1.Опрацювати теоретичний матеріал підручника.
2.Виписати характерні ознаки реалізму як літературного напряму.
Опрацювати теоретичний матеріал про Оноре де Бальзака. Прочитати повість "Гобсек" за підручником, 1-шу частину, до запитань і завдань, ст.175-186
1. Опрацювати відомості про письменника за підручником.
2. Прочитати драму "Ляльковий дім".
3. Довести, що твір "Ляльковий дім" є соціально-психологічна драма (усно).
4. Назвати ознаки новаторства драматурга (усно).
1. Охарактеризувати образи героїв твору, підібравши цитатний матеріал (усно).
2. Визначте образи-символи твору.
3. Інтерактивний прийом "Займи позицію": чи вважаєте ви Нору жахливою матір"ю? усно.
1. Написати творчу роботу в робочі зошити.
1. Опрацювати відомості про письменника за підручником.
2. Визначити особливості світогляду письменника.
3. Повторити відомості про ознаки " нової драми" ( за конспектом у зошиті).
4. Читати твір " Пігмаліон".
1. Визначте жанр п"єси " Пігмаліон"
2. Поясніть термін " одухотворення людини ", як розкрита дана проблема у творі.
3. " Кожна з моїх п"єс - це послання до людства", - прокоментуйте даний вислів.
4. Назвіть відомих українських перекладачів творів зарубіжної літератури.
1. Прочитати відомості про письменника.
2. Прочитати твір "451 градус за Фаренгейтом".
3. Визначити основні проблеми твору.
4. Аналізувати образи головних героїв роману.
1. Визначити провідні мотиви та проблеми, підняті у творі.
2. Навчитись коментувати першу та другу частини твору.
3. Аналізувати образи літературних героїв.
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |