28.05.2020. Тема: Підсумковий урок
27.05.2020. Тема: Розвʼязування задач і вправ
Спробуйте ще раз, результат перешліть
26.05.2020. Тема: Розвʼязування задач і вправ
Спробуйте ще раз, результат перешліть
25.05.2020.Тема: Розвʼязування задач і вправ
Спробуйте ще раз, результат перешліть
22.05.2020.Тема: Підсумкова контрольна робота за рік
Результат повідомити на вайбер 0980780229, або месенжер
20.05.2020. Тема: Розвʼязування текстових задач за допомогою рівнянь
19.05.2020.Тема: Розвʼязування текстових задач за допомогою рівнянь
18.05.2020.Тема:Розвʼязування задач і вправ
15.05.2020.Тема: Ділення раціональних чисел
12.05.- 13.05 2020.Тема: Повторення. Множення раціональних чисел
08.05.2020.Тема: Розвʼязування задач і вправ
06.05.2020.Тема: Додавання і віднімання раціональних чисел
05.05.2020.Тема: Розвʼязування задач і вправ
04.05.2020.Тема: Додатні і відʼємні числа.Модуль числа
29.04.2020. Тема: Коло.Круг. Діаграми
28.04.2020. Тема: Розвязування задач і вправ
27.04.2020. Тема: Відношення і пропорції.Відсоткові розрхунки
24.04.2020.Тема:Знаходження дробу від числа і числа за його дробом
22.04.2020.Тема:Розвʼязування вправ
21.04.2020.Тема:Подільність натуральних чисел
17.04.2020.Тема:Повторення ісистематизація навчального матеріалу. Подільність натуральних чисел
15.04.2020.Контрольна робота за темою "Перпендикулярні і паралельні прямі"
1. У якій координатній чверті знаходиться точка А( 1; 4):
А) у першій ; Б) у другій ; В) у третій ; Г) у четвертій
2. Яка з точок знаходиться на осі ординат: А) А( – 2; 0); Б) В( 7; – 4); В) С(0; – 6); Г) D( 4; 4)
3. АВСD – прямокутник. А( – 2; 0); В( – 2; 2); С( 2; 2). Знайти координати точки D.
А) D ( – 2; – 2) ; Б) D ( 0; 2) ; В) D ( 2; 0); Г) D( 2; – 2)
4. Побудувати на координатній площині точки за їх координатами F( – 6; – 4); S( 2; – 5); Q( 0; 3); N( – 5; 6). За одиничний відрізок взяти одну клітину.
5. Розв’язати рівняння: 3(х – 0,7) = х + 2
6. Точка А знаходиться на осі абсцис, а точка В – на осі ординат. Одна з координат точки В в 2 рази більша за одну з координат точки А. Їх різниця дорівнює 8. Знайти координати точок А і В.
14.04.2020. Тема: Узагаьнення і систематизація знань
1. У якій координатній чверті знаходиться точка А( – 3; – 7):
А) у першій Б) у другій В) у третій Г) у четвертій
2. Яка з точок знаходиться на осі ординат:
А) А( – 4; 0); Б) В( 2; – 5); В) С(0; – 7); Г) D( 3; 3)
3. АВСD – прямокутник. А( – 3; 0); В( 1; 0); С( 1; – 3). Знайти координати точки D.
А) D ( – 3; – 3) Б) D ( 0; 3) В) D ( 3; 0) Г) D( 1; 1)
4. Побудувати на координатній площині точки за їх координатами F( – 3; 2); S( 2; – 4); Q( 3; 0); N( – 1; 3). За одиничний відрізок взяти дві клітинки.
5. Розв’язати рівняння: 2(х – 0,4) =х – 5
6. Точка А знаходиться на осі абсцис, а точка В – на осі ординат. Одна з координат точки В в 3 рази менша за одну з координат точки А. Сума цих координат дорівнює 16. Знайти координати точок А і В.
13.04.2020.Тема:Розв'язування задач і вправ
Пропонуємо виконати завдання
1. У якій координатній чверті знаходиться точка А( – 1; 5):
А) у першій Б) у другій В) у третій Г) у четвертій
2. Яка з точок знаходиться на осі абсцис:
А) А( – 2; 0); Б) В( 7; – 4); В) С(0; – 6); Г) D( 4; 4)
3. Яка з точок (див. мал.) має координати (4; – 3)
А) К Б) Т В) Р Г) Е
4. АВСD – прямокутник. А( – 2; 0); В( – 2; 2); С( 2; 2). Знайти координати точки D.
А) D ( – 2; – 2) Б) D ( 0; 2) В) D ( 2; 0) Г) D ( 2; – 2)
5. Побудувати на координатній площині точки за їх координатами F( – 7; – 5); S( 3; – 6);
Q( 0; 5); N( – 2; 4). За одиничний відрізок взяти одну клітину.
6. Розв’язати рівняння: 3(х – 0,3) = х + 7
7. Обчислити:
8. Точка А знаходиться на осі абсцис, а точка В – на осі ординат. Одна з координат точки В в 2 рази більша за одну з координат точки А. Їх різниця дорівнює 4. Знайти координати точок А і В.
08.04.-10.04.2020.Тема:Приклади графіків і залежності між величинами
07.04.2020.Тема: Розвʼязування задач і вправ
06.04.2020.Тема: Розвʼязування задач і вправ
https://docs.google.com/document/d/1BZTzpZCVhbZi_JHPMK7AQBw6HoF9GSBeflWAjMHIf2Y/edit
03.04.2020.Тема:Координатна площина
Побудувати координатну площину і поставити на ній запропоновані точки. Знайти в підручнику тему.
Зробити відповідні записи в зошиті.
01.04.2020 .Перпендикулярні і паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця.Розвʼязування задач і вправ
Виконайте завдання (користуйтеся косинцем і лінійкою) перед виконанням вправ передивіться відео за 30.03.2020
Розв'язуємо вправи
Побудуйте дві паралельні прямі та знайдіть відстань між ними.
До даної прямої а побудуйте паралельну пряму bтак, щоб відстань між цими прямими дорівнювала 2 см. Скільки таких прямих можна побудувати?
Накресліть кут ВЕС, градусна міра якого 52°. Позначте всередині кута точку Dі проведіть через цю точку прямі, паралельні сторонам куга.
Накресліть трикутник і проведіть через кожну вершину пряму, паралельну протилежній стороні.
Накресліть чотирикутник, у якого:
а) дві сторони паралельні, а дві інші не паралельні;
б) протилежні сторони парами паралельні.
6. Додаткова вправа. Довжина прямокутника на 5,48 м більша за його ширину, а периметр прямокутника дорівнює 6,48 м. Знайдіть сторону прямокутника та його площу.
Знайдіть відпвіді на запитання в підручнику (усно)
Які прямі називаються паралельними?
Які відрізки називаються паралельними?
На площині проведено пряму і позначено точку, що не лежить на цій прямій. Скільки прямих, паралельних до даної, можна провести через цю точку?
Чи можуть перетинатися дві прямі, перпендикулярні до однієї і тієї самої прямої?
Домашнє завдання
У прямокутнику ABCDАВ = 3 см; ВС = 5 см. Яка відстань між прямими
АВ і CDта між прямими ВС і АD?
Накресліть чотирикутник, у якого: 1) дві сторони паралельні, а дві інші не паралельні;
2) дві сторони паралельні і одна з них перпендикулярна до третьої.
31.03.2020. Перпендикулярні і паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця.Розвʼязування задач і вправ
Виконайте завдання (користуйтеся косинцем і лінійкою) перед виконанням вправ передивіться відео за 30.03.2020
Побудуйте квадрат ABCD зі стороною 25 мм. Запишіть: а) які прямі перпендикулярні до прямої АВ; б) перпендикуляри до прямої CD та їх довжини.
Дано пряму с, яка розташована не горизонтально, і точку D. Проведіть через точку D пряму, перпендикулярну до прямої с, якщо: а) точка D лежить на прямій с; б) точка D не лежить на прямій с.
Побудуйте перпендикуляр BD, довжина якого 3,5 см.
Побудуйте різносторонній гострокутний трикутник ABC та проведіть перпендикуляри BD, AM, CK з вершин трикутника до його сторін.
Додаткове завдання: Пряма AB перпендикулярна прямій CD, перетинаються в точці О; кут BOM=30°; обчислити кут DOM; кут АОМ.
30.03 Тема: Перпендикулярні і паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця
Переглянути відео і спробувати відтворити побудову паралельних і перпендикулярних прямих
Контрольна робота№10 за темою "Вирази і рівняння"
Розвʼязання та відповіді надіслати за адресою ludmyla.gromko@gmail.com
Варіант 1
1. Коренем якого рівняння є число – 100:
А) – 0,39∙х = – 39 Б) – 0,39∙х = – 0,0039 В) – 0,39∙х = 39 Г) – 0,39∙х = 0,0039
2. Яке з рівнянь має ті ж корені, що й рівняння 11у – 6 = – 5у +10:
А) 5у – 11у = 10 + 6; Б) – 5у + 11у = 10 + 6; В) 5у + 11у = 10 + 6; Г) 5у + 11у = 10 – 6
3. Укажіть корінь рівняння 0,6х – 0,4 = – 1.
А) – 0,1 Б) – 10 В) 1 Г) – 1
4. Одне число більше другого у 3 рази, а їх сума 24. Знайти менше число.
А) 12 Б) 8 В) 6 Г) 4
5. Розв’язати рівняння: а) 5(х – 4) = х + 8;
б) 0,4(6 – 4х) =0,5(7 – 3х) – 1,9;
6. Розв’язати задачу за допомогою рівняння. Дві сторони трикутника однакові, а третя – на 15 см більша. Знайти сторони трикутника, якщо його периметр 90 см.
7. Троє робітників виготовили 350 деталей. Перший робітник виготовив 60% усіх деталей, а другий – на 10 деталей менше, ніж третій. Скільки деталей виготовив другий робітник?
18.03. Узагальнення теми" Вирази і рівняння"
Підготовка до контрольної роботи (тренувальні завдання)
https://miyklas.com.ua/p/matematika/6-klas/ratcionalni-chisla-15932/rozv-iazannia-rivnian-15958
17.03."Розвʼязування текстових задач за допомогою рівнянь"
Задача 1. У двох бідонах є 36 л молока, до того ж, у першому бідоні молока в 1,4 разу більше, ніж у другому. Скільки молока в кожному бідоні? Нехай у другому бідоні є х л молока, тоді в першому — 1,4х л. У двох бідонах разом є (х + 1,4х) л молока, що за умовою дорівнює 36 л. Маємо рівняння:
х+ 1,4х = 36.
Розв'яжемо це рівняння: 2,4х = 36; х = 36 : 2,4; х = 15.
Отже, у другому бідоні є 15 л молока, а в першому — 1,4 • 15 = 21 (л).
Перевірка. В обох бідонах молока є 15 + 21=36 (л), що відповідає умові задачі.
Відповідь. 21л, 15 л.
Задача 2. На трьох полицях стоїть 129 книжок, до того ж, на другій полиці на 15 книжок більше, ніж на першій, а на третій — на 12 книжок менше, ніж на першій. Скільки книжок стоїть на кожній полиці?
Нехай на першій полиці стоїть х книжок, тоді на другій — (х + 15) книжок, а на третій — (х - 12) книжок. На трьох полицях стоїть х +(х+ 15) + (х- 12) книжок, що за умовою дорівнює 129 книжкам. Маємо рівняння:
х + (х+15) + (х-12) = 129.
Розв'яжемо це рівняння:
Зх + 3 = 129; Зх= 129-3; Зх=126; х= 126:3; х = 42.
На першій полиці стоїть 42 книжки, на другій — 42+ 15 = 57 (книжок), на третій — 42 - 12 = ЗО (книжок).
Перевірка. На трьох полицях є 42 + 57 + 30= 129 (книжок), що відповідає умові задачі.
Відповідь. 42, 57 і 30 книжок.
Для тих, хто хоче знати більше
Задача 3. У містечку є три школи. Кількість учнів першої школи становить 30% від кількості всіх учнів містечка. У другій школі учнів у 1,5 разу більше, ніж у першій. Скільки учнів у трьох школах разом, якщо у третій школі навчається 550 учнів?
Розв'язання. Нехай у трьох школах разом навчається х учнів. Оскільки 30% = 0,3, то в першій школі навчається 0,3х учнів. У другій школі навчається 1,5-0,3х = 0,45х учнів. Тоді у трьох школах навчається (0,3х + 0,45х + 550) учнів. Маємо рівняння: 0,3х + 0,45х + 550 = х.
Розв'яжемо це рівняння:
0,75х + 550=х; 0,75х-х = -550; -0,25х = -550; х = -550:(-0,25); х = 2200. Отже, у трьох школах містечка навчається 2200 учнів.
Відповідь. 2200 учнів.
Самостіно. Сума двох чисел дорівнює 162, до того ж, перше число більше від другого на 30. Знайдіть ці числа.
Самостійно. У двох кошиках є 116 яблук, до того ж, у першому кошику на 14 яблук більше, ніж у другому. Скільки яблук у кожному кошику?
Самостійно. Промінь ділить прямий кут на два кути. Знайдіть ці кути, якщо один із них на 12° менший від іншого.
Самостійно. Фермер відвів під зернові культури на 360 га, або у 5,5 разу, більше, ніж під овочеві. Скільки землі відвів фермер під зернові культури і скільки під овочеві?
16.03 «Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь»
Задача. Бригада робітників за 2 тижні виготовила 396 деталей, причомуза другий тиждень було виготовлена у 3 рази більше деталей, ніж за перший.Скільки деталей було виготовлено за кожний тиждень?
Схема:
1. Позначити одне з невідомих (звичайно, найменше серед інших) буквою.
2. Виразити через цю букву інші невідомі величини.
3. Скласти буквений вираз за умовою задачі; скласти рівняння.
4. Розв’язати рівняння та пояснити зміст знайдених у рівнянні чисел.
Нехай за перший тиждень було зроблено х (дет.), тоді за другий тиждень –
3х (дет.), а за два тижні разом х + 3х = 4х (дет.). А за умовою задачі за два тижні
виготовлено 396 деталей. Складаємо рівняння:
4х = 396;
х = 396 : 4;
х = 99.
Отже, за перший тиждень було виготовлено 99 (дет.), а за другий
99 3 = 297 (дет.).
Домашнє завдання.
1. У двох кошиках 116 яблук, причому в першому на 14 яблук більше, ніж
у другому. Скільки яблук у кожному кошику?
2. У трьох ящиках 36 кг помідорів, причому в першому на 4 кг більше, а у
другому – удвічі більше, ніж у третьому. Скільки помідорів у кожному ящику?
Кiлькiсть переглядiв: 535