Список літератури із української літератури для читання влітку:
Виконайте тести https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-temi-ridna-ukra-na-svit-prirodi-179731.html
Установи відповідність https://learningapps.org/watch?v=pc1pt3ujt01
Знайди пару https://learningapps.org/display?v=p4qn0oeq317
Установи послідовність https://learningapps.org/display?v=pm1qbu4p317
Склади прислів*я https://learningapps.org/display?v=ppsgstsyc17
Напишіть власне закінчення твору (до 1 сторінки).
Виконайте тести https://naurok.com.ua/test/testi-za-zmistom-povisti-m-vingranovskogo-siromanec-6224.html
Написати характеристику Сашка за планом:
План.
а) ім'я героя, вік, фах;
б) портрет;
в) вчинки персонажа;
г) мова літературного героя;
ґ) моє ставлення до нього.
Користуючись матеріалом скласти характеристику вовка https://dovidka.biz.ua/siromanets-harakteristika/
Випишіть героїв твору, розподіливши на світ людей і світ природи.
Гуманність (лат. humanus — людяний) — любов, увага до людини, повага до людської особистості; добре ставлення до всього живого; людяність, людинолюбство. Система установок особистості по відношенню до людини, живих істот, обумовлена моральними нормами і цінностями, представлена у свідомості переживаннями жалю і реалізована у спілкуванні й діяльності в актах сприяння чи допомоги.
Кого в творі можна назвати гуманним?
Ознайомтеся з біографією письменника https://www.youtube.com/watch?v=YK3Mpj3BFW0
Перегляньте фільм "Сіроманець" https://www.youtube.com/watch?v=CXEnouzS1b8
Прочитайте повість "Сіроманець" із підручника.
Скласти план характеристики Олеся, використавши в ньому слова: вік, портрет, вчинки, ставлення, уява, поведінка та ін.
Виконати тести https://naurok.com.ua/test/grigir-tyutyunnik-divak-212744.html
Перегляньте відео про Гр. Тютюнника https://www.youtube.com/watch?v=iM2kY3vj5-o
Прослухайте аудіокнигу https://www.youtube.com/watch?v=uL2Wkpcgtgg
Прочитати оповідання "Дивак" з підручника.
Дібрати улюблений вірш про природу (на вибір). Навчитися виразно читати. Намалювати ілюстрацію (за бажанням).
Прослухайте запис https://www.youtube.com/watch?v=z5RGpxpfWJ8
Прочитайте уважно поезію, ознайомтеся з аналізом https://dovidka.biz.ua/osin-malyar-iz-palitroyu-pishnoyu-analiz/
Виконайте тести https://naurok.com.ua/test/m-rilskiy-osin-malyar-dosch-264340.html
Ознайомтесь із біографією М.Рильського https://www.youtube.com/watch?v=UzX08Ii3aSo
Прослухайте запис вірша "Дощ" https://www.youtube.com/watch?v=OF4iMwqJHas
Виконайте тест https://vseosvita.ua/test/maksym-rylskyi-doshch-osin-maliar-16909.html
Вивчіть напам*ять вірш М.Рильського "Дощ"
Написати твір за творами Тараса Шевченка, Павла Тичини, Євгена Гуцала (на вибір)
Складіть усний твір, користуючись питаннями:
Опрацювати матеріал http://ukrlitra.com/tvory/tvory-ukrainskoiu/629-kharakterystyka-obraziv-los-yevhen-hutsalo
Створити таблицю "Характеристика образів твору"
Брати-підберезники | Дядько Шпичак | |
Портрети | ||
Вчинки | ||
Риси характеру |
Прочитати оповідання Євгена Гуцала "Лось"
Переглянути буктрейлер до оповідання https://www.youtube.com/watch?v=CJz-jvc6shQ
Виконати завдання https://learningapps.org/display?v=p7q2muahn18
Прочитати вірші Павла Тичини "Гаї шумлять", "Блакить мою душу обвіяла"
Прослухати аудіозапис віршів: https://www.youtube.com/watch?v=6aeU_FlblcQ https://www.youtube.com/watch?v=heFoQ-FOgbo
Знайти художні засоби у віршах. Вивчити напам*ять одну поезію (на вибір)
Перегляньте презентацію https://naurok.com.ua/pavlo-tichina-korotko-pro-poeta-i-kray-de-vin-narodivsya-melodiynist-virshiv-pavla-tichini-poeziya-ne-buvav-ti-u-nashih-krayah-83732.html
Прочитати поезію "Не бував ти у наших краях!", переглянути відеоряд https://www.youtube.com/watch?v=fAEyCcCUGYU
Знайти художні засоби.
Виконати завдання після тексту
Квітень 2020 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |