Дистанційне навчання (06.05)
Оформлення вітрин як один із різновидів прикладного мистецтва. Прийоми групування різних за розміром та кольором предметів. Створення дизайну вітрини магазину.
1. Методи оформлення вітрини магазину:

• Оформлення вітрини магазину рекламними матеріалами — широкоформатний друк з підсвічуванням, аплікація кольоровими плівками на склі вітрини, тематичні світлові панелі.

• Оформлення вітрини — створення просторової товарної експозиції. Основою дизайну такої вітрини є викладка товарів з концептуальною ідеєю, можливі різні варіанти підсвічування.

• Світлове оформлення вітрини. Таке оформлення працює в випадках, коли рівень освітленості зовні значно нижчий, ніж у вітрині магазину. Це може бути яскравий і світлий магазин орендаря в більш темному торговому центрі, освітлений інтер’єр магазину, привабливий для перехожих на темній вулиці або спеціальна неонова світлодинамічна композиція (підходить для невеликих за площею вітрин.)

• Зовнішня реклама в вітринах магазину. Здавання рекламного простору в оренду прийнятне для магазинів, яким немає необхідності в саморекламі. Наприклад, для цінових магазинів, що залучають покупців зручністю розташування. Зовнішня реклама в вітринах магазинів для виробників — це можливість рекламування продукції, на яку введено обмеження, і реклама безпосередньо на місці продажу, а для магазинів — виразний фасад, непряма реклама і дохід від оренди.

2. Практична робота.

Сьогодні ви спробуєте створити вітрину свого магазину. Подумайте, які товари будуть у ній розташовані. Підберіть відповідні колірні рішення і починайте працювати.

Кiлькiсть переглядiв: 38

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Вересень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930