дзига, весна, квітка, зобразити звукову модель слів.

3.Прочитати улюблену казочку.

4.Опрацювати с.6 -7 у зошиті з друкованою основою.

9 квітня Навчання грамоти

Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання тексту "Як ми виграли комп'ютер"

1.Повторення вивчених букв, складів.

2.Прочитати 3 раза текст "Як ми виграли комп'ютер".

3.Дати відповіді на питання.

4.Списати з Букваря с.72 віршик "Маю десять пальців"

7 квітня Навчання грамоти

Тема: Апостроф.Спостереження за звуками.Вимова слів з апострофом.Письмо складів та слів з апострофом

1.Повправляйтеся вимовляти склади, слова з апострофом.

2.Опрацюйте сторінку 72 у Букварі.

3.Вивчи напам'ять вірш "Маю десять пальців"

4.Пропиши в зошиті слова з апострофом.

6 квітня 2021 року

Навчання грамоти

Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв.Опацювання тексту "Дзюдо".Закріплення вмінь писати вивчені букви Списування з друкованого тексту

1.Повторити вивчені букви,склади.

2.Прочитати три рази текск "Дзюдо",дати відповіді на запитання.

3.Списати з Букваря (с.68) віршик "Джміль"

26 березня Навчання грамоти

Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи.Скоромовки.Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування з друкованого тексту с.64-65 у Букварі, с.56-57 у зошиті

1. Вибери собі скоромовку і навчися її швидко читати.

2.Прочитай три рази текст "Фінікулер у Києві"

3. Чи доводилось тобі користуватися фунікулером?

4. Розкажи про свої враження.

5. У зошиті з друкованою основою опрацюй с.56-57.

24 березня Навчання грамоти

Тема: Закріплення звукового значення букви ф,Ф.с.62-63 у Букварі.Письмо великої букви Ф, слів і речень з нею.

1 Повторити всі вивчені букви, склади.

2.Опрцювати с.62 - 63 у Букварі.

3.Дати відповіді на питання с.63.

4. Відкрити зошит на с. 55, потренуватися писати велику букву Ф, слова і речення з нею.

23 березня Навчання грамоти

Тема. Звук [ф], позначення його буквами Ф,ф "еф". Читання складів, слів (с.60-61 у букварі). Письмо малої букви ф.

1. Переглянь відеоурок мудрої тітоньки Сови про букву Ф за посиланням

https://youtu.be/YPGP_UC7pdM

2. Прочитай склади з буквою (еф) на сторінці 60.

3. Прочитай таку ж складову таблицю у жирафика в букварі на с. 60.

4. Прочитай вслух стовбчики слів зі складами з буквою ф на с. 60.

5. Прочитай речення на с. 61, поміркуй і дай відповіді на питання.

6. Почитай мамі чи татові вірш Людмили Кондрашенко "Жираф" на с. 61 у букварі. Правда ж цікава форма вірша? Тобі сподобалося?

7. Розглянь уважно, як пишеться маленька літера ф. Потренуйся її писати на окремому листку паперу.

8. Виконай писькмові завдання у зошиті з письма і розвитку мовлення №3 на с. 54.

/Files/images/75462238_2145456598888164_497672725469331456_n.jpg

22 березня. Навчання грамоти

Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання тексу "Удома краще" за Т.Волгіною.Письмо великої букви Щ.Списування з друкованого тексу

1.Повтрення вивчених букв.

2.Повторення вивчених складів.

3.Згадайте і розкажіть віршики на кожну вивчену букву (з абетки)

4.Прочитайте текст "Удома краще".Дайте відповіді на запитання.

5.Відкрийте зошит на с.51, потренуйтеся писати велику букву Щ.

https://www.facebook.com/groups/2524368777852281/permalink/2923291311293357/

6. Спишіть два речення з друкованого тексту писаними літерами.

19 березня Навчання грамоти

Тема: Закріплення знань про букву Щ, щ, її звукове значення.Письмо великої букви Щ.

1. Відкрий Буквар на с. 58.

2. Розглянь малюнок.Розкажи батькам кого ти бачиш на малюнку.

3.Прочитай два рази слова ті, що надруковані у стовпчиках.

4.Разом з мамою прочитайте оповідання В.О.Сухомлинського "Яке щастя?"

5. А яким ти уявляєш щастя? Розкажи.

6.Відкрий зошит з друкованою основою на с.51 і потренуйся писати велику букву Щ.

17 Березня Навчання грамоти

Тема: Опрацювання віршів К.Перелісна "Дощик", "Різнокольоровий дощик" за В.Полинок. Письмо малої букви щ, складів і слів з нею

1. Розчитування.

2. Читання вірша "Дощик" в повільному темпі.

3. Читання вірша "Різнокольоровий дощик" 3 рази.

4. Написання малої букви щ с.49-50 у зошиті.

16 березня навчання грамоти

Тема:Буква Щ,щ (ща), позначення нею звуків [шч]. Закріплення вмінь писати вивчені букви

1. Ознайомлення з графічною будовою букви Щ,щ с. 56

2. Читання складів, слів з буквою Щ.

3. Виразне читання віршів с. 57

4. Письмо букв під диктування.

5.Написання слів з вивченими буквами.

15 березня навчання грамоти

Тема. Закріплення вміння писати вивчені букви, будувати і записувати речення. Розвиток зв’язного мовлення “Вчуся розпізнавати ознаки весни» (с. 52-53 у друкованому зошиті з письма)

1. Розглянь фото. Яка це пора року? Чому ти так думаєш?

2. Почитай з мамою вірш на с. 52 у зошиті для письма.

3. За що люди люблять весну?

4. Виконай письмові завдання на с. 53 у друкованому зошиті.

5. На вільних рядочках запиши такий текст:

Калина

Ось і весна. Стало тепло і сонячно. Край лісу зеленіє калина.

6 січня Навчання грамоти.

Читання.

Тема: Буква ь ("знак м'якшення"). Позначення цим знаком м'якості приголосних звуків. Читання слів з ь.

1. Ознайомитися з буквою ь.
2. Придумати слова з ь.
3. Опрацювати с. 12-13 в Букварі.

Письмо.

Тема: Письмо букви ь ("знак м'якшення") окремо та в поєднанні з іншими буквами. Письмо слів з ь.

1. Ознайомитися з графічною будовою ь.
2. Написання букви ь (два рядка).
3. Написання ь в поєднанні з іншими літерами: ьо, кь, нь, сь, пь, рь.
4. Написання слів з ь : льон, окунь, осінь, олень.
5. Робота в зошиті с.8-9.

5 січня Навчання грамоти.

Читання.

Тема: Опрацювання тексту "На городі".

1. Прочитати виразно вірші на с.9.
2. Розповісти напам'ять скоромовку "Дві гави з ранку гасали по ганку, гави просили у мами сніданку".
3. Прочитати 2 рази текст "На городі" с.10 -11.
4. Дати відповіді на запитання с.11.

Письмо.

Тема: Письмо великої літери Ґ.

1. Опрацювати с. 7 в зошиті з друкованою основою.

4 січня Навчання грамоти.

Читання. Письмо.

Тема: Звук [Ґ], позначення його буквою Ґе. Виразне читання віршів.

1. Повторення вивчених букв, складів.
2. Перейдіть за посиланням https://youtu.be/gFVeDVAsLcQ
3. Навчися виразно читати вірші на с.9 Букваря.
4. Робота в зошиті з друкованою основою с.6.

30 грудня Навчання грамоти.

Читання.

Тема: Закріплення букви Г, г, її звукового значення.

1. Прочитати прямі та обернені склади з вивченими буквами.
2. Робота з букварем с. 6 - 7.
3. Прочитати п'ять разів текст "Конкурс у класі".
4. Дати відповіді на запитання с. 7.

Письмо.

Тема: Письмо великої букви Г, слів та речень з нею.

Списування з друкованого тексту.

1. Ознайомитися з графічною будовою великої літери Г.
2. Написати в повітрі велику літеру Г.
3. Скласти з паличок велику літеру Г.
4. Зліпити з пластеліну велику літеру Г.
5. Опрацювати в зошиті з друкованою основою с. 5-6.

29 грудня Навчання грамоти

Читання.

Тема:

Звук [г], позначення його буквою Г, г.

1. Ознайомитися з буквою Г, г.
2. Прочитати склади, слова з буквою г. Буквар, частина ІІ с. 4.
3. Розглянь малюнки на с. 5, прочитай слова, назви слова, які відповідають кожному малюнку.

4. Прочитай вірш Грім на с.5. Дай відповідь на запитання.

Письмо.

Тема: Письмо малої букви г.

1. Написати всі вивчені букви (маленькі та великі).
2. Ознайомитися з графічною будовою букви г (маленькою).
3. Робота в зошиті з друкованою основою с. 3 - 4.
Кiлькiсть переглядiв: 287

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930