27.05.2022

Тема: Читаю про дружбу і друзів. "Бігла білка" (за Л. Савчук). Прислів'я. Розрізняю слова, які відповідають на запитання хто? що?

1. Прочитай вірш "Бігла білка" 3 рази. Що подумали тварини про білочку? Чому в неї немає друзів?
2. Вивчи напам'ять прислів'я про дружбу.
3. Виконайте у зошиті завдання на стр. 31.

25.05.2022

Тема: Читаю оповідання про дітей. "Несправжня вулиця" (за О. Кротюк)(стр.98 - 99). Розрізняю слова, які відповідають на питання хто? що?

1. Прочитайте оповідання "Несправжня вулиця" за О. Кротюк 2 рази. Про кого розповідаєтся в оповіданні?
2. Чому дідусь не пізнав на малюнку своєї вулиці? Які правила поведінки на вулиці порушили діти?
3. Виконайте завдання в зошиті на стр. 30 .

24.05.2022

Тема: Читаю про родину. І. Кульська "Старший брат", О. Полянська "Старша сестричка". (стр.97) Правильно наголошую слова. Досліджую роль наголосу у словах.

1. Прочитай 3 рази вірш "Старший брат" І. Кульської. Хто йшов назустріч дітям? Хто вхопив лозину і заступився за Зіну?
2. Прочитай вірш "Старша сестричка" О. Полянської 3 рази. Про кого розповідається у вірші? Чим допоможе старша сестричка?
3. Виконай завдання в зошиті на стр. 28 - 29.

23.05.2022

Тема: Читаю про родину. Л. Вознюк "Татко і матуся". (стр.96) Вчуся правильно переносити слова з рядка в рядок.

1. Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=lS2sg3ji22s.
2. Опрацюй стр. 96 підручника.
3. Прочитай 3 рази віршик "Татко і матуся" Л. Вознюк, дай відповіді на запитання на стр. 97.
4. Виконай завдання у зошиті на стр. 26 - 27.

20.05.2022

Тема: Читаю про кольори у природі. "Розмова кольорів" (за М. Стояном). (стр.95). Правильно вимовляю слова зі звуками [дж], [дз], [дз'] і записую їх.

1. Навчіться переказувати текст "Розмова кольорів".
2. Виконайте завдання в зошиті на стр. 24 - 25.
3. У робочий зошит перепиши останній абзац з тексту "Розмова кольорів".

18.05.2022

Тема: Читаю про кольори у природі. "Розмова кольорів" (за М. Стояном). (стр.95). Розвиток зв'язного мовлення. Тема: "Вчуся бути хорошим другом".

1. Прочитай 3 рази текст "Розмова кольорів".
2. Як називали себе кольори? Чому? Скільки кольорів у веселки? Зможеш їх назвати?
3. Опрацюй в зошиті стр.22 - 23.
4. Склади 2 речення про свого друга (подругу). Використай подані слова.

17.05.2022

Тема: Читаю про кольори у природі. А.Музичук "Якого кольору промінці". Є.Гуменко "Олівці". (стр.94). Правильно пишу слова з апострофом.

1. Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=isryJuoQCAA.
2. Опрацюйте стр.94.
3. Розкажіть, що хлопчик зобразив кольоровими олівцями.
4. Виконайте завдання в зошиті на стр.20 - 21.

16.05.2022

Тема: Читаю про дні тижня. С. Жупанин "Хто молодець?". Загадка. З. Мензатюк "Сім днів". (стр.92 - 93). Правильно пишу слова з буквами я, ю, є, ї.

1. Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=LIJIDPEb3Iw.
2. Опрацюйте стр.92 - 93 та вивчіть дні тижня.
3. Прочитайте вірш "Хто молодець?" 3 рази.
4. Виконайте завдання в зошиті на стр.18 - 19.

13.05.2022

Тема: Читаю вірші про пори року. Ф. Петров "Від зими і до зими". "У якому місяці?" (за К. Перелісною) (стр.90 - 91). Правильно пишу слова йо.

1.Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=7Z6kWzwA5Y0.
2. Опрацюйте стр.90 - 91.
3. Які пори року і місяці ви знаєте?
4. Виразно прочитайте вірші на стр.91 по 3 рази. Дайте відповіді на запитання.
5. Виконайте завдання в зошиті на стр.16 - 17.

10.05.2022 - 11.05.2022

Тема: Читаю авторську казку. О.Зубер "Як заєць сон шукав". (стр.88 - 89). Правильно пишу слова з ьо.

1. Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=-arKh7U9ZSw.
2. Прочитайте казку 3 рази.
3. Про кого ця казка? Що автор розповідає про зайчика? Скільки дійових осіб у казці? Назвіть їх.
4. Перекажіть казку.
5. Виконайте завдання в зошиті на стр.14 -15.

09.05.2022

Тема: Читаю українську народну казку "Рукавичка". (стр.86 - 87). Правильно пишу слова з буквою ь (знак м'якшення) (стр.12)

1. Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=THzOFKM_34o.
2. Опрацюйте стр.86 - 87 Букваря. Скільки дійових осіб у казці? Назвіть їх.
3. Виконайте письмово завдання у зошиті на стр.12 - 13.

06.05.2022

Тема: Читаю лічилки.(стр.84 - 85). Правильно пишу слова з буквою щ. (стр.10-11).

1. Гарно навчися читати лічилки на стр.84 - 85.
2. Вивчи напам'ять будь-яку одну лічилку.
3. Які лічилки можна використати для гри в піжмурки?
4. Виконай завдання в зошиті на стр.10 - 11.

04.05.2022

Тема: Читаю лічилки.(стр.84 - 85). Правильно вимовляю слова зі звуками [г], [г'] і записую їх.

1. Уважно прочитай вірші і скажи, чому їх називають лічилками. Де ти їх можеш використати і для чого?
2. Прочитай кожну лічилку 3 рази.
3. Виконай завдання в зошиті на стр.9.
4. У робочий зошит перепиши будь - яку лічилку стр.84 або 85 Букваря.

03.05.2022

Тема: Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісня "Зайчику, зайчику...", "Два півники". Українська народна пісня "Вийди, вийди сонечко".(стр. 82 - 83) Слова ввічливості. Вчуся бути ввічливим (ввічливою).

1. Послухайте українську народну колискову на стр.82.
2. Навчися читати пісню, передаючи голосом запитання.
3. Прочитай дитячі народні пісні стр.82 - 83 по 3 рази, вивчи напам'ять пісню, яка тобі найбільше сподобалася.
4. Опрацюй стр.6 - 7 у зошиті, письмово виконай 4 завдання.

02.05.2022

Тема: Читаю і відгадую загадки. Опрацювання текстів "У лісовій школі", "Солодке слово".(стр.81) Правильно вимовляю слова зі звуками і записую їх.

1. Прочитай текст "У лісовій школі". Кого викликає учителька Сова до дошки? То чому ж не прийшов зайчик сьогодні до школи? Хто сидів за першою партою?
2. Прочитай текст "Солодке слово". Яке, на твою думку, слово вигукнув Ведмедик?
3. Виконати завдання в зошиті на стр.8.
4. У робочий зошит написати під диктовку перші 2 речення тексту "У лісовій школі".

27.04.2022 і 29.04.2022

Тема: Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера "Буква "Я"". Читаю і відгадую загадки. (стр.79-80).Розумію роль звуків і букв у слові.

1. Опрацювати стр. 79 Букваря, прочитати 2 рази.
2. Прочитати і відгадати загадки на стр.80. Поміркуй і скажи, які саме слова допомогли тобі відгадати загадку. Спробуйте скласти загадку про якусь тварину.
3. Виконай завдання в зошиті на стр.4 - 5.

26.04.2022

Тема: Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера "Буква "Я"". Абетка. Розрізнюю голосні і приголосні звуки.

1. Опрацюйте стр. 78 Букваря, прочитайте 3 рази
2. Вивчіть алфавіт напам'ять.
3. Виконати завдання в зошиті для письма і розвитку мовлення №4 на стр.1-3.

25.04.2022

Тема: Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера "Буква "Я"". Закріплення вмінь писати великі і малі букви алфавіту.

1. Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=Qvq_zFItvmQ.
2. Назви голосні звуки, потім приголосні, відкрий українську абетку в кінці Букваря і прочитай її.
3. Опрацюй стр. 76- 77 Букваря.
4. Виконай завдання в зошиті на стр.64, спиши алфавіт.
5. У робочий зошит перепиши перші 8 рядків вірша "Буква "Я"" стр.76.

22.04.2022

Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М. Хоросницької "Я навчився вже читати...", В. Зорик "Книжка".(стр.75). Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту.

1. Прочитай вірш "Я навчився вже читати..." 2 рази. Чому мама і дідусь хвалять хлопчика?
2. Прочитай вірш В. Зорик "Книжка" 2 рази. З яким проханням книжка звертається до малят?
3. У робочий зошит перепиши другий і третій стовпчики вірша М. Хоросницької "Я навчився вже читати...".

19.04.2022 - 20.04.2022

Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту "Як ми виграли комп'ютер". Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту.

1. Прочитай текст на стр.74 "Як ми виграли комп'ютер" - 3 рази.
2. Про що розповідається у тексті? Куди запросили дітей виступити? Скільки завдань запропонували учням? Хто став переможцем конкурсу? Що було головним призом?
3. Виконати завдання в зошиті на стр.63.
4. У робочий зошит перепиши перший абзац тексту на стр.74.

18.04.2022

Тема: Апостроф. Вимова слів з апострофом. Читання слів і складів з апострофом. Опрацювання тексту Д.Чередниченка "П'ятеро". Вивчення вірша напам'ять Н.Гуркіної "Маю десять пальців я". (стр.72). Письмо складів та слів з апострофом.

1. Переглянь відео: https://www.youtube.com/watch?v=CTDKGk0XuEc.
2. Прочитай 5 разів слова з апострофом на стр.72.
3. Зверни увагу на вимову слів з апострофом!
4. Прочитай, подумай про яких братів розповідається в тексті "П'ятеро"?
5. Вивчи напам'ять вірш Н. Гуркіної "Маю десять пальців я".
6. Виконай завдання в зошиті на стр.62.

15.04.2022

Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту "Дзюдо".(стр.70-71) Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту.

1. Переглянь відео: https://www.youtube.com/watch?v=CHMyZGl6uxA.
2. Прочитай два рази текст "Дзюдо".
3. Що тобі найбільше запам'яталося прочитавиши цей текст.
4. Виконай завдання в зошиті на стр.61.
5. Перепиши з Букваря стр.71 четвертий абзац, про Георгія Зантарая, у друкований зошит стр.61

13.04.2022

Тема: Закріплення звука [дж], буквосполучення дж. Опрацювання тексту "Цілющі джерела". (стр.69). Письмо буквосполучення дж, Дж, слів і речень з ними. Списування друкованого тексту.

1. Переглянь відео: https://www.youtube.com/watch?v=2Mxq5EoXLPU.
2. Прочитай текст "Цілющі джерела" 3 рази.
3. Чому ці джерела називають цілющими?
4. У робочий зошит перепиши вірш "Джміль" Н.Забіли стр.68.

12.04.2022

Тема: Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання вірша Н. Забіли "Джміль". Письмо буквосполучення дж, Дж, слів і речень з ними.

1. Потренуйся вимовляти звук [дж] злито: джа, джо, джу, джи, дже.
2. Прочитай слова в стовпчиках 5 разів. Запам'ятай: буквосполучення дж завжди позначає один звук.
3. Опрацюй вірш Н. Забіли "Джміль". Про кого розповідається у вірші? Назви слова з буквосполученням дз і дж.
4. Виконай завдання у зошиті на стр.59.

11.04.2022

Тема: Відпрацювання злитої вимови звуків [дз],[дз']. Опрацювання вірша Г. Бойка "Горобець" та оповідання Ю. Старостенка "Лісовий майстер" (стр.67). Закріплення вмінь писати вивчені букви.

1. Назви де чий дзьоб.
2. Прочитай два рази вірш Г. Бойка "Горобець". Що робив горобець?
3. Прочитай оповідання "Лісовий майстер" за Ю. Старостенком. -Який дзьоб у дятла?
- Що запитувала сойка у дятла?
- Що відповів дятел?
4. У робочий зошит перепиши вірш "Горобець" Г. Бойка.

08.04.2022

Тема: Звуки [дз],[дз'], буквосполучення дз. Відпрацювання правильної вимови звуків [дз], [дз']. Опрацювання вірша А. Зарудного "Дзвіночки"(стр.66). Письмо буквосполучення дз, слів з ним. Побудова і записування речень.

1. Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=BKBdz9cqMEE.
2. Прочитай склади та стовпчики слів на стр.66. Потренуйся вимовляти звук [дз] злито.
3. Навчись виразно читати вірш А. Зарудного "Дзвіночки".
4. Виконай завдання в зошиті на стр.58.
5. У робочий зошит перепиши перші 2 стовпчики слів зі стр.66.

05.04.2022 - 06.04.2022

Тема: Закріплення звукових значень. Словникові вправи, скоромовки . Опрацювання тексту "Фунікулер у Києві" (стр.64-65). Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту.

1. Вибери собі скоромовку і навчися швидко її читати стр.64.
2. На стр.64 дай відповіді на запитання.
3. Прочитай текст "Фунікулер у Києві" три рази.
4. Виконай завдання у зошиті на стр.56-57.
5. У робочий зошит перепиши одну скоромовку (на вибір) стр.64.

04.04.2022

Тема: Закріплення звукового значення ф, Ф. Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту "Виставка малюнків"(стр.62-63). Письмо великої букви Ф, слів і речень з нею.

1. Прочитай три рази стовпчики слів на стр.62. Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=V4dDL-cgxo8.
2. Прочитай вірш за В. Кравчуком. Як ти думаєш: що головне для гри у футбол? Що можна порадити хлопчикові Федору?
3. Опрацюй стр.63. Упізнай де чий малюнок.
4. Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=6dNwVDDejik. Виконай завдання в зошиті на стр.55.

01.04.2022

Тема: Звук [ф], позначення його буквами Ф, ф (еф). Читання складів слів. Опрацювання вірша Л.Кондрашенко "Жираф". Письмо малої букви ф, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту.

1. Ознайомся з буквою ф, на що вона схожа?
2. Переглянь відео про букву ф: https://www.youtube.com/watch?v=PwprZQOg9QQ.
3. Прочитай три рази склади та слова з буквою ф на стр.60.
4. Опрацюй стр.61, прочитай, поміркуй і дай відповіді, навчись виразно читати вірш "Жираф".
5. Подивись відео як пишеться маленька буква ф: https://www.youtube.com/watch?v=TRp6yxCc21s, виконай завдання в зошиті на стр.54.
6. У робочий зошит перепиши 2 останніх стовпчика з підручника на стр.60.

30.03.2022

Тема: Опрацювання тексту В.Сухомлинського "Яке щастя"(стр.58). Письмо великої букви Щ, написання буквосполучень, слів та речень.

1. Розглянь малюнок на стр.58. Розкажи кого ти бачиш на ньому? Чи можна назвати цих діток щасливими? Що на твою думку є щастям?
2. Прочитай слова в стовпчиках 2 рази, що є спільного в кожному стовпчику?
3. Прочитай текст В. Сухомлинського "Яке щастя" 2 рази. Що тобі хочеться зробити для щастя інших людей?
4. Переглянь відео, як пишеться велика буква Щ https://www.youtube.com/watch?v=-3tuXcY9E44.
5. Виконай завдання в зошиті на стр.51.

28.03.2022-29.03.2022

Тема: Буква Щ, щ (ща). Позначення нею звуків [шч]. Опрацювання віршів К.Перелісна "Дощик", "Різнокольоровий дощик" за В. Полинок. (стр.56-57). Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо малої букви щ, складів і слів з нею.

1. Розглянь букву щ, на що вона схожа?
2. Прочитай склади та слова з буквою щ, запам'ятай, що буква щ завжди позначає два звука ш і ч.
3. Опрацюй стр.57 (прочитай по 3 рази віршики про дощик).
4. Переглянь відео, як пишеться маленька буква щ: https://www.youtube.com/watch?v=5jClSPHTShM&t=1s
5. Виконай завдання в зошиті на стр.48-50.

25.03.2022

Тема: Розповідь про Лесю Українку. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку.

1. Прочитати текст Леся Українка стр.55.
2. Прослухай вірш Лесі Українки "Вишеньки" https://www.youtube.com/watch?v=B9JW6xzsyf0.
3. Виконай завдання в зошиті на стр.47.
4. Написати під диктовку другий абзац тексту "Леся Українка".

23.03.2022

Тема: Розповідь про Тараса Шевченка. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку.

1. Прочитати текст Тарас Григорович Шевченко (стр.55).
2. Прослухай вірш "Тече вода з-під явора" https://www.youtube.com/watch?v=TL9xZ6f8MUo.
3. Виконай завдання в зошиті на стр.46.
4. Напиши під диктовку перше речення тексту Тарас Григорович Шевченко в робочий зошит.

22.03.2022

Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів "Я - українка" (за О.Василенко), "Прапор нашої країни"(за Г.Чубач) та оповідання "Київ". Записування речень під диктовку

1.Прочитай вірш "Я - українка" два рази. Де живе дівчинка? Чим вона пишається? Якою мовою вона володіє?
2.Прочитай вірш "Прапор нашої держави" 2 рази. Який колір має прапор нашої країни? Що означає синій колір і жовтий?
3. Прочитай оповідання "Київ". Перекажи.
4. У робочий зошит напиши під диктовку перші чотири рядки вірша "Прапор нашої держави".

21.03.2022

Тема: Закріплення звукового значення букви ї. Опрацювання тексту "Українська держава" стр.52

1. Прочитай слова в стовпчиках, чітко вимовляючи кожен звук.
2. Прочитай три рази текст "Українська держава".
3. Переглянь відео, яке покаже вам красу України.
4. Виконайте завдання в зошиті на стр.45

18.03.2022

Тема:Буква Ї, ї, позначення нею звуків [йі]. Читання слів. Словникові вправи. Письмо малої букви ї, буквосполучень з нею

1. Ознайомтеся з буквою ї, подивіться відео https://www.youtube.com/watch?v=-7YVWKCMBYY
2. Опрацюйте стр. Букваря 50-51.
3. Прочитайте по 3 рази віршики, один (на свій вибір) вивчіть напам'ять.
4. Виконайте завдання в зошиті на стр.43-44.

16.03.2022

Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту "Буруля"(за В.Коваленко).Письмо великої букви Є, слів і речень з нею.

1.Навчитися виразно читати текст "Буруля", звертаючи увагу на розділові знаки (стр.49). Прочитати текст вголос три рази.
2.Дати відповідь на запитання, що під текстом.
3. Опрацювати стр.40-41 Зошита для письма і розвитку мовлення.

15.03.2022

Тема: Закріплення знань про букву є. Скоромовка. Опрацювання казки "Як білка і заєць не впізнали одне одного". Розвиток зв'язного мовлення "Вчуся розподіляти предмети на групи".

1.Опрацювати стр. Букваря 47. Вивчити напам'ять скоромовку про єнота.Прочитати по три рази стовпчики слів.
2.Прочитати казку "Як білка і заєць один одного не впізнали".Чому зайчикова шубка взимку стає білою? Що ти про це знаєш?
3. Опрацювати стр. 42 Зошита для письма. Розподілити всіх тварин на групи і записати в робочий зошит (кожну групу в окремий стовпчик).

14.03.2022

Букви Є, є. Позначення буквами є, Є звуків [йе] і м'якості попереднього приголосного та звука [е]. Опрацювання віршів. Відгадування загадок. Письмо малої букви є, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту.

1. Ознайомитися з графічною будовою букв Є, є, усвідомити , що буква є на початку слова і складу означає два звука, а в кінці один.
2. На що схожа буква є?
3. Опрацювати с.45-46 Букваря.
4. У робочому зошиті написати два рядка маленької букви є, буквосполученнь по рядку нє, ає, ює, слів по рядку синє, грає.
5. Переписати з Букваря с.45 віршик Наталі Забілої "Синє та біле".

11.02.2022

Тема: Звуки [ц] ,[ц'] ,позначення їх буквами ц,Ц (це).Опрацювання вірша "Порожній козуб"(с.33-34).Письмо малої букви ц (це). Списування друкованого тексту

1.Ознайомтеся з графічною будовою букви ц (це).с.33
2.Розгляньте малюнки. порівняйте останні звуки в цих словах.
3.Прочитайте склади та слова з буквою ц (це).
4.Опрацюйте с.34, прочитайте 3 рази вірш "Порожній козуб".Чому порожній кошик у синиць?
5.Виконайте завдання в зошиті на с.26-27.

09.02.2022

Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання тексту "Річка Черемош".Письмо великої букви Ч. Списування з друкованого тексту

1.Повторити склади з буквою ч (че).
2.Прочитати текст "Річка Черемош"( 3 рази).Розповісти що ви дізналися про річку Черемош?
3.Виконати завдання в зошиті на 25 с.
4.В робочий зошит переписати перше речення з тексту "Річка Черемош"(с.32).

08.02.2022

Тема: Закріплення звукового значення букви ч, Ч. Опрацювання тексту " Наш веселий перший клас".Закріплення знань писати вивчені букви. Письмо під диктовку

1.Повторити вивчені букви, склади.
2.Розповісти напам*ять скоромовку.
3.Опрацювати текст на с.30-31, вправлятися у виразному читанні.
4.Виконати завдання у зошиті на с.24. Під диктовку написати один стовпчик з тексту "Наш веселий перший клас".

07.02.2022

Тема: Звук ч, позначення його буквами Ч,ч (че).Читання складів, слів. Скоромовки.Письмо малої букви ч(че),складів,слів і речень з нею.

1. Ознайомитися з буквою ч,Ч (че).

2. Прочитати склади та слова з буквою ч (че) на сторінці 28.
3. Придумати декілька слів з буквою ч (че), запам*ятати як вона вимовляється.
4.Опрацювати сторінку 29 Букваря, вивчити напам*ять скоромовку
5.Виконати завдання в зошиті с.22-23.

04.02.2022

Тема:Закріплення знань про букву ш,Ш. Письмо великої букви Ш.

1.Повторити склади з буквою ш.
2.Прочитати слова в стовпчиках, звернути увагу на їх утворення (с.26) Прочитати вірш " На березі береза", звернути увагу на наголос у словах.
3. Опрацювати текст " Привіт Сашку" (прочитати 3 рази і переказати)
4.Виконати завдання в зошиті с.20 -21.

10.12.2021

Тема: Закріплення букви т,Т, її звукового значення, уміння читати вивчені букви у словах, реченнях і текстах. Слова однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням Письмо великої букви Т.

1. Повторити вивчені букви, голосні, приголосні.
2. Повторити склади.
3. Розповісти скоромовку про трьох сорок.
4.Опрацювати сторінку 88. Прочитати слова в стовпчиках, звернути увагу на їх утворення.
5.Розглянути малюнки,де зображені котики вербові і котики - домашні тварини і з’ясувати, що в них спільне.
6. За бажанням вивчити віршик напам’ять стор. 88
7. Прочитати текст на стор. 89.
8. Виконати завдання в зошиті на стор.42

13.12.2021

Тема. Звуки [д],[д'],позначення їх буквою Д (де). Робота над літературною вимовою слів з дзвінкими приголосними [д],[д'], в зіставленні з [т],[т']. Читання складів і слів з бувкою Д. Письмо малої букви д.

1.Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=K7Xi_affhEg
2. Опрацювати ст.90-91 букваря, звернути увагу на вживання слів у множині.
3. Підібрати 3 слова з літерою Д та скласти до них звуко-буквені моделі.
4. Виконати завдання в зошиті з друкованою основою на ст.43-44.

14.12.21 року

  • Тема: закріплення букви Д,д,її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах.
  • Письмо великої букви Д
  • 1. Повторити вивчені букви,склади.
  • 2. Послухати вірш на сторінці 92 Букваря, запам’ятати слова зі звуками д,д’
  • 3. Прочитати текст на сторінці 92.Дібрати до нього заголовок. Про що йдеться мова в тексті? Чи знаєте ви, яка назва річки у твоєму селі? Який заголовок можна дібрати до тексту?
  • 4. Опрацювати сторінку 93 Букваря.
  • 5.У зошиті з друкованою основою виконати завдання на сторінці 45.

15.12.2021 року

Тема

Звуки з,З’, позначення їх буквою з, Зе (зе).Відпрацювання літературної вимови слів з виучуваними звуками. Читання складів, слів і речень із буквою з, З Письмо малої букви з.

1.Виразно прочитайте текст на сторінці 93. Який заголовок до нього придумали?

2.Назви зображені предмети на сторінці 94, порівняй перші звуки в цих словах.

3.Відгадай загадку, запам’ятай слова із звуками з,з’.

4.Подумай і скажи на що схожа буква зе, і із чого ти б її виготовив?

5.Прочитай склади з буквою( зе) та( ес).

6. Повільно прочитай слова із звуками з та с, подумай, які звуки вимовляються дзвінко, а які глухо.

7.Опрацювати сторінку 95, звернути увагу на споріднені слова, слова,які вживаються в множині та слова,які вимовляються однаково, а мають різне значення.

8.У зошиті з друкованою основою виконати завдання на сторінці 45.

17.12.21

Закріплення букви з,З, їх звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах,реченнях і текстах. Письмо великої букви З
  1. 1.Повторити вивчені голосні, приголосні букви.
  2. 2.Прочитати склади та слова з буквою зе (стр.94 – 95, на поворення)
  3. 3.Послухати вірш (стр.96), Запам’ятати слова зі звуками з,з’
  4. 4.П’ять разів прочитати стовпчики слів з буквою з.
  5. 5. Скласти розповідь за початком і малюнками. Придумати імена хлопчику та дівчинці .Що робили діти? Хто побачив в лісі сніговика? Що зробив зайчик? Чи ліпив ти сніговика? Поділись своїми враженнями.
  6. 6.Опрацювати стр.97
  7. 7.У зошиті з друкованою основою виконати завдання на сторінках 48 -49.У робочий зошит записати два речення. Завітала до нас зима. Засипала міста і села.
Кiлькiсть переглядiв: 216

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930