Тема. Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задачі за планом і схемою міркувань. Знаходження значень виразу зі змінною. ( с.123-125)
1. Розкажи мамі таблицю множення на 8 напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботита запиши посерединірядка число, класна робота.
3. Склади і розв’яжи приклади 1 на с. 123 у зошиті. Повинно вийти два стовпчики. Під час розв’язування пам’ятай про порядок дій у виразах без дужок:
82 – 3 × 7 = 36 + 45 : 5 =
82 – 4 × 7 = 36 + 36 : 4 =
82 – 5 × 5 = 36 + 27 : 3 =
4. Перепиши та обчисли приклади 2 на с. 124. Порівняй ці приклади. Що дістанемо, коли дільник помножимо на частку? Як знайти невідоме ділене?
Запам’ятай! Щоб знайти невідоме ділене,
потрібно дільник помножити на частку.
5. Прочитай задачу 3 на с. 124 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти?
Прочитай план розв’язування цієї задачі. Скільки буде дій?
Розв’яжи у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) 48 : = (еск.) – робить за 1 год художниця
2) 6 : = (еск.) – робить за 1 год учениця
3) – = (еск.)
Відповідь: у разів більше.
6. Виконай завдання 4 за зразком. Встав у кожен вираз замість букви а число 3 та розв’яжи ці приклади:
Якщо а = 3, то 3× 8 – 7 = …
Якщо а = 3, то 12 – 3 + 91 = …
Якщо а = 3, то 61 – 27 : 3 = …
Якщо а = 3, то (54 – 36) : 3 = …
09 квітня 2021 року
Тема. Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі, в яких треба використати таблицю ділення на 8. (с. 122-123)
1. Розкажи мамі таблицю множення на 8 напам’ять.
2. Розглянь завдання 2 на с. 122. Подумай, як склали таблицю ділення на 8 з таблиці множення числа 8. Прочитай таблицю ділення на 8 за стрілочками.
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Розв’яжи приклади 3 та приклади 7 на с. 122 у зошиті.
5. Розв’яжи завдання 4 на с. 123 у зошиті. Постав правильно знаки.
6. Прочитай задачу 4 на с. 122 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи письмово у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) 40 – __ = (д.)
2) __ : 8 = (д.)
Відповідь: у __ рази більше.
7. Прочитай задачу 7 на с. 123 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи цю задачу усно, користуючись схемою:
1) 50– __ = (грн)
2) __ : 7 = (б.)
Відповідь: __ баранців.
08 квітня 2021 року
Тема. Складання задач за малюнком і схемою розв’язання. Складання виразів. Дії з іменованими числами. (с.120-121)
1. Розв’яжи стовпчики прикладів усно (завдання 1 на с. 120).
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Прочитай задачу 2 на с. 120 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи у зошиті задачу.
4. Розв’яжи в зошиті письмово приклади 4 на с. 120. Пригадай, що:
1 м = 100 см або 10 дм
1 год = 60 хв
5. Виконай у зошиті письмово завдання 5 на с. 120. Прочитай речення і склади математичні вирази. Обчисли їх.
65 + 8 × 7 =
40 : (32 – 27) =
8 × 9 – 45 : 5 =
6. Прочитай задачу 7 на с. 121 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи у зошиті задачу.
7. Розв’яжи в зошиті письмово приклади 8 на с. 121.
07 квітня 2021 року
Тема. Таблиця множення числа 8. Креслення відрізків. Розв’язування задач. (с.119-120)
1. Розглянь таблицю на с. 119 у завданні 1. Перші шість прикладів з таблиці множення на 8 ти вже знаєш. Залишилося запам’ятати тільки два останні. Вивчи ці приклади.
2. Розкажи мамі таблицю множення на 8 напам’ять.
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботита запиши посередин ірядка число, класна робота.
4. Розв’яжи приклади 3 на с. 119 та приклади 8 на с. 120 у зошиті.
5. Прочитай задачу 4 на с. 119 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи у зошиті задачу.
6. Прочитай задачу 7 на с. 120 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи у зошиті задачу.
7. Прочитай завдання 6 на с. 120. Накресли олівцем у зошиті три відрізки заданої довжини.
25 березня 2021 року
Тема. Таблиця ділення на 7. Використання таблиці ділення на 7 в обчисленнях. (с.114-115)
1. Розкажи мамі таблицю множення на 7 напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Виконай у зошиті письмово завдання 2 на с. 114.
4. Досліди, як склали таблицю на ділення на 7 за схемою завдання 3. Розкажи таблицю ділення на 7.
5. Розв’яжи письмово у зошиті приклади 4 на с. 114.
6. Розв’яжи усно, використовуючи малюнок годинника задачу 5 на с. 115. Згадай, що 23 години – це 11 годин вечора, а 21 година – це 9 годин вечора.
7. Розв’яжи письмово в зошиті задачу 6 на с. 115.
8. Розв’яжи письмово в зошиті завдання 8 на с. 115. Не забувай, що креслимо ми тільки олівцем.
24 березня 2021 року
Тема. Вправи і задачі, при розв’язуванні яких використовуються таблиці множення та ділення. Порядок дій у виразах. (с. 113-114)
1. Розкажи мамі таблицю множення на 7 напам’ять.
2. Виконай вправу 1 на с. 113 усно.
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботита запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Згадай, що значить зменшити число у кілька разів? Яка це дія множення чи ділення? Розв’яжи письмово в зошиті задачу 2 на с. 113.
5. Розв’яжи усно задачу 3 на с. 113.
6. Розв’яжи письмово приклади 4 та 6 на с. 114. Пам’ятай про порядок виконання дій у виразах з дужками та без дужок.
7. Розв’яжи письмово задачу 7 на с. 114.
22 березня 2021 року
Тема. Таблиця множення числа 7. Використання таблиці множення числа 7 в обчисленнях. Знаходження значень виразів зі змінною. (с.113)
1. Розкажи мамі таблицю множення на 6 напам’ять.
2. Згадай, як можна довести, що 7 помножити на 3 буде 21?
7+7+7= 21 або 3+3+3+3+3+3+3= 21
3. Склади за схемою вправи 2 на с. 113 таблицю множення на 7. Прочитай таблицю вслух 2 рази.
4. Ти помітив, що перші п'ять прикладів ти вже знаєш. Залишилося вивчити ще останні 3 приклади. Спробуй розказати мамі таблицю множення на 7 напам'ять.
5. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботита запиши посередині рядка число, класна робота.
6. Виконай письмово у зошиті приклади 3 та приклади 7 на с. 113.
7. Розв’яжи письмово в зошиті задачу 4 на с. 113 за схемою:
1) ___ : ___ = ___
2) ___ : ___ = ___
3) ___ – ___ = ___
8. Прочитай задачу 6 на с. 113. Про що йде мова в задачі? Розв’яжи цю задачу усно.
9. Виконай письмово в зошиті завдання 5 на с. 113. Знайди значення виразів з буквами за зразком: