Тема. Значення для планування селекційної роботи вчення М. І. Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості.
4. Навчіться давати характеристику акліматизації та реакліматизації видів.
4. Діяльнісний компонент: застосовувати екологічні знання в повсякденній діяльності. Виберіть один із видів організмів нашої місцевості і спрогнозуйте, якими будуть наслідки його зникнення для місцевого біоценозу.
15.03.2021 р.
Тема. Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони ґрунтів.
1. Пригадайте:
1) Які речовини поглинають із ґрунту рослини і тварини?
2) Які проблеми можуть виникнути у рослин і тварин через погіршення якості ґрунту?
3) Чи можуть автотрофні організми рости без ґрунту?
2. Опрацюйте параграф 39 з підручника.
3. Навчіться характеризувати наслідки забруднення ґрунтів, дотримуючись правил охорони навколишнього середовища.
4. Запам’ятайте терміни (знаннєвий компонент): екологічне мислення, природні ресурси
5. Складіть перелік основних джерел забруднень ґрунтів для нашої місцевості.
06.12.2021 р.
Тема. Популяції. Класифікація і структура популяцій.
Завдання: опрацювати параграф 27.
04.01.2021 р.
Тема. Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угруповання.
Завдання: опрцювати параграф 26.
30.12.2020 р.
Тема. Екологічні чинники та їхня класифікація.
Завдання: опрацювати параграф 25.
28.12.2020 р.
Тема. Зв'язки екології з іншими науками. Екологічні закони.