14.04.2021 р.

Тема. Значення для планування селекційної роботи вчення М. І. Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості.

1. Пригадайте:
1) Що таке гібридизація?
2) Що таке гомозигота?
3) Що таке гетерозигота?
4) Що таке чиста лінія?
2. Опрацюйте параграф 46 з підручника.
3. Перегляньте відеоурок за посиланням: https://youtu.be/QjJiG1b-UWo?list=PLFVSJgZgf7h-qJBQG9cs8SUSNKxKdqt0k
4. Навчіться називати сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів.

12.04.2021 р.

Тема. Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів. Явище гетерозису та його генетичні основи.

1. Пригадайте:
1) Чому досі існує потреба у виведенні нових сортів рослин і порід тварин, хоча існує велике їх різноманіття?
2) Що таке природний добір?
2. Опрацюйте параграф 45 з підручника.
3. Перегляньте відеоуроки за посиланням:
https://youtu.be/kcvLbT5ErR0?list=PLFVSJgZgf7h-qJBQG9cs8SUSNKxKdqt0k
https://youtu.be/Ahj8duuOgZA?list=PLFVSJgZgf7h-qJBQG9cs8SUSNKxKdqt0k
4. Навчіться характеризувати явище гетерозису та його генетичні основи.

07.04.2021 р.

Тема. Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів.

1. Пригадайте:
1) Які сорти яблук ви найчастіше споживаєте і чим вони різняться між собою?
2) У чому різниця між дикою грушею і культурними сортами груш?
2. Опрацюйте параграф 44 з підручника.
3. Перегляньте відеоурок за посиланням: https://youtu.be/rL7BePg5Mrw?list=PLFVSJgZgf7h-qJBQG9cs8SUSNKxKdqt0k
4. Запам’ятайте терміни (знаннєвий компонент): селекція, біотехнологія, генетично модифіковані організми, клонування, біологічна безпека.

17.03.2021 р.

Тема. Антропічний вплив на біорізноманінття. Проблеми акліматизації видів. Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери.

1. Пригадайте:
1) Які найбільші систематичні групи існують серед живих організмів?
2) Які представники ссавців живуть на території України?
2. Опрацюйте параграф 40 з підручника.
3. Перегляньте відеоурок за посиланням: https://youtu.be/xtf8icy6K2U?list=PLFVSJgZgf7h-qJBQG9cs8SUSNKxKdqt0k
4. Навчіться давати характеристику акліматизації та реакліматизації видів.
4. Діяльнісний компонент: застосовувати екологічні знання в повсякденній діяльності. Виберіть один із видів організмів нашої місцевості і спрогнозуйте, якими будуть наслідки його зникнення для місцевого біоценозу.

15.03.2021 р.

Тема. Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони ґрунтів.

1. Пригадайте:
1) Які речовини поглинають із ґрунту рослини і тварини?
2) Які проблеми можуть виникнути у рослин і тварин через погіршення якості ґрунту?
3) Чи можуть автотрофні організми рости без ґрунту?
2. Опрацюйте параграф 39 з підручника.
3. Навчіться характеризувати наслідки забруднення ґрунтів, дотримуючись правил охорони навколишнього середовища.
4. Запам’ятайте терміни (знаннєвий компонент): екологічне мислення, природні ресурси
5. Складіть перелік основних джерел забруднень ґрунтів для нашої місцевості.

06.12.2021 р.

Тема. Популяції. Класифікація і структура популяцій.

Завдання: опрацювати параграф 27.

04.01.2021 р.

Тема. Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угруповання.

Завдання: опрцювати параграф 26.

30.12.2020 р.

Тема. Екологічні чинники та їхня класифікація.

Завдання: опрацювати параграф 25.

28.12.2020 р.

Тема. Зв'язки екології з іншими науками. Екологічні закони.

Завдання: опрацювати параграф 24.
Кiлькiсть переглядiв: 180

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930