13 квітня 2021 року

Тема. Приголосні звуки. Дзвінкі та глухі приголосні звуки.

1. Відкрий у підручнику сторінку 31. Прочитай рожеве правило внизу сторінки.
2. Прочитай слова вправи 87. Порівняй в них виділені приголосні звуки.
3. Розглянь таблиці звуків у вправу 90 на с. 32. Які приголосні звуки утворюють пари, а які ні?
4. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
5. Спиши у зошит слова вправи 88. Підкресли олівцем в цих словах букви, що позначають глухі приголосні звуки.
6. Прочитай уривок вірша з вправи 92. З цього вірша вибери і випиши в зошит 5 слів, в яких усі приголосні звуки дзвінкі.

12 квітня 2021 року

Тема. Голосні звуки. Наголошені та ненаголошені голосні звуки

1. Згадай, що таке наголос у словах? Переглянь відеопояснення: https://youtu.be/15zNEG5LqRQ
2. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Відкрий у підручнику сторінку 11.
4. Виконай письмово у зошиті вправу 22:
- запиши назви рослин, які зображені на малюнках;
- познач у цих словах олівцем наголос, як показано у зразку;
- якщо важко визначити наголошений голосний звук, погукай протяжно слово. Який звук тягнеться довше і голосніше – той і є наголошеним.
5. Виконай вправу 24 письмово в зошиті.
6. виконай вправу 25 письмово у зошиті.

09 квітня 2021 року

Тема. Алфавіт. Розташування слів за алфавітом.

1. Відкрий сторінку 6 у підручнику. Повтори алфавіт за вправою 8.
2. Розкажи напам’ять алфавіт.
3. Прочитай правило після вправи 8 на с. 6.
4. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
5. Виконай вправу 11 письмово в зошиті.

07 квітня 2021 року

Тема. Повторення вивченого. Звуки та букви. (впр.406-407)

1. Прочитай текст вправи 406 на с. 149. Подумай, про що могла б розповісти нам пшениця?
2. Прочитай вголос вірш вправи 407, вимовляючи виділені слова із більшою силою голосу.
3. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Перепиши вірш вправи 407 у зошит.
5. Знайди у вірші і підкресли два слова, що відповідають звуковим схемам, поданим у третьому завданні до цієї вправи.

06 квітня 2021 року

Тема. Урок розвитку зв’язного мовлення №14. Складання зв’язного висловлювання за ілюстрацією.

1. Розглянь малюнок. Яка це пора року?

/Files/images/c9a26a6a3f19a1352261a01dc01ddf30.jpg

2. Придумай дітям імена.
3. Склади і запиши у зошит розповідь (6 коротких речень), щоб був зачин, основна частина і кінцівка. Використай план.
Бабусині помічники
План
1) Яка пора року настала?
2) Куди поїхали діти?
3) Хто прополов квіти?
4) Хто садив розсаду капусти?
5) Хто копав грядки?
6) Як бабуся віддячила онукам?

26 березня 2021 року

Тема. Сила голосу та швидкість мовлення. Слова-звертання (впр.396-400)

1. Згадай, чи доводилося тобі когось гукати? Звертатися до когось з проханням? З якою силою голосу ти це вимовляв?
2. Переглянь відео урок про слова-звертання в реченні за посиланням: https://youtu.be/GgBM94X21QA
3. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Виконай вправу 397 письмово в зошиті (тільки завдання 3).
5. Переглянь відео казок за посиланням і поспостерігай, як казкові герої звертаються один до одного: https://youtu.be/0bHnfH3yS1M
6. Розглянь зелену таблицю після вправи 397. Прочитай червоне правило на с. 144.
7. Виконай вправу 399 на с. 145 письмово у зошиті (завдання 3).

24 березня 2021 року

Тема. Усне та писемне мовлення (впр.390-395)

1. Прочитай вірш з вправи 390. Добери до нього усно заголовок.
2. Розглянь, як потрібно поділити для переносу слова

Жи-ття, жит-тя, єди-ною

3. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Виконай вправу 391 письмово в зошиті.
5. Послухай відео пояснення про усне мовлення і писемне мовлення за посиланням https://youtu.be/k2eqije4bsY
6. Розглянь таблицю вправи 392. Прочитай червоне правило на с. 142.
7. Спиши в зошит лічилку з вправи 395 на с. 143.

23 березня 2021 року

Тема. Урок розвитку зв’язного мовлення №13. Робота з деформованим текстом.

1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Відкрий у підручнику с. 32 та прочитай текст вправи 91.
3. Добери до цього тексту заголовок. Запиши його посередині в зошиті.
4. Виконай завдання 1 до вправи 91 письмово.
5. Склади і допиши до тексту свої три речення про Україну.

22 березня 2021 року

Тема. Мовні та немовні знаки. (впр.386-389)

1. Розглянь малюнки вправи 386 на с. 140. Де використовують такі знаки? Що вони означають?
2. Розглянь завдання до вправи 387.
3. Розглянь нотний запис у вправі 328. Що записують нотами?
4. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
5. Прочитай текст вправи 389.
6. Виконай письмово у зошиті друге завдання до вправи 389.

19 березня 2021 року

Тема. Мовні та немовні знаки. (впр.382-385)

1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Спиши з вправи 382 у зошит загадку та напиши в дужках до неї відгадку.
3. Виконай у зошиті письмово вправу 383.
4. Виконай усно вправу 384.
5. Прочитай текст вправи 385 та усно дай відповіді на питання після тексту.

17 березня 2021 року

Тема. Спорідненість мов. (впр. 380-381)

1. Виразно прочитай текст вправи 380 вслух.
2. Які мови народів світу ти знаєш? Якими мовами вмієш спілкуватися?
4. З раннього дитинства з маминих пісень, бабусиних казок ти вчиш українську мову. Чи задумувався ти, звідки прийшло в нашу мову те чи інше слово, назва того чи іншого предмета? Якби ти цим зацікавився, то знайшов би багато спільних слів у різних мовах: німецькій, італійській, румунській та інших. Найбільше спільних слів в українській, російській і білоруській мовах.
4. Розглянь таблицю на с. 139. Поспостерігай за написанням, звучанням і значенням слів у споріднених мовах.
5. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
6. Спиши з тексту вправи 380 останні три речення.

16 березня 2021 року

Тема. Мова в житті народу. (працюємо на с. 135 у читанці)

1. Послухай казку про українську мову за посиланням https://youtu.be/MXTPXJfWBxA
2. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Відкрий частину ІІ підручника «Українська мова та читання», знайди на с. 135 вірш Богдана Чепурко «Про мову». Прочитай його. Спиши вірш у зошит.
4. Полічи скільки цей вірш має речень.
5. Знайди і підкресли олівцем у першому стовпчику вірша п’ять слів-прикметників, які відповідають на питання яка? або яке?

15 березня 2021 року

Тема. Підсумковий урок за темою «Текст».

1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Прочитай текст «Рідна мова». Спиши текст у зошит.
Рідна мова
Юний друже! Скрізь із тобою завжди крокує рідна мова. Перших слів української мови тебе навчила мама. Перлини рідного слова щодня відкривають для тебе книги. Мова веде тебе на вершини знань. Вивчай свою рідну мову. Вона — твій найкращий і надійний друг та порадник у житті.
3. Полічи скільки цей текст має речень. Які вони?
4. Знайди і підкресли олівцем в записаному тексті шість слів-іменників, які відповідають на питання хто? або що?

05 січня 2021 року

Тема. Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідного речення. (с. 112-114)

1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Виконай вправу 309 усно. Опиши пролісок усно.
3. Виконай вправу 310 письмово в зошиті.
4. Виконай вправу 311 усно.
5. Виконай вправу 312 письмово в зошиті за зразком.

04 січня 2021 року

Тема. Урок розвитку зв’язного мовлення №9. Складання зв’язного висловлювання на задану тему

1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Прочитай початок оповідання у вправі 307 (завдання 1). Спиши початок оповідання в зошит.
3. Почитай завдання 2 до вправи 307. Склади продовження оповідання. Запиши це продовження в зошит.
4. Виконай завдання 3 до вправи 307. Запиши кінцівку тексту – пораду котові-невдасі.
5. Прочитай увесь складений текст. Чи сподобався він тобі? Чи були помилки?

30 грудня 2020 року

Тема. Види речень за метою висловлювання та інтонацією. (с. 109-110)

1. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Прочитай народну пісеньку у вправі 303 на с. 109. Полічи скільки тут окремих речень. Спиши перше речення про кицю.
3. Виконай вправу 304 письмово у зошиті.
4. Розглянь таблицю у вправі 305. Які види речень ти запам'ятав?
5. Придумай усно приклади таких речень: розповідне, питальне, спонукальне. Запиши ці речення в зошит.

29 грудня 2020 року

Тема. Види речень за метою висловлювання та інтонацією.

1. Переглянь відеоурок за посиланням: https://youtu.be/Cz0LTr_RdyM
2. Письмових вправ немає.

28 грудня 2020 року

Тема. Поняття про речення. (с. 107-109)

1. Прочитай вірш Олександра Олеся у вправі 297 на с. 107. Полічи скільки тут окремих речень.
2. Переглянь навчальне відео про речення за посиланням https://youtu.be/D6e-8sms7p8
3. Виконай вправу 298 усно. Прочитай і запам’ятай правило на с. 107.
4. Виконай вправу 300 усно.
5. Виконай вправу 301 усно.
6. Прочитай і запам’ятай правило на с. 108.
7. Відкрий робочий зошит з української мови, відступи один пустий рядок і запиши посередині рядка число, класна робота, вправа 302. Виконай письмово вправу 302.
Кiлькiсть переглядiв: 171

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930