1. Опрацюйте параграф 45 з підручника.
2. Переглянь відео урок за посиланням: https://youtu.be/e5sTwhQXyX4?list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf
3. Навчіться характеризувати умови середовища та основні життєві форми рослин.
1. Пригадайте:
1) Що вивчає наука екологія?
2) Які ви знаєте фактори середовища?
3) Що таке екологічні фактори?
2. Опрацюйте параграф 45 з підручника.
3. Переглянь відео урок за посиланням: https://youtu.be/qfgGA5vzCtg?list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf
4. Запам’ятайте ключові поняття: екологічний фактор, життєва форма.
1. Пригадайте:
1) Які основні групи вищих рослин, яке їх значення у природі та в житті людини?
2. Опрацюйте параграф 43 з підручника.
3. Переглянь відео урок за посиланням: https://youtu.be/_NelEPqW4V4?list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf
4. Навчіться давати характеристику покритонасінним рослинам.
5. Запам’ятайте ключові поняття: ростові рухи, самостійні рухи
1. Пригадайте:
1) Які групи рослин ми вивчили?
2. Опрацюйте параграф 42 з підручника.
3. Переглянь відео урок за посиланням: https://youtu.be/_R54BToG6zw?list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf
3. Навчіться давати характеристику зовнішньої і внутрішньої будови голонасінних.
4. Запам’ятайте ключові поняття: голонасінні, шишка, хвоїнка.
Завдання: опрацювати параграф 32
Завдання: опрацювати параграфи 30-31
Завдання: опрацювати параграфи 29-30
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |