Дистанційне навчання (01.04)
Змінювання прикметників за числами в сполученні з іменниками. Узагальнення та систематизація знань учнів про прикметник.
1. Самостійна робота: З поданих слів вибрати лише прикметники і записати їх через кому, ставлячи питання до кожного в дужках.
Діти, веселий, бігала, чорні, ромашка, спів, співочий, ручка, молотити, зафарбоване, банка, ніжна, весна, вечоріє, темне, йод.
2. Вправа 332 (письмово). Прочитайте вірш. Вивчіть його напам’ять. Запишіть вірш під самодиктування. Підкресліть прикметники. Визначте число. Зробіть розбір виділеного слова за будовою.
3. Вправа 333 (письмово). Спишіть перший абзац, розкриваючи дужки. Позначте закінчення прикметників, визначте число. Підкресліть звертання.
4. Домашнє завдання: вправа 335.
Березень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |