6. Розглянь таблицю вправи 392. Прочитай червоне правило на с. 142.
7. Спиши в зошит лічилку з вправи 395 на с. 143.
23 березня 2021 року
Тема. Урок розвитку зв’язного мовлення №13. Робота з деформованим текстом.
1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Відкрий у підручнику с. 32 та прочитай текст вправи 91.
3. Добери до цього тексту заголовок. Запиши його посередині в зошиті.
4. Виконай завдання 1 до вправи 91 письмово.
5. Склади і допиши до тексту свої три речення про Україну.
22 березня 2021 року
Тема. Мовні та немовні знаки. (впр.386-389)
1. Розглянь малюнки вправи 386 на с. 140. Де використовують такі знаки? Що вони означають?
2. Розглянь завдання до вправи 387.
3. Розглянь нотний запис у вправі 328. Що записують нотами?
4. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
5. Прочитай текст вправи 389.
6. Виконай письмово у зошиті друге завдання до вправи 389.
19 березня 2021 року
Тема. Мовні та немовні знаки. (впр.382-385)
1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Спиши з вправи 382 у зошит загадку та напиши в дужках до неї відгадку.
3. Виконай у зошиті письмово вправу 383.
4. Виконай усно вправу 384.
5. Прочитай текст вправи 385 та усно дай відповіді на питання після тексту.
17 березня 2021 року
Тема. Спорідненість мов. (впр. 380-381)
1. Виразно прочитай текст вправи 380 вслух.
2. Які мови народів світу ти знаєш? Якими мовами вмієш спілкуватися?
4. З раннього дитинства з маминих пісень, бабусиних казок ти вчиш українську мову. Чи задумувався ти, звідки прийшло в нашу мову те чи інше слово, назва того чи іншого предмета? Якби ти цим зацікавився, то знайшов би багато спільних слів у різних мовах: німецькій, італійській, румунській та інших. Найбільше спільних слів в українській, російській і білоруській мовах.
4. Розглянь таблицю на с. 139. Поспостерігай за написанням, звучанням і значенням слів у споріднених мовах.
5. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
6. Спиши з тексту вправи 380 останні три речення.
16 березня 2021 року
Тема. Мова в житті народу. (працюємо на с. 135 у читанці)
2. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Відкрий частину ІІ підручника «Українська мова та читання», знайди на с. 135 вірш Богдана Чепурко «Про мову». Прочитай його. Спиши вірш у зошит.
4. Полічи скільки цей вірш має речень.
5. Знайди і підкресли олівцем у першому стовпчику вірша п’ять слів-прикметників, які відповідають на питання яка? або яке?
15 березня 2021 року
Тема. Підсумковий урок за темою «Текст».
1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Прочитай текст «Рідна мова». Спиши текст у зошит.
Рідна мова
Юний друже! Скрізь із тобою завжди крокує рідна мова. Перших слів української мови тебе навчила мама. Перлини рідного слова щодня відкривають для тебе книги. Мова веде тебе на вершини знань. Вивчай свою рідну мову. Вона — твій найкращий і надійний друг та порадник у житті.
3. Полічи скільки цей текст має речень. Які вони?
4. Знайди і підкресли олівцем в записаному тексті шість слів-іменників, які відповідають на питання хто? або що?
05 січня 2021 року
Тема. Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідного речення. (с. 112-114)
1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Виконай вправу 309 усно. Опиши пролісок усно.
3. Виконай вправу 310 письмово в зошиті.
4. Виконай вправу 311 усно.
5. Виконай вправу 312 письмово в зошиті за зразком.
04 січня 2021 року
Тема. Урок розвитку зв’язного мовлення №9. Складання зв’язного висловлювання на задану тему
1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Прочитай початок оповідання у вправі 307 (завдання 1). Спиши початок оповідання в зошит.
3. Почитай завдання 2 до вправи 307. Склади продовження оповідання. Запиши це продовження в зошит.
4. Виконай завдання 3 до вправи 307. Запиши кінцівку тексту – пораду котові-невдасі.
5. Прочитай увесь складений текст. Чи сподобався він тобі? Чи були помилки?
30 грудня 2020 року
Тема. Види речень за метою висловлювання та інтонацією. (с. 109-110)
1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Прочитай народну пісеньку у вправі 303 на с. 109. Полічи скільки тут окремих речень. Спиши перше речення про кицю.
3. Виконай вправу 304 письмово у зошиті.
4. Розглянь таблицю у вправі 305. Які види речень ти запам'ятав?
5. Придумай усно приклади таких речень: розповідне, питальне, спонукальне. Запиши ці речення в зошит.
29 грудня 2020 року
Тема. Види речень за метою висловлювання та інтонацією.
3. Виконай вправу 298 усно. Прочитай і запам’ятай правило на с. 107.
4. Виконай вправу 300 усно.
5. Виконай вправу 301 усно.
6. Прочитай і запам’ятай правило на с. 108.
7. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота, вправа 302. Виконай письмово вправу 302.