Опрацювати навчальний матеріал за підручником, стор.110 112. Прочитати твір "Пісня про Роланда,стор.112 132. Відповіді на запитання 1,2,3,4,5,6,7(усно)
1. Прочитати розділи твору на ст.196-214.
2. Скласти порівняльну характеристику головних героїв твору (усно).
3. Відповіді на запитання до твору: 1-5, ст.237 усно.
1. Дочитати твір, ст.214-236.
2. Визначити жанрові ознаки у творі.
3. "Подвиги" Дон Кіхота, оцінка їх оточенням і вами.
4. Проблемне усне запитання: "чи потрібні сьогодні Дон Кіхоти?"
5. Відповіді на запитання до твору, 6-10 ст.237.
1. Виразне читання сонетів, ст.238.
2. Довести, що дані твори є сонети, назвавши їх жанрові особливості(усно).
3. Скласти тези і записати їх у робочий зошит по темі " Література доби Відродження" ( за основу взяти матеріали, ст.239).
1. Опрацювати теоретичний матеріал на ст.240-245.
2. Вивчити основні ознаки літературного стилю- бароко.
3. Знати найвідоміших представників даного напряму( бароко) та їх здобутки.
1. Прочитати твір " Міщанин-шляхтич", ст.262-278.
2. Аналізувати п"єсу та давати характеристику головних героїв твору.
3. Підібрати цитатний матеріал для характеристики образів твору( пана Журдена, пані Журден, графа Доранта та інших).
1. Перелічити проблеми, підняті у творі Мольєра.
2. Сформулюйте тему та визначте провідну ідею твору.
3. Складіть твір-мініатюру " Виховний потенціал комедії Мольєра".
1. Повторити відомості з теорії літератури про гумор, іронію, сатиру, сарказм.
2. Розподіліть героїв твору на позитивних та негативних, які засоби комічного використовує автор при їх зображенні.
3. Складіть цитатні характеристики, підібравши засоби комічного.
1. Прочитати твір Мольєра "Тартюф".
2. Визначити тему та головну думку твору.
3. Охарактеризути образи героїв твору.
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |