1. Опрацювати відомості про письменника, стор.152.
2. Прочитати повість "Пурпурові вітрила".
3. Завдання 7.Філологічний майстер-клас (завдання 8 усно).
Прочитати твір "Пурпурові вітрила" повністю. Опрацювати запитання і завдання до прочитаного: 1-5 (усно).
1. Ознайомитися із біографією письменника, ст.189-190.
2. Повторити відомості з теорії літератури: сюжет, композиція твору.
3. Прочитати твір "Пістрява стрічка", ст. 191-200.
4. Охарактеризувати образи Шерлока Голмса та доктора Вотсона (підібрати цитати із твору),-усно.
5. Давати відповіді на запитання до твору, ст.200 усно.
1. Ознайомитись із життєвим і творчим шляхом О.Генрі, ст.206.
2. Записати у зошит і вивчити визначення: новела, ст.207.
3. Прочитати новелу " Дари волхвів".
4. Опрацювати запитання і завдання до прочитаного, ст.212(усно).
1. Прослухати новелу в інтернеті.
2. Звернути увагу на специфіку розкриття образів.
3. Визначити головну думку твору(усно).
4. Прочитати про новелу " Останній листок", ст.213.
5.Опрацювати запитання і завдання до твору, ст.213(усно).
1. Літературна розминка. Дати відповді на запитання, ст.220.
2. Опрацювати розділ 3 " Павутинка надії", ст.220-221.
3.Прочитати новелу " Павутинка", ст.222-223.
4. Дати відповіді на запитання, ст.224( усно).
1. Написати твір на одну із тем: "Моя улюблена новела" або "Мій улюблений детектив".
1. Прочитати матеріал " Літературний навігатор", стор.237
2. Нове знайомство-відомості про письменника та "Книжкове частування".
3. Прослухати аудіозапис повісті Азімова "Фах".
1. Переказувати на вибір окремі епізоди із твору " Фах" Айзека Азімова.
2. Висловити власне судження про розкриття майбутнього людства у творі.
3. Аналізувати образи головних героїв твору.
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |