29.12.2020 Суспільне,релігійне та культурне життя Давньої Індії.

Завдання1. https://www.youtube.com/watch?v=pB1MxlwMWKs переглянути відеоурок.

Завдання 2. Опрацювати статтю підручника.

Консультації : вайбер-067 199 32-72

30.12.2020 Формування Китайської цивілізації

Завдання 1. https://www.youtube.com/watch?v=mv04YHkBBE0 переглянути відеоурок.

16.03.2021 Імперія Александра Македонського

https://www.youtube.com/watch?v=l05ZvGMwEWc переглянути відеоурок

опрацювати пункт 37 підручника, виконати вправи з "історичної математики" на ст.172 підручника.

17.03.2021 Еллінізм

https://www.youtube.com/watch?v=K5cHlJvB8zM переглянути відеоурок

опрацювати пункт 40 підручника, вміти давати відповіді на запитання в кінці параграфа.

23.03.2021 Узагальнюючий урок з теми " Становлення Античної грецької цивілізації"

виконати завдання «Становлення Античної грецької цивілізації»

І варіант

І рівень (1 тестове завдання = 0,5 бала, 6 тестових завдань = 3 бали)

1. Як греки називали свою країну?

а) Аттикою;

б) Фессалією;

в) Елладою;

г) Лаконікою.

2. Головним містом мінойської палацової цивілізації було …

а) Афіни;

б) Мікени;

в) Троя;

г) Кносс.

3. Причиною занепаду ахейської палацової цивілізації став напад племен …

а) ахейців;

б) іонійців;

в) дорійців;

г) еолійців.

4. Назвіть ім’я автора епічних поем «Іліада» та «Одіссея»:

а) Евклід;

б) Гомер;

в) Діоген;

г) Геродот.

5. Який кочовий народ використовував у своєму мистецтві «звіриний стиль»?

а) кіммерійці;

б) скіфи;

в) сармати;

г) готи.

6. Який правитель Афін встановив тиранію?

а) Драконт;

б) Солон;

в) Пісістрат;

г) Клісфен.

ІІ рівень (1 завдання = 1 бал, 3 завдання = 3 бали)

7. Дайте визначення поняття «Акрополь».

8. Перечисліть головних давньогрецьких богів-братів, які скинули титанів.

9. Назвіть основні напрямки «Великої грецької колонізації».

ІІІ рівень (1 завдання = 1,5 бали, 2 завдання = 3 бали)

10. Установіть хронологічну послідовність зазначених подій:

а) виверження вулкану на о. Фера;

б) завоювання Криту греками-ахейцями;

в) виникнення цивілізації на о. Крит;

г) правління царя Міноса.

11. Встановіть відповідність між ім’ям давньогрецького правителя та його реформою:

а)

Драконт;

1.

запровадив остракізм;

б)

Солон;

2.

роздавав землі біднякам, з яких збирав десятину їхнього врожаю;

в)

Пісістрат;

3.

поділив жителів Афін на чотири групи за майновою ознакою;

г)

Клісфен;

4.

за його законами за більшість злочинів призначалася смертна кара.

д)

Лікург.

IV рівень (1 завдання = 3 бали)

12. Якими були причини Великої грецької колонізації? Чим займалися жителі колоній та що вони постачали до метрополій? Чи були грецькі колонії на території сучасної України?

Відповіді надсилати на вайбер 067 199 32 72

24.03.2021. Перевірка знань з теми

ІІ варіант

І рівень (1 тестове завдання = 0,5 бала, 6 тестових завдань = 3 бали)

1. За якого давньогрецького правителя були записані поеми Гомера «Іліада» та «Одіссея»?

а) Драконта;

б) Солона;

в) Пісістрата;

г) Клісфена.

2. Який державний устрій мала Спарта?

а) демократію;

б) тиранію;

в) олігархію;

г) теократію.

3. Головною причиною занепаду мінойської палацової цивілізації стало …

а) смерть царя Міноса;

б) виверження вулкану;

в) напади ахейців;

г) загибель мікенського флоту.

4. Першими обробляти залізо серед кочівників навчилися …

а) кіммерійці;

б) скіфи;

в) сармати;

г) готи.

5. Найбільше досліджував життя та побут скіфів давньогрецький історик …

а) Плутарх;

б) Ксенофонт;

в) Геродот;

г) Гомер.

6. Який кочовий народ не вдалося підкорити перській армії?

а) кіммерійців;

б) скіфів;

в) сарматів;

г) готів.

ІІ рівень (1 завдання = 1 бал, 3 завдання = 3 бали)

7. Дайте визначення поняття «Велика грецька колонізація».

8. Зробіть схему політичної структури афінського суспільства.

9. Перечисліть експорт та імпорт часів «Великої грецької колонізації».

ІІІ рівень (1 завдання = 1,5 бали, 2 завдання = 3 бали)

10. Установіть хронологічну послідовність зазначених подій:

а) становлення «Великої Скіфії»;

б) прихід у Причорноморські степи сарматів;

в) похід перського царя Дарія І;

г) підкорення кіммерійців.

11. Встановіть відповідність між ім’ям давньогрецького бога та його функціями:

а)

Діоніс;

1.

богиня полювання, покровителька тварин;

б)

Аполлон;

2.

богиня мудрості, покровителька наук;

в)

Афіна;

3.

бог виноградарства та виноробства;

г)

Гера;

4.

бог сонячного світла, покровитель мистецтв та цілительства.

д)

Артеміда.

IV рівень (1 завдання = 3 бали)

12. Які особливості побуту і виховання спартанців? Чому Лікург обмежував спартанців у власності? Якими цілями керувалися спартанські правителі?

Відповіді надсилаємо на вайбер 067 199 32 72

06.04.2021- 07.04.2021 Повсякденне життя в римських містах. Релігія та звичаї.

https://www.youtube.com/watch?v=1TElzN7jwgw переглянути відеоурок.

Опрацювати параграф 46 підручника.

вайбер 067 199 32 72

13.04.2021 Військові завоювання Риму. Пунічні війни.

https://www.youtube.com/watch?v=BB4VvilpaDw переглянути відеоурок.

консультації : вайбер 067 199 32 7

14.04.2021 Практичне заняття: історичний портрет Цезаря.

https://www.youtube.com/watch?v=hn1asiJGwaA переглянути відеоурок і виконати завдання до нього.

Консультації : вайбер 067 199 32 72

Кiлькiсть переглядiв: 276

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930