12 квітня 2021 року

Тема. Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задачі за планом і схемою міркувань. Знаходження значень виразу зі змінною. ( с.123-125)

1. Розкажи мамі таблицю множення на 8 напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посерединірядка число, класна робота.
3. Склади і розв’яжи приклади 1 на с. 123 у зошиті. Повинно вийти два стовпчики. Під час розв’язування пам’ятай про порядок дій у виразах без дужок:
82 – 3 × 7 = 36 + 45 : 5 =
82 – 4 × 7 = 36 + 36 : 4 =
82 – 5 × 5 = 36 + 27 : 3 =
4. Перепиши та обчисли приклади 2 на с. 124. Порівняй ці приклади. Що дістанемо, коли дільник помножимо на частку? Як знайти невідоме ділене?
Запам’ятай! Щоб знайти невідоме ділене,
потрібно дільник помножити на частку.
5. Прочитай задачу 3 на с. 124 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти?
Прочитай план розв’язування цієї задачі. Скільки буде дій?
Розв’яжи у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) 48 :  =  (еск.) – робить за 1 год художниця
2) 6 :  =  (еск.) – робить за 1 год учениця
3)  =  (еск.)
Відповідь: у  разів більше.
6. Виконай завдання 4 за зразком. Встав у кожен вираз замість букви а число 3 та розв’яжи ці приклади:
Якщо а = 3, то 3 × 8 – 7 = …
Якщо а = 3, то 12 – 3 + 91 = …
Якщо а = 3, то 61 – 27 : 3 = …
Якщо а = 3, то (54 – 36) : 3 = …

09 квітня 2021 року

Тема. Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі, в яких треба використати таблицю ділення на 8. (с. 122-123)

1. Розкажи мамі таблицю множення на 8 напам’ять.
2. Розглянь завдання 2 на с. 122. Подумай, як склали таблицю ділення на 8 з таблиці множення числа 8. Прочитай таблицю ділення на 8 за стрілочками.
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Розв’яжи приклади 3 та приклади 7 на с. 122 у зошиті.
5. Розв’яжи завдання 4 на с. 123 у зошиті. Постав правильно знаки.
6. Прочитай задачу 4 на с. 122 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи письмово у зошиті задачу, користуючись схемою:
1) 40 – __ =  (д.)
2) __ : 8 =  (д.)
Відповідь: у __ рази більше.
7. Прочитай задачу 7 на с. 123 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи цю задачу усно, користуючись схемою:
1) 50 – __ =  (грн)
2) __ : 7 =  (б.)
Відповідь: __ баранців.

08 квітня 2021 року

Тема. Складання задач за малюнком і схемою розв’язання. Складання виразів. Дії з іменованими числами. (с.120-121)

1. Розв’яжи стовпчики прикладів усно (завдання 1 на с. 120).
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Прочитай задачу 2 на с. 120 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи у зошиті задачу.
4. Розв’яжи в зошиті письмово приклади 4 на с. 120. Пригадай, що:
1 м = 100 см або 10 дм
1 год = 60 хв
5. Виконай у зошиті письмово завдання 5 на с. 120. Прочитай речення і склади математичні вирази. Обчисли їх.
65 + 8 × 7 =
40 : (32 – 27) =
8 × 9 – 45 : 5 =
6. Прочитай задачу 7 на с. 121 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи у зошиті задачу.
7. Розв’яжи в зошиті письмово приклади 8 на с. 121.

07 квітня 2021 року

Тема. Таблиця множення числа 8. Креслення відрізків. Розв’язування задач. (с.119-120)

1. Розглянь таблицю на с. 119 у завданні 1. Перші шість прикладів з таблиці множення на 8 ти вже знаєш. Залишилося запам’ятати тільки два останні. Вивчи ці приклади.
2. Розкажи мамі таблицю множення на 8 напам’ять.
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередин ірядка число, класна робота.
4. Розв’яжи приклади 3 на с. 119 та приклади 8 на с. 120 у зошиті.
5. Прочитай задачу 4 на с. 119 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи у зошиті задачу.
6. Прочитай задачу 7 на с. 120 три рази. Уяви, про що йде мова в задачі. Подумай, що означають числа, які подано в задачі. Що відомо? Що потрібно знайти? Розв’яжи у зошиті задачу.
7. Прочитай завдання 6 на с. 120. Накресли олівцем у зошиті три відрізки заданої довжини.

25 березня 2021 року

Тема. Таблиця ділення на 7. Використання таблиці ділення на 7 в обчисленнях. (с.114-115)

1. Розкажи мамі таблицю множення на 7 напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Виконай у зошиті письмово завдання 2 на с. 114.
4. Досліди, як склали таблицю на ділення на 7 за схемою завдання 3. Розкажи таблицю ділення на 7.
5. Розв’яжи письмово у зошиті приклади 4 на с. 114.
6. Розв’яжи усно, використовуючи малюнок годинника задачу 5 на с. 115. Згадай, що 23 години – це 11 годин вечора, а 21 година – це 9 годин вечора.
7. Розв’яжи письмово в зошиті задачу 6 на с. 115.
8. Розв’яжи письмово в зошиті завдання 8 на с. 115. Не забувай, що креслимо ми тільки олівцем.

24 березня 2021 року

Тема. Вправи і задачі, при розв’язуванні яких використовуються таблиці множення та ділення. Порядок дій у виразах. (с. 113-114)

1. Розкажи мамі таблицю множення на 7 напам’ять.
2. Виконай вправу 1 на с. 113 усно.
3. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
4. Згадай, що значить зменшити число у кілька разів? Яка це дія множення чи ділення? Розв’яжи письмово в зошиті задачу 2 на с. 113.
5. Розв’яжи усно задачу 3 на с. 113.
6. Розв’яжи письмово приклади 4 та 6 на с. 114. Пам’ятай про порядок виконання дій у виразах з дужками та без дужок.
7. Розв’яжи письмово задачу 7 на с. 114.

22 березня 2021 року

Тема. Таблиця множення числа 7. Використання таблиці множення числа 7 в обчисленнях. Знаходження значень виразів зі змінною. (с.113)

1. Розкажи мамі таблицю множення на 6 напам’ять.
2. Згадай, як можна довести, що 7 помножити на 3 буде 21?
7+7+7= 21 або 3+3+3+3+3+3+3= 21
3. Склади за схемою вправи 2 на с. 113 таблицю множення на 7. Прочитай таблицю вслух 2 рази.
4. Ти помітив, що перші п'ять прикладів ти вже знаєш. Залишилося вивчити ще останні 3 приклади. Спробуй розказати мамі таблицю множення на 7 напам'ять.
5. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
6. Виконай письмово у зошиті приклади 3 та приклади 7 на с. 113.
7. Розв’яжи письмово в зошиті задачу 4 на с. 113 за схемою:
1) ___ : ___ = ___
2) ___ : ___ = ___
3) ___ – ___ = ___
8. Прочитай задачу 6 на с. 113. Про що йде мова в задачі? Розв’яжи цю задачу усно.
9. Виконай письмово в зошиті завдання 5 на с. 113. Знайди значення виразів з буквами за зразком:
k : 4, якщо k = 8, 12, 24.
Якщо k = 8, то 8 : 4 = 2
Якщо k = 12, то _______
Якщо k = 24, то _______

19 березня 2021 року

Тема. Переставний закон множення. Креслення відрізків горизонтально, вертикально, похило. (с. 111-112)

1. Розкажи мамі таблицю множення на 3 напам’ять.
2. Переглянь відеоурок пояснення про переставний закон множення: https://youtu.be/T6wUfhvs9_Q
3. Виконай вправу 1 на с. 111 усно.
4. Виконай вправи 2, 3 на с. 112 усно. Повтори ще раз правило про переставний закон множення.
5. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
6. Згадай, що значить збільшити число у кілька разів? Яка це дія множення чи ділення? Розв’яжи письмово в зошиті задачу 4 на с. 112.
7. Розглянь відрізки у вправі 5 на с. 112. Виміряй лінійкою ці відрізки та накресли олівцем такі самі у зошиті.
8. Розв’яжи письмово задачу 7 на с. 112.
9. Виконай письмово вправу 8 на с. 112.

18 березня 2021 року

Тема: Задачі про вік. Дії з іменованими числами (с.111)

1. Розкажи мамі таблицю множення на 4 напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
3. Склади і розв’яжи письмово в зошиті приклади за схемами вправи 1 на с. 111. Їх буде 2 стовбчики по три приклади.
4. Згадай, що значить зменшити число у кілька разів? Яка це дія множення чи ділення? Розв’яжи письмово в зошиті задачу 2 на с. 111 за схемою:
1)  =  (р.)
2)  :  =  (р.)
Відповідь: синові __років.
5. Розв’яжи усно задачу 3 на с. 111.
6. Розв’яжи письмово в зошиті приклади 4 на с. 111. Щоб розв'язати такі приклади переводь всі числа в сантиметри.
7. Розв’яжи письмово в зошиті задачу 7 на с. 111.
8. Розв’яжи письмово в зошиті приклади 8 на с. 111. Не забувай про порядок виконання дій.

17 березня 2021 року

Тема. Кратне порівняння величин і чисел. (с. 109-111)

1. Виконай вправу 1 на с. 109 усно.
2. Переглянь відеоурок про кратне порівняння чисел за посиланням https://youtu.be/V3mhTNkNzzk
3. Прочитай чорне правило на с. 110.
4. Виконай усно завдання 3,4 на с. 110.
5. Розв’яжи усно задачу 5 на с. 110.
6. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
7. Виконай письмово у зошиті приклади 7 на с. 110.
8. Розв’яжи письмово в зошиті задачу 8 на с. 110 за схемою, яка подана на с. 111

15 березня 2021 року

Тема. Таблиця ділення на 6. Використання таблиці для обчислення виразів і розв’язування задач. Творча робота над задачею. (с 107-108)

1. Розкажи мамі таблицю множення на 6 напам’ять.
2. Згадай, як з прикладу на множення скласти два приклади на ділення? Виконай на чорновику вправу 1 на с. 107.
3. Прочитай у вправі 2 на с. 108 таблицю множення на 6 та досліди, як склали таблицю ділення на 6. Розкажи за схемою таблицю ділення на 6.
4. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботита запиши посередині рядка число, класна робота.
5. Виконай письмово у зошиті приклади 3 та приклади 8 на с. 108.
6. Згадай, що значить зменшити число у кілька разів? Яка це дія множення чи ділення? Розв’яжи письмово в зошиті задачу 4 на с. 108
7. Прочитай задачу 5 на с. 108. Про що йде мова в задачі? Розв’яжи цю задачу письмово в зошиті.
8. Розв’яжи усно задачу 7 на с. 108.
9. Виконай усно вправу 6 на с. 108.

04 січня 2021 року

Тема. Таблиця ділення на 3. Вправи і задачі на використання таблиці ділення на 3. Креслення ламаної лінії. ( с.83-84)

1. Розкажи мамі таблицю множення на 3 напам’ять.
2. Розв'яжи стовбчики прикладів на с. 83 №1 усно.
3. Виконай вправу 2 на с. 84 усно.
4. Прочитай у вправі 3 на с. 84 таблицю множення на 3 та досліди, як склали таблицю ділення на 3.
5. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботита запиши посередині рядка число, класна робота.
6. Виконай письмово у зошиті приклади 4 та приклади 9 на с. 84
7. Розв’яжи письмово в зошиті задачі 5 та 10 с. 84.
8. Виконай завдання 7 на с. 84 у зошиті.

30 грудня 2020 року

Тема. Коло і круг та їх елементи. Порівняння задач на множення і додавання. Доповнення умов задач запитаннями. ( с. 81-82)

1. Розкажи мамі таблиці множення на 2 та на 3 напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Виконай письмово у зошиті математичний диктант 1 на с. 81. Це будуть такі приклади:
3 × 5 – 2 =
(20 – 8) × 8 =
(12 + 6) : 2 =
12 : 2 + 14 =
3. Прочитай №2. Це пояснення про круг і коло, центр кола, радіус кола і круга, діаметр кола і круга.
4. Виконай вправу 3 усно за малюнком.
5. Розв’яжи усно та порівняй дві задачі №4.
6. Розв’яжи письмово в зошиті задачу 7 та кругові приклади 8 на с. 82.

28 грудня 2020 року

Тема. Задачі і вирази на дії різного ступеня для засвоєння опрацьованих таблиць. ( с. 80-81)

1. Повтори таблицю множення на 3 (с. 76 у підручнику). Розкажи цю таблицю напам’ять.
2. Відкрий робочий зошит з математики, відступи чотири клітинки вниз від попередньої роботи та запиши посередині рядка число, класна робота.
2. Розв’яжи в зошиті приклади 1, 4, 9.
3. Розв’яжи в зошиті задачі 2, 7, 8.
Кiлькiсть переглядiв: 236

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930