Тема. Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задачі за планом і схемою міркувань. Знаходження значень виразу зі змінною. ( с.123-125)
1. Розкажи мамі таблиці множення на 7 та на 8 напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Склади і розв’яжи приклади 1 на с. 123 у зошиті. Повинно вийти два стовпчики. Під час розв’язування пам’ятай про порядок дій у виразах без дужок:
82 – 3 х 7 =
82 – 4 х 7 =
82 – 5 х 5 =
36 + 45 : 5 =
36 + 36 : 4 =
36 + 27 : 3 =
4. Перепиши та обчисли приклади 2 на с. 124. Порівняй ці приклади. Що дістанемо, коли дільник помножимо на частку? Як знайти невідоме ділене?
Запам’ятай! Щоб знайти невідоме ділене, потрібно дільник помножити на частку.
5. Прочитай задачу 3 на с. 124 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти?
Прочитай план розв’язування цієї задачі. Скільки буде дій?
Розв’яжи у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) 48 : = (еск.) – робить за 1 год художниця
2) 6 : = (еск.) – робить за 1 год учениця
3) – = (еск.)
Відповідь: у разів більше.
6. Виконай завдання 4 за зразком. Встав у кожен вираз замість букви а число 3 та розв’яжи ці приклади:
1. Розкажи мамі таблиці множення на 6 та на 8 напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Розглянь нерівності у завданні 1 на с. 122. Підбери у пустий квадратик будь-яке число так, щоб знак у нерівності був правильний. Запиши їх у зошит.
4. Розв’яжи письмово задачу 2 на с. 122 за схемою.
1) – = (ц.)
2) : = (п.)
Відповідь: на поличок.
5. Розв’яжи усно задачу 3 на с. 123.
6. Розв’яжи письмово завдання 4 на с. 123.
08 квітня 2022 р.
Тема. Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі, в яких треба використати таблицю ділення на 8. (с. 122)
1. Розкажи мамі таблицю множення на 8 напам’ять.
2. Розглянь завдання 2 на с. 122. Подумай, як склали таблицю ділення на 8 з таблиці множення числа 8. Прочитай таблицю ділення на 8 за стрілочками. Розкажи цю таблицю напам’ять.
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Розв’яжи приклади 3 та приклади 7 на с. 122 у зошиті.
5. Прочитай задачу 4 на с. 122 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи письмово у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) 40 – = (д.)
2) : 8 = (д.)
Відповідь: у рази більше.
6. Прочитай задачу 6 на с. 122 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи письмово у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) · = (м.)
2) + = (м.)
Відповідь: мультгероїв.
07 квітня 2022 р.
Тема. Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі, в яких треба використати таблицю ділення на 8. (с. 122-123)
1. Розкажи мамі таблицю множення на 8 напам’ять.
2. Розглянь завдання 2 на с. 122. Подумай, як склали таблицю ділення на 8 з таблиці множення числа 8. Прочитай таблицю ділення на 8 за стрілочками.
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Розв’яжи приклади 3 та приклади 7 на с. 122 у зошиті.
5. Розв’яжи завдання 4 на с. 123 у зошиті. Постав правильно знаки.
6. Прочитай задачу 4 на с. 122 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи письмово у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) 40 – = (д.)
2) : 8 = (д.)
Відповідь: у рази більше.
7. Прочитай задачу 7 на с. 123 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи цю задачу усно, користуючись схемою:
1) 50 – = (грн)
2) : 7 = (б.)
Відповідь: баранців.
06 квітня 2022 р.
Тема. Складання задач за малюнком і схемою розв’язання. Складання виразів. Дії з іменованими числами. (с.120-121)
1. Розв’яжи стовпчики прикладів усно (завдання 1 на с. 120).
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Прочитай задачу 2 на с. 120 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) · = (к.)
2) + = (к.)
Відповідь: квіток пролісок.
4. Розв’яжи в зошиті письмово приклади 4 на с. 120. Пригадай, що:
1 м = 100 см або 10 дм
1 год = 60 хв
5. Виконай у зошиті письмово завдання 5 на с. 120. Прочитай речення і склади математичні вирази. Обчисли їх.
65 + 8 · 7 =
40 : (32 – 27) =
8 · 9 – 45 : 5 =
6. Прочитай задачу 7 на с. 121 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) · = (ф.)
2) – = (ф.)
Відповідь: фіалок.
7. Розв’яжи в зошиті письмово приклади 8 на с. 121.
05 квітня 2022 р.
Тема. Таблиця множення числа 8. Креслення відрізків. Розв’язування задач. (с.119-120)
1. Розглянь таблицю на с. 119 у завданні 1. Перші шість прикладів з таблиці множення на 8 ти вже знаєш. Залишилося запам’ятати тільки два останні. Вивчи ці приклади.
2. Розкажи мамі таблицю множення на 8 напам’ять.
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Розв’яжи приклади 3 на с. 119 та приклади 8 на с. 120 у зошиті.
5. Прочитай задачу 4 на с. 119 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) 16 + = (б.) – розсадили беріз
2) 16 + = (с.) – усього саджанців
3) : 8 = (с.)
Відповідь: по саджанців у кожному ряді.
6. Прочитай задачу 7 на с. 120 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) 8 · = (с.)
2) 96 – = (с.)
Відповідь: сосон.
7. Прочитай завдання 6 на с. 120. Накресли олівцем у зошиті три відрізки заданої довжини.
04 квітня 2022 р.
Тема. Повторення вивченого матеріалу.
1. Розкажи мамі таблиці множення на 4 та на 7 напам’ять.
2.Усний рахунок. Перейди за посиланням та пограйся із зайчиком, допоможи йому вибрати правильну пасочку https://youtu.be/OOyqhAnR9HA
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Розв’яжи письмово приклади 7 на с. 119.
5. Розв’яжи письмово задачу 7 на с. 117.
6. Розв’яжи письмово задачу 6 на с. 119.
01 квітня 2022 р.
Тема. Порівняння задач на 2 і 3 дії. Порівняння виразу на 2 дії і числа. (с. 118-119)
1. Розкажи мамі таблиці множення на 3 та на 6.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Розв’яжи письмово у зошиті задачу 1 на с. 118 за схемою:
1) · = (д.)
2) – = (д.)
Відповідь: дерев.
4. Прочитай і порівняй дві задачі з вправи 2 на с. 118. Що у них спільне, що різне? Розв’яжи ці задачі за схемами:
Задача 1
1) + = (д.)
2) – = (д.)
Відповідь: дерев.
Задача 2
1) : = (д.)
2) + = (д.)
3) – = (д.)
Відповідь: дерев.
7. Виконай письмово у зошиті вирази на порівняння у завданні 3 на с. 118. Для цього спочатку на чорновику розв’яжи приклад, потім порівняй з числом і постав правильний знак.
31 березня 2022 р.
Тема. Зв’язок між множенням і діленням. Розв’язування задач двома способами. (с.116-118)
1. Виконай вправу на усний рахунок №1 на с. 116.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Розв'яжи письмово в зошиті №2 на с. 117 за зразком. Тобто з кожного прикладу на множення склади два приклади на ділення.
3 · 7 = 21
1 : 3 = 7
21 : 7 = 3
4. Прочитай чорне правило на с. 117. Використай це правило і розв'яжи письмово в зошиті приклади № 3 на с. 117.
5. Розв'яжи письмово двома способами задачу № 4 в зошиті за схемами на с. 117.
6. Розв'яжи письмово задачу № 5 в зошиті за малюнком на с. 117.
Підказка: спочатку потрібно дізнатися, скільки важить 1 ящик огірків, а потім вже 6 ящиків.
7. Уважно прочитай та розв'яжи задачу №7 на с. 117 усно.
30 березня 2022 р.
Тема. Вправи на застосування таблиць множення і ділення з числом 7. (с.115-116)
1. Розкажи мамі таблицю множення та ділення на 7 напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Розв’яжи письмово у зошиті приклади 1 на с. 115.
4. Розв’яжи письмово в зошиті задачу 2 на с. 115 за схемою та міркуванням на с.116.
5. Розв’яжи письмово в зошиті задачу 3 на с. 116.
6. Розв’яжи письмово у зошиті приклади 4 та 8 на с. 116.
29 березня 2022 р.
Тема. Таблиця ділення на 7. Використання таблиці ділення на 7 в обчисленнях. (с.114-115)
1. Розкажи мамі таблицю множення на 7 напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Виконай у зошиті письмово завдання 2 на с. 114.
4. Досліди, як склали таблицю на ділення на 7 за схемою завдання 3. Розкажи таблицю ділення на 7.
5. Розв’яжи письмово у зошиті приклади 4 на с. 114.
6. Розв’яжи усно, використовуючи малюнок годинника задачу 5 на с. 115. Згадай, що 23 години – це 11 годин вечора, а 21 година – це 9 годин вечора.
7. Розв’яжи письмово в зошиті задачу 6 на с. 115 за схемою:
1) · = (год)
2) + = (год)
3) : = (р.)
Відповідь: коала спить у разів довше.
8. Розв’яжи письмово в зошиті завдання 8 на с. 115. Не забувай, що креслимо ми тільки олівцем.
28 березня 2022 р.
Тема. Вправи і задачі, при розв’язуванні яких використовуються таблиці множення та ділення. Порядок дій у виразах. (с. 113-114)
1. Розкажи мамі таблицю множення на 7 напам’ять.
2. Виконай вправу 1 на с. 113 усно.
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Згадай, що значить зменшити число у кілька разів? Яка це дія множення чи ділення? Розв’яжи письмово в зошиті задачу 2 на с. 113.
5. Розв’яжи усно задачу 3 на с. 113.
6. Розв’яжи письмово приклади 4 та 6 на с. 114. Пам’ятай про порядок виконання дій у виразах з дужками та без дужок.
7. Розв’яжи письмово задачу 7 на с. 114.
25 березня 2022 р.
Тема. Таблиця множення на 7.Використання таблиці множення числа 7 в обчисленнях. Знаходження значень виразів зі змінною. (с.113)
1. Вивчи таблицю множення на 7 напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Розв'яжи письмово в зошиті приклади.
7 · 7 + 25 =
7 · 4 – 14 =
7 · (15 – 6) =
6 · 7 – 30 =
(14 – 6) · 7 =
7 · 9 – 7 · 5 =
7 · 2 + 61 =
28 + 7 · 3 =
4. Виконай письмово вправу 5 на с. 113.
5. Розв’яжи письмово задачу 6 на с. 113.
6. Виконай письмово приклади 7 на с. 113.
24 березня 2022 р.
Тема. Аналіз діагностичної роботи. Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 6.
1. Виконати завдання на с. 32-33 у зошиті з друкованою основою.
23 березня 2022 р.
Тема. Діагностична робота №6
1. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, Діагностична робота №6.
2. Виконай самостійно письмово в зошиті чотири завдання:
1) Обчисли вирази
6 · 3 : 2 =
6 · 2 : 3 =
6 · (45 : 5) =
48 : 6 + 8 =
(64 – 16) : 6 =
6 · 6 – 54 : 6 =
2 · 9 : 6 =
28 + 54 : 6 =
2) Розв’яжи задачу
За тиждень у магазині продали 9 холодильників, а пральних машин – на 27 більше. У скільки разів більше продали пральних машин, ніж холодильників?
3) Обчисли вирази
2 м – 6 дм =
1 дм – 3 см =
1 м – 10 дм =
4) Побудуй
Накресли два відрізки: перший – завдовжки 12 см, а другий – у 6 разів менший.