Дистанційне навчання (30.12)
Практичне засвоєння вимовляння і письма та відмінкових форм окремих числівників (11, 14, 16, 50, 60, 70, 80, 1000)
1. Завдання 1:
Поєднайте числівники з іменниками. Запишіть утворені словосполучення.
2 (дівчина), 11 (гриб), 14 (горобець), 16 (олівець), 50 (вечір), 60 (курча), 4 (океан), 3 (морква), 600 (корова), 10 (яйце), 33 (казка), 80 (цукерка).

2. Завдання 2:
Побудуйте речення, використовуючи подані групи слів.
Діти, збиратися, вистава, починатися, о 16 годині. Змагання, брати участь, троє учнів, четвертий клас. Діти, годувати, білочка, п’ять горішків, парк. Уроки, початися, школа, восьма година, ранок. Циркова, вистава, цікава, тривала, година, дві.

3. Д\з:
Спишіть цікавинки. Числівники запишіть словами.
· Сіра мухоловка прилітає з кормом до свого гнізда 300-400 разів на день.
· Бджола за день запилює 7000 квіток.· Висота найвищої тварини на Землі — жирафи — 5 метрів 50 сантиметрів.· Полюючи за комахами, стриж за день пролітає 1000 кілометрів.

Кiлькiсть переглядiв: 116

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930