12 квітня 2022 р.

Тема. Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задачі за планом і схемою міркувань. Знаходження значень виразу зі змінною. ( с.123-125)

1. Розкажи мамі таблиці множення на 7 та на 8 напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Склади і розв’яжи приклади 1 на с. 123 у зошиті. Повинно вийти два стовпчики. Під час розв’язування пам’ятай про порядок дій у виразах без дужок:
82 – 3 х 7 =
82 – 4 х 7 =
82 – 5 х 5 =
36 + 45 : 5 =
36 + 36 : 4 =
36 + 27 : 3 =
4. Перепиши та обчисли приклади 2 на с. 124. Порівняй ці приклади. Що дістанемо, коли дільник помножимо на частку? Як знайти невідоме ділене?
Запам’ятай! Щоб знайти невідоме ділене, потрібно дільник помножити на частку.
5. Прочитай задачу 3 на с. 124 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти?
Прочитай план розв’язування цієї задачі. Скільки буде дій?
Розв’яжи у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) 48 :  =  (еск.) – робить за 1 год художниця
2) 6 :  =  (еск.) – робить за 1 год учениця
3) =  (еск.)
Відповідь: у  разів більше.
6. Виконай завдання 4 за зразком. Встав у кожен вираз замість букви а число 3 та розв’яжи ці приклади:
Якщо а = 3, то 3 х 8 – 7 = …
Якщо а = 3, то 12 – 3 + 91 = …
Якщо а = 3, то 61 – 27 : 3 = …
Якщо а = 3, то (54 – 36) : 3 = …

11 квітня 2022 р.

Тема. Доповнення нерівностей і рівностей. Розв’язування задач. Порівняння виразів. (с. 122-123)

1. Розкажи мамі таблиці множення на 6 та на 8 напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Розглянь нерівності у завданні 1 на с. 122. Підбери у пустий квадратик будь-яке число так, щоб знак у нерівності був правильний. Запиши їх у зошит.
4. Розв’яжи письмово задачу 2 на с. 122 за схемою.
1)  –  =  (ц.)
2)  : =  (п.)
Відповідь: на  поличок.
5. Розв’яжи усно задачу 3 на с. 123.
6. Розв’яжи письмово завдання 4 на с. 123.

08 квітня 2022 р.

Тема. Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі, в яких треба використати таблицю ділення на 8. (с. 122)

1. Розкажи мамі таблицю множення на 8 напам’ять.
2. Розглянь завдання 2 на с. 122. Подумай, як склали таблицю ділення на 8 з таблиці множення числа 8. Прочитай таблицю ділення на 8 за стрілочками. Розкажи цю таблицю напам’ять.
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Розв’яжи приклади 3 та приклади 7 на с. 122 у зошиті.
5. Прочитай задачу 4 на с. 122 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи письмово у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) 40 –  =  (д.)
2)  : 8 =  (д.)
Відповідь: у  рази більше.
6. Прочитай задачу 6 на с. 122 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи письмово у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) · =  (м.)
2)  + =  (м.)
Відповідь:  мультгероїв.

07 квітня 2022 р.

Тема. Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі, в яких треба використати таблицю ділення на 8. (с. 122-123)

1. Розкажи мамі таблицю множення на 8 напам’ять.
2. Розглянь завдання 2 на с. 122. Подумай, як склали таблицю ділення на 8 з таблиці множення числа 8. Прочитай таблицю ділення на 8 за стрілочками.
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Розв’яжи приклади 3 та приклади 7 на с. 122 у зошиті.
5. Розв’яжи завдання 4 на с. 123 у зошиті. Постав правильно знаки.
6. Прочитай задачу 4 на с. 122 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи письмово у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) 40 –  =  (д.)
2)  : 8 =  (д.)
Відповідь: у  рази більше.
7. Прочитай задачу 7 на с. 123 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи цю задачу усно, користуючись схемою:
1) 50 =  (грн)
2)  : 7 =  (б.)
Відповідь:  баранців.

06 квітня 2022 р.

Тема. Складання задач за малюнком і схемою розв’язання. Складання виразів. Дії з іменованими числами. (с.120-121)

1. Розв’яжи стовпчики прикладів усно (завдання 1 на с. 120).
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Прочитай задачу 2 на с. 120 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи у зошиті задачу, користуючись схемою:
1)  · =  (к.)
2)  + =  (к.)
Відповідь:  квіток пролісок.
4. Розв’яжи в зошиті письмово приклади 4 на с. 120. Пригадай, що:
1 м = 100 см або 10 дм
1 год = 60 хв
5. Виконай у зошиті письмово завдання 5 на с. 120. Прочитай речення і склади математичні вирази. Обчисли їх.
65 + 8 · 7 =
40 : (32 – 27) =
8 · 9 – 45 : 5 =
6. Прочитай задачу 7 на с. 121 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) · = (ф.)
2) =  (ф.)
Відповідь:  фіалок.
7. Розв’яжи в зошиті письмово приклади 8 на с. 121.

05 квітня 2022 р.

Тема. Таблиця множення числа 8. Креслення відрізків. Розв’язування задач. (с.119-120)

1. Розглянь таблицю на с. 119 у завданні 1. Перші шість прикладів з таблиці множення на 8 ти вже знаєш. Залишилося запам’ятати тільки два останні. Вивчи ці приклади.
2. Розкажи мамі таблицю множення на 8 напам’ять.
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Розв’яжи приклади 3 на с. 119 та приклади 8 на с. 120 у зошиті.
5. Прочитай задачу 4 на с. 119 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) 16 +  =  (б.) – розсадили беріз
2) 16 +  =  (с.) – усього саджанців
3)  : 8 =  (с.)
Відповідь: по  саджанців у кожному ряді.
6. Прочитай задачу 7 на с. 120 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) 8 · =  (с.)
2) 96=  (с.)
Відповідь:  сосон.
7. Прочитай завдання 6 на с. 120. Накресли олівцем у зошиті три відрізки заданої довжини.

04 квітня 2022 р.

Тема. Повторення вивченого матеріалу.

1. Розкажи мамі таблиці множення на 4 та на 7 напам’ять.
2.Усний рахунок. Перейди за посиланням та пограйся із зайчиком, допоможи йому вибрати правильну пасочку https://youtu.be/OOyqhAnR9HA
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Розв’яжи письмово приклади 7 на с. 119.
5. Розв’яжи письмово задачу 7 на с. 117.
6. Розв’яжи письмово задачу 6 на с. 119.

01 квітня 2022 р.

Тема. Порівняння задач на 2 і 3 дії. Порівняння виразу на 2 дії і числа. (с. 118-119)

1. Розкажи мамі таблиці множення на 3 та на 6.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Розв’яжи письмово у зошиті задачу 1 на с. 118 за схемою:
1)  · =  (д.)
2)  =  (д.)
Відповідь:  дерев.
4. Прочитай і порівняй дві задачі з вправи 2 на с. 118. Що у них спільне, що різне? Розв’яжи ці задачі за схемами:
Задача 1
1) +  =  (д.)
2)  =  (д.)
Відповідь:  дерев.
Задача 2
1)  :  =  (д.)
2)  +  =  (д.)
3)  =  (д.)
Відповідь:  дерев.
7. Виконай письмово у зошиті вирази на порівняння у завданні 3 на с. 118. Для цього спочатку на чорновику розв’яжи приклад, потім порівняй з числом і постав правильний знак.

31 березня 2022 р.

Тема. Зв’язок між множенням і діленням. Розв’язування задач двома способами. (с.116-118)

1. Виконай вправу на усний рахунок №1 на с. 116.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Розв'яжи письмово в зошиті №2 на с. 117 за зразком. Тобто з кожного прикладу на множення склади два приклади на ділення.
3 · 7 = 21
1 : 3 = 7
21 : 7 = 3
4. Прочитай чорне правило на с. 117. Використай це правило і розв'яжи письмово в зошиті приклади № 3 на с. 117.
5. Розв'яжи письмово двома способами задачу № 4 в зошиті за схемами на с. 117.
6. Розв'яжи письмово задачу № 5 в зошиті за малюнком на с. 117.
Підказка: спочатку потрібно дізнатися, скільки важить 1 ящик огірків, а потім вже 6 ящиків.
7. Уважно прочитай та розв'яжи задачу №7 на с. 117 усно.

30 березня 2022 р.

Тема. Вправи на застосування таблиць множення і ділення з числом 7. (с.115-116)

1. Розкажи мамі таблицю множення та ділення на 7 напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Розв’яжи письмово у зошиті приклади 1 на с. 115.
4. Розв’яжи письмово в зошиті задачу 2 на с. 115 за схемою та міркуванням на с.116.
5. Розв’яжи письмово в зошиті задачу 3 на с. 116.
6. Розв’яжи письмово у зошиті приклади 4 та 8 на с. 116.

29 березня 2022 р.

Тема. Таблиця ділення на 7. Використання таблиці ділення на 7 в обчисленнях. (с.114-115)

1. Розкажи мамі таблицю множення на 7 напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Виконай у зошиті письмово завдання 2 на с. 114.
4. Досліди, як склали таблицю на ділення на 7 за схемою завдання 3. Розкажи таблицю ділення на 7.
5. Розв’яжи письмово у зошиті приклади 4 на с. 114.
6. Розв’яжи усно, використовуючи малюнок годинника задачу 5 на с. 115. Згадай, що 23 години – це 11 годин вечора, а 21 година – це 9 годин вечора.
7. Розв’яжи письмово в зошиті задачу 6 на с. 115 за схемою:
1) · =  (год)
2)  +  =  (год)
3)  :  =  (р.)
Відповідь: коала спить у  разів довше.
8. Розв’яжи письмово в зошиті завдання 8 на с. 115. Не забувай, що креслимо ми тільки олівцем.

28 березня 2022 р.

Тема. Вправи і задачі, при розв’язуванні яких використовуються таблиці множення та ділення. Порядок дій у виразах. (с. 113-114)

1. Розкажи мамі таблицю множення на 7 напам’ять.
2. Виконай вправу 1 на с. 113 усно.
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Згадай, що значить зменшити число у кілька разів? Яка це дія множення чи ділення? Розв’яжи письмово в зошиті задачу 2 на с. 113.
5. Розв’яжи усно задачу 3 на с. 113.
6. Розв’яжи письмово приклади 4 та 6 на с. 114. Пам’ятай про порядок виконання дій у виразах з дужками та без дужок.
7. Розв’яжи письмово задачу 7 на с. 114.

25 березня 2022 р.

Тема. Таблиця множення на 7.Використання таблиці множення числа 7 в обчисленнях. Знаходження значень виразів зі змінною. (с.113)

1. Вивчи таблицю множення на 7 напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Розв'яжи письмово в зошиті приклади.
7 · 7 + 25 =
7 · 4 – 14 =
7 · (15 – 6) =
6 · 7 – 30 =
(14 – 6) · 7 =
7 · 9 – 7 · 5 =
7 · 2 + 61 =
28 + 7 · 3 =
4. Виконай письмово вправу 5 на с. 113.
5. Розв’яжи письмово задачу 6 на с. 113.
6. Виконай письмово приклади 7 на с. 113.

24 березня 2022 р.

Тема. Аналіз діагностичної роботи. Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 6.

1. Виконати завдання на с. 32-33 у зошиті з друкованою основою.

23 березня 2022 р.

Тема. Діагностична робота №6

1. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, Діагностична робота №6.
2. Виконай самостійно письмово в зошиті чотири завдання:
1) Обчисли вирази
6 · 3 : 2 =
6 · 2 : 3 =
6 · (45 : 5) =
48 : 6 + 8 =
(64 – 16) : 6 =
6 · 6 – 54 : 6 =
2 · 9 : 6 =
28 + 54 : 6 =
2) Розв’яжи задачу
За тиждень у магазині продали 9 холодильників, а пральних машин – на 27 більше. У скільки разів більше продали пральних машин, ніж холодильників?
3) Обчисли вирази
2 м – 6 дм =
1 дм – 3 см =
1 м – 10 дм =
4) Побудуй
Накресли два відрізки: перший – завдовжки 12 см, а другий – у 6 разів менший.

22 березня 2022 р.

Тема. Переставний закон множення. Креслення відрізків горизонтально, вертикально, похило. (с. 111-112)

1. Розкажи мамі таблиці множення на 3 та на 6 напам’ять.
2. Переглянь відеоурок пояснення про переставний закон множення https://youtu.be/T6wUfhvs9_Q
3. Виконай вправу 1 на с. 111 усно.
4. Виконай вправи 2, 3 на с. 112 усно. Повтори ще раз правило про переставний закон множення.
5. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
6. Згадай, що значить збільшити число у кілька разів? Яка це дія множення чи ділення? Розв’яжи письмово в зошиті задачу 4 на с. 112.
7. Розглянь відрізки у вправі 5 на с. 112. Виміряй лінійкою ці відрізки та накресли олівцем такі самі у зошиті.
8. Розв’яжи письмово задачу 7 на с. 112.
9. Виконай письмово вправу 8 на с. 112.

21 березня 2022 р.

Тема. Задачі про вік. Дії з іменованими числами. (с. 111)

1. Розкажи мамі таблицю множення на 4 та на 5 напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Склади і розв’яжи письмово в зошиті приклади за схемами вправи 1 на с. 111. Їх буде 2 стовпчики по три приклади.
4. Згадай, що значить зменшити число у кілька разів? Яка це дія множення чи ділення? Розв’яжи письмово в зошиті задачу 2 на с.111 за схемою:
1)  –  =  (р.)
2)  :  =  (р.)
Відповідь: синові  років.
5. Розв’яжи усно задачу 3 на с. 111.
6. Розв’яжи письмово в зошиті приклади 4 на с. 111. Щоб розв'язати такі приклади переводь всі числа в сантиметри.
7. Розв’яжи письмово в зошиті задачу 7 на с. 111.
8. Розв’яжи письмово в зошиті приклади 8 на с. 111. Не забувай про порядок виконання дій.

18 березня 2022 р.

Тема. Кратне порівняння величин і чисел. (с. 109-111)

1. Виконай вправу 1 на с. 109 усно.
2. Переглянь відеоурок про кратне порівняння чисел за посиланням https://youtu.be/V3mhTNkNzzk
3. Прочитай чорне правило на с. 110.
4. Виконай усно завдання 3,4 на с. 110.
5. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
6. Розв’яжи письмово у зошиті задачу 5 на с. 110 за схемою:
7. Виконай письмово у зошиті приклади 7 на с. 110.
8. Розв’яжи письмово в зошиті задачу 8 на с. 110 за схемою, яка подана на с. 111

17 березня 2022 р.

Тема. Таблиця ділення на 6. Складання виразів. Розв’язування задач. Обчислення виразів з іменованими числами. (с. 108-109)

1. Розкажи мамі таблицю ділення на 6 напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Виконай письмово в зошиті завдання 1 на с. 108 за зразком:
(12+16) : 2 =
5 х (20 – 12) =
4. Розв’яжи письмово в зошиті приклади 4 на с. 109, але спочатку
пригадай, що 1м = 10 дм = 100 см
5. Візьми лінійку та виконай завдання 5 на с.109 (усно, писати не треба)
6. Розв’яжи усно задачу 2 на с. 109 .
7. Розв’яжи письмово в зошиті задачу 3 на с. 109.
8. Розв’яжи письмово в зошиті задачу 7 на с. 109
9. Розв’яжи письмово в зошиті приклади 8 на с. 109.

16 березня 2022 р.

Тема. Таблиця ділення на 6. (с. 107-108)

1. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Виконай письмово в зошиті завдання 1 на с. 107 за зразком:
5 х 8 = 40
40 : 5 = 8
40 : 8 = 5
3. Розглянь таблицю у завданні 2 на с. 108. Склади і розкажи таблицю ділення на 6.
4. Розв’яжи письмово в зошиті приклади 3 та приклади 8 на с. 108.
5. Розв’яжи усно задачу 4 на с. 108 .
6. Розв’яжи задачу 5 письмово в зошиті.
7. Розв’яжи усно задачу 7 на с. 108.

15 березня 2022 р.

Тема. Вправи і задачі, які вимагають використання таблиць множення та ділення з числами 4-6. (с.106)

1. Розкажи мамі таблицю множення на 6 напам’ять.
2. Виконай усно вправу 1 на с. 106.
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посереди нірядка число, класна робота.
4. Прочитай і розв’яжи письмово в зошиті задачу 2 на с. 106.
5. Виконай практично вправу 5 на с. 106. Використай для цього палички, олівці, або сірники.
6. Прочитай і розв’яжи письмово в зошиті задачу 6 на с. 106.
7. Виконай письмово у зошиті приклади 3 та приклади 7 на с. 106.

14 березня 2022 р.

Тема. Таблиця множення на 6. Використання таблиці для обчислення виразів і розв’язування задач. (с 105)

1. Вивчи таблицю множення на 6 напам’ять за № 1 на с. 105.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботита запиши посерединірядка число, класна робота.
3. Виконай письмово у зошиті приклади 3 та приклади 8 на с. 105.
4. Прочитай і розв’яжи усно задачу 4 на с. 105.
5. Розв’яжи задачу 5 письмово в зошиті.
6. Розв’яжи задачу 7 письмово в зошиті.
Кiлькiсть переглядiв: 152

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930