Дистанційне навчання (30.12)
Практичне засвоєння вимовляння і письма та відмінкових форм окремих числівників (11, 14, 16, 50, 60, 70, 80, 1000)
1. Завдання 1:
Поєднайте числівники з іменниками. Запишіть утворені словосполучення.
2 (дівчина), 11 (гриб), 14 (горобець), 16 (олівець), 50 (вечір), 60 (курча), 4 (океан), 3 (морква), 600 (корова), 10 (яйце), 33 (казка), 80 (цукерка).
2. Завдання 2:
Побудуйте речення, використовуючи подані групи слів.
Діти, збиратися, вистава, починатися, о 16 годині. Змагання, брати участь, троє учнів, четвертий клас. Діти, годувати, білочка, п’ять горішків, парк. Уроки, початися, школа, восьма година, ранок. Циркова, вистава, цікава, тривала, година, дві.
3. Д\з:
Спишіть цікавинки. Числівники запишіть словами.
· Сіра мухоловка прилітає з кормом до свого гнізда 300-400 разів на день.
· Бджола за день запилює 7000 квіток.· Висота найвищої тварини на Землі — жирафи — 5 метрів 50 сантиметрів.· Полюючи за комахами, стриж за день пролітає 1000 кілометрів.
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |